Selittäkää tämän miehen käytös
Hän viestittelee minulle ja kyselee kuulumisia, mutta kun kysyn, että haluaako hän tavata minua enää, niin seuraa hiljaisuus.
Miksi miehet eivät voi sanoa suoraan, että ei kiinnosta? Olen aikuinen ihminen, enkä mene siitä rikki, jos joku mies ei halua minua tavata tai olla minun seurassani. Ollaan kuitenkin tavattu vasta muutaman kerran. Ihmettelen kuitenkin, miksi mies viestittelee ja kyselee, jos ei kiinnosta. onko se kohteliaisuutta vai pyrkimystä pönkittää omaa itsetuntoa?
Tapaamishetkillä mies on vaikuttanut aidosti ihastuneelta.
Mikä teitä miehiä vaivaa? Miksi teette asioista niin monimutkaisia?
Kommentit (26)
Aika epätodennäköistä, että johtuisi ujoudesta. Harva ihminen oman kokemukseni mukaan on niin ujo, että jännittää kolmatta tapaamista niin paljon, ettei pysty vastaamaan viestiin. Ja kyllä tuollainen ujous olisi käynyt tapaamisilla ilmi, mutta ap ei puhunut sellaisesta mitään. Voi olla, että mies on vähän kiinnostunut, muttei kuitenkaan kunnolla ihastunut ja pitää ap:ta varalla.
Vierailija kirjoitti:
Kokee itsensä äijäksi. Luultavasti pyörittää useampaa naista samaan aikaan. Olet varalla.
Tällaista tyyppiä tapailin puoli vuotta. Kertoi että hänellä on noin 10 läheistä naista, joihin pitää yhteyttä tavalla tai toisella! Että silleen!
Vierailija kirjoitti:
Tämä on tätä. Kun on useita naisia, on vaikea järjestää kaikille aikaa, siksi itse en ainakaan ehdi koko ajan viestittelemään. Siinä sitten käy niin että joitain naisia "tippuu" pois, mutta uusia tulee tilalle.
M
:D
Mitä se meinaa, että mies pitää varalla? Onko mahdollisuutta suhteeseen tulevaisuudessa? Mies ajattelee TÄLLÄ HETKELLÄ että joku on parempi, mutta entä ensi viikolla tai kuukauden päästä? Vai onko täysin tuhoon tuomittu lähtökohta tuollainen?
Alapeukutin siksi, että en ymmärrä, miksi joku ylipäänsä on deittimarkkinoilla, jos se tuottaa hänelle noin valtavaa stressiä. Aloittajahan oli tavannut miehen jo kaksi kertaa, ei kai se kolmas kerta kenellekään voi olla niin jännittävä, että yötä myöten valvottaa? Jos on, niin missä vaiheessa sellainen alkaa helpottaa?