Selittäkää tämän miehen käytös
Hän viestittelee minulle ja kyselee kuulumisia, mutta kun kysyn, että haluaako hän tavata minua enää, niin seuraa hiljaisuus.
Miksi miehet eivät voi sanoa suoraan, että ei kiinnosta? Olen aikuinen ihminen, enkä mene siitä rikki, jos joku mies ei halua minua tavata tai olla minun seurassani. Ollaan kuitenkin tavattu vasta muutaman kerran. Ihmettelen kuitenkin, miksi mies viestittelee ja kyselee, jos ei kiinnosta. onko se kohteliaisuutta vai pyrkimystä pönkittää omaa itsetuntoa?
Tapaamishetkillä mies on vaikuttanut aidosti ihastuneelta.
Mikä teitä miehiä vaivaa? Miksi teette asioista niin monimutkaisia?
Kommentit (26)
Kokee itsensä äijäksi. Luultavasti pyörittää useampaa naista samaan aikaan. Olet varalla.
Tämä on tätä. Kun on useita naisia, on vaikea järjestää kaikille aikaa, siksi itse en ainakaan ehdi koko ajan viestittelemään. Siinä sitten käy niin että joitain naisia "tippuu" pois, mutta uusia tulee tilalle.
M
Naisia aina syytetään monimutkaisuudesta. Kyllä miehet ovat monimutkaisempia ja pelaavat pelejä enemmän.
Ujo. Menee puihin eikä tiedä mitä vastata niin ei vastaa mitään.
Kiinnostat, mutta joku muu kiinnostaa tällä hetkellä enemmän. Pitää sinua varalla.
Ujo? Kai nyt ujo uskaltaa viestiin vastata :D
Vierailija kirjoitti:
Ujo? Kai nyt ujo uskaltaa viestiin vastata :D
Ei välttämättä. Joskus voi olla todella ujo paljastamaan esim niinkin yksinkertaista asiaa kuin "joo, tahtoisin tavata".
En tiedä miesten ajatusmaailmasta, mutta voin kertoa omastani, koska voisin kuvitella, että jossain tilanteessa voisin toimia noin.
Tunnen erään miehen, josta tavallaan olen kiinnostunut. En kuitenkaan ole varma, voiko jutusta koskaan tulla mitään, koska olen vähän pelokas ja varovainen parisuhdeasioissa ja tämän miehen kanssa on tapailussa ihan käytännön esteitäkin (välimatka ja lapset). Haluaisin pitää hänet ystävänäni ja ilmaista, että hän on mielessäni, mutta en halua rohkaista häntä liikaa, kun en ole varma omista toiveistani. Tapaamisten järjestäminen on välimatkan ja omien kiireideni vuoksi melko hankalaa, joten en voi luvata tapaamista, ellen tiedä, milloin se onnistuu.
Tiedän, että joidenkin mielestä pitäisi vain yksinkertaisesti antaa olla, mutta minä kuitenkin haluan pitää ihmiset oikeasti ystävinä ja pysyä hyvissä väleissä, vaikka jutusta ei tulisikaan mitään.
Mitä hittoa :O Siis menee puihin siitä, että kysyn haluaako hän tavata minua? En usko tämän olevan mahdollista. Enemmänkin uskon siihen, että hänellä tosiaan on joku toinen kiikarissa ja minä olen varalla.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miesten ajatusmaailmasta, mutta voin kertoa omastani, koska voisin kuvitella, että jossain tilanteessa voisin toimia noin.
Tunnen erään miehen, josta tavallaan olen kiinnostunut. En kuitenkaan ole varma, voiko jutusta koskaan tulla mitään, koska olen vähän pelokas ja varovainen parisuhdeasioissa ja tämän miehen kanssa on tapailussa ihan käytännön esteitäkin (välimatka ja lapset). Haluaisin pitää hänet ystävänäni ja ilmaista, että hän on mielessäni, mutta en halua rohkaista häntä liikaa, kun en ole varma omista toiveistani. Tapaamisten järjestäminen on välimatkan ja omien kiireideni vuoksi melko hankalaa, joten en voi luvata tapaamista, ellen tiedä, milloin se onnistuu.
Tiedän, että joidenkin mielestä pitäisi vain yksinkertaisesti antaa olla, mutta minä kuitenkin haluan pitää ihmiset oikeasti ystävinä ja pysyä hyvissä väleissä, vaikka jutusta ei tulisikaan mitään.
Siis olisitko muuten tuosta tyypistä kiinnostunut jos ei olisi noita esteitä eli lapsia ja välimatkaa?
En pysty tällä informaatiolla sanomaan mutta sinuna en vastaisi viesteihin, jos ne ärsyttävät sinua. Oli syy mikä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa :O Siis menee puihin siitä, että kysyn haluaako hän tavata minua? En usko tämän olevan mahdollista. Enemmänkin uskon siihen, että hänellä tosiaan on joku toinen kiikarissa ja minä olen varalla.
Kyllä. Ainakin minä menen puihin tuollaisesta kysymyksestä. Tiedätkö, että on olemassa ujoja ja epävarmoja ihmisiä? Minä jännitän tapaamisiakin niin, etten saa kunnolla nukuttua ja tärisen koko matkan tapaamispaikalle, vaikka tavattaessa olisikin ihan kivaa ja rentoa.
Tätäkin palstaa lukiessa ei voi kyllä kuin ihmetellä miten pihalla ihmiset voivat nykyään olla :DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että joidenkin mielestä pitäisi vain yksinkertaisesti antaa olla, mutta minä kuitenkin haluan pitää ihmiset oikeasti ystävinä ja pysyä hyvissä väleissä, vaikka jutusta ei tulisikaan mitään.Siis olisitko muuten tuosta tyypistä kiinnostunut jos ei olisi noita esteitä eli lapsia ja välimatkaa?
Olisin. Tai ainakin tällä hetkellä, mutta en kovin hyvin häntä vielä tunne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Ainakin minä menen puihin tuollaisesta kysymyksestä. Tiedätkö, että on olemassa ujoja ja epävarmoja ihmisiä? Minä jännitän tapaamisiakin niin, etten saa kunnolla nukuttua ja tärisen koko matkan tapaamispaikalle, vaikka tavattaessa olisikin ihan kivaa ja rentoa.
No mitä alapeukutettavaa tässäkin taas oli? Onko se nyt maailman suurin rikos, jos on epävarma ja jännittää?
Ihan kiva teoria, mutta en usko tuon miehen olevan ujo ja epävarma.
Siis mä en vaan tajua, että miksi ei voi vastata tuohon yksinkertaiseen kysymykseen! Oli ujo, epävarma tai mitä tahansa, niin kai tuohon kysymykseen luulisi pystyvän vastaavan.
Taitaa olla tämä juttu tässä. Eihän tästä voi mitään tulla!
Voisiko olla miehelle liian itsestäänselvä kysymys. Entä jos hän on pitänyt tapaamista itsestään selvänä ja nyt tuon sinun kysymyksen myötä alkaakin miettiä sinun tarkoitusperiä?
Vaikea ymmärtää. Minä miehenä haluan paljon mielummin tavata ja jätän viestittelyn vähemmälle.