Miespuolinen ystävä kertoi että on löytänyt naisen
Silti haluaa viettää aikaa kanssani, kertoo minulle henk.koht asioistaan ja joskus vaan huomaan kuinka hän katsoo minua. Silleen niinkuin ihastuneet katsoo..
Mikäs peli tää tällainen on?
Kommentit (10)
Kuule, minulla on ihan samanlainen tilanne. Ollaan paljon yhteyksissä tämän kaverini kanssa, on ostanut minulle lahjoja - naisasioitaan ei kyllä kommentoi, mutta muuten kertoo asioistaan.
En ole oikein koskaan ymmärtänyt hänen motiivejaan, että onko kyseessä ystävyys vai huomionhakuisuus. Itse olen varattu.
Minulle myös varattu nainen ehdotti että ollaan kavereita, ja että voitaisiin tavata. Tiedän tarkalleen mitä tapahtuu, kun tavataan jossain baarissa ja kumpikin on ottanut muutaman.
En ymmärrä naisen logiikkaa.
M
Vierailija kirjoitti:
Silti haluaa viettää aikaa kanssani, kertoo minulle henk.koht asioistaan ja joskus vaan huomaan kuinka hän katsoo minua. Silleen niinkuin ihastuneet katsoo..
Eihän tää peli ole kuin sun projektiota.
Minähän en siis ole miehestä kiinnostunut, mutta hänen motiivit arveluttavat.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se sitten lakkaa katselemasta sua sillä silmällä.
Kannustat tietysti parisuhteeseen. Ja jos haluat pysyä kaverin kanssa väleissä, kaverin on syytä mainita sinut naiselleen kohtuu aikaisessa vaiheessa ja hyvin neutraalisti.
Been there, done that.
Lopulta minä jäin kaverina miehen elämään, ei se löytynyt nainen ollutkaan niin kummallinen.
Itse olen aikoinaan laittanut parisuhteelle ehdoksi että miespuoleiset ystäväni eivät saa olla miehelle ongelma, muutama mies piti ensin katsastaa ennenkuin löytyi riittävän hyvällä itsetunnolla varustettu ehdokas.
Vaatisitko tuota hyvää itsetuntoa kumppanilta, jos olisit pettänyt häntä yhden tuollaisen miespuolisen ystävän kanssa? Oman suhteeni kannalta mietin.
Vierailija kirjoitti:
Minähän en siis ole miehestä kiinnostunut, mutta hänen motiivit arveluttavat.
Ap
Kauanko ootte olleet ystäviä? Jos vuosia, hän tosiaan ajattelee sinua vaan ystävänä. Jos kuukausia, hänellä voi olla taka-ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannustat tietysti parisuhteeseen. Ja jos haluat pysyä kaverin kanssa väleissä, kaverin on syytä mainita sinut naiselleen kohtuu aikaisessa vaiheessa ja hyvin neutraalisti.
Been there, done that.
Lopulta minä jäin kaverina miehen elämään, ei se löytynyt nainen ollutkaan niin kummallinen.
Itse olen aikoinaan laittanut parisuhteelle ehdoksi että miespuoleiset ystäväni eivät saa olla miehelle ongelma, muutama mies piti ensin katsastaa ennenkuin löytyi riittävän hyvällä itsetunnolla varustettu ehdokas.
Vaatisitko tuota hyvää itsetuntoa kumppanilta, jos olisit pettänyt häntä yhden tuollaisen miespuolisen ystävän kanssa? Oman suhteeni kannalta mietin.
Öö...miksi pettäisin? Olen edellisessä suhteessani ollut se petetty. Arvostan miestäni, parisuhdettani ja meidän pientä perhe-elämää sen verran, että en ikinä tekisi mitään niin typerää. Tilaisuuksia olisi kyllä ollut, halujakin, mutta myös järki tallella vaikka ollaan oltu humalassa.
Se että mies ymmärtää/hyväksyy/sietää/what ever mun ystävyyssuhteet ei tietenkään tarkoita että hänen pitää hyväksyä mitään perseilyä meidän suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen peli, että kyseinen henkilö on täysin normaali, mutta sinä näköjään et. Ystävät löytävät tahoillaan seurustelukumppaneita, ja vain ääliö kuten sinä näkee siinä ongelman.
Vierailija kirjoitti:
Siis olet luultavammin miehen friendzonella, näinhän se usein on. Itsekin olen monen naisen kanssa vain kaveri - eivät kiinnosta seksuaalisesti. Heidän kanssaan voi keskustella asioista ja saa usein omiin ajatuksiin sitä naisnäkökulmaa, joskus valaiseva ja joskus hämmentävä kokemus. Jos hän katsoo sinua mielestäsi ihastuneesti niin kannattaa kysyä asiasta - asia tulee näin selväksi.
Been there, done that.