Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmeessä pitää hermostua jos kysytään moneltako pääset töistä

Vierailija
28.04.2017 |

Jos ei tiedä, miksi ei vaan voi sanoa että en osaa kyllä nyt yhtään sanoa. No ei tietenkään kun pitää alkaa huutamaan että mistäs helvetistä minä sen voisin etukäteen tietää kuinka vit.n kauan menee.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh, rättipäivät tulossa?

Vierailija
2/37 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun läheisellä/tutulla taitaa olla vähän pinna kireällä...En ole kyllä itse moiseen törmännyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä rättipäivät?

Vierailija
4/37 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressiä meillä duunareilla. Itse joskus teen samoin.

Vierailija
5/37 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on ärsyttävä ääni?

Vierailija
6/37 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se kokee, että sä syyllistät sitä asiasta. "Miten sitä nyt voi olla niin vaikee arvioida, taasko mun pitää hakea lapset" - menepä hiljaa itseesi ja mieti, oletko kenties joskus noin reagoinut...

Vierailija
7/37 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyit sitä työttömältä? o.O

Vierailija
8/37 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies hermostuu siitä myös. En ymmärrä miksi.

Yleensä sitten käyttää sitä, että olen kysynyt moneltako pääsee töistä, lyömä- aseena riidoissa.. Kuulemma mulla on kauhea kiire saada hänet kotiin ja hän ei saa olla rauhassa ja ahdistelen häntä... Et näin.

Mut minä olen inhottava kun nyt.. Noh.. Olen näin inhottava.

Voisiko joku selittää miksi?

T. Sosiaalisesti rajoittunut

Vierailija
9/37 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai joutessas pommitat kotoa jotain työssäkäyvää kysymyksillä. Kesken kiireen joutuu vastata sinulla ja jos vielä puhelimen käyttöä työaikana ei katsota hyvällä.

Vierailija
10/37 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä sitten käyttää sitä, että olen kysynyt moneltako pääsee töistä, lyömä- aseena riidoissa.. Kuulemma mulla on kauhea kiire saada hänet kotiin ja hän ei saa olla rauhassa ja ahdistelen häntä... Et näin.

Selittää mitä? Miehesihän sanoo sen itse. Kokee tuon kyselemisen ahdistavaksi kontrolloinniksi, ja sinun ripustautuvan liikaa.

Vierailija
11/37 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO, minä yritän tehdä leipää perheelleni ja kiireessä en aina ehdi kuunnella sinua, vaikka tahtoisin. En ole paha vaan väsynyt. Toivottavasti sinäkin pääset joskus taas töihin.

Vierailija
12/37 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se kokee, että sä syyllistät sitä asiasta. "Miten sitä nyt voi olla niin vaikee arvioida, taasko mun pitää hakea lapset" - menepä hiljaa itseesi ja mieti, oletko kenties joskus noin reagoinut...

Tämä. Mun vaimo on muutaman kerran suuttunut, kun en ole voinut sitoutua olemaan päiväkodilla ennen viittä. Nyt jo pelkkä kysymys ahdistaa, vaikka juuri sillä kerralla vaimo olisikin vapaa ja halukas hakemaan lapsia.

Minä en tahallani ole epämääräinen, pomolla on vain ikävä taipumus pitää paltsuja vielä iltapäivällä melko myöhään.

M41

Vierailija
13/37 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selittää mitä? Miehesihän sanoo sen itse. Kokee tuon kyselemisen ahdistavaksi kontrolloinniksi, ja sinun ripustautuvan liikaa.

Jaa jos kysyy moneltako toinen pääsee töistä? Okei. Täytyy muistaa.

En ymmärrä edelleenkään miehistä yhtään mitään.

Vierailija
14/37 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin haluan tietää monelta mies tulee töistä. Osaa tehdä ruokaa siiheksi, enkä tykkää odotella epämääräisiä aikoja.

Vierailija
15/37 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei tiedä, miksi ei vaan voi sanoa että en osaa kyllä nyt yhtään sanoa. No ei tietenkään kun pitää alkaa huutamaan että mistäs helvetistä minä sen voisin etukäteen tietää kuinka vit.n kauan menee.

No onhan siinä ero. Jotkut pääsevät kello neljä tai kello viisi, jotkut eivät koskaan tiedä, miten kauan menee. Kyllähän siinä voi ärsyyntyä, jos toinen tietää, muttei ota asiaa huomioon.

Vierailija
16/37 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NO, minä yritän tehdä leipää perheelleni ja kiireessä en aina ehdi kuunnella sinua, vaikka tahtoisin. En ole paha vaan väsynyt. Toivottavasti sinäkin pääset joskus taas töihin.

Näin meillä mies sanoo, kun olen ollut nyt 2 kk kotihoidontuella. Ottaa liikaa hermoon kun minä saan olla vain kotona neljän lapsen kanssa. Kauppaankaan en saa enää lähteä ja mies saa olla aina kireä ja hermostunut. Yhteinen sopimus unohtui äkkiä. Koti on siivottuna ja ruoka naaman edessä kun tulee, kahvit keitettynä ja pääsee päiväunille töiden jälkeen, mutta ei. Tärkeintä olisi että käynkin töissä. Ei tässä voi voittaa.

Vierailija
17/37 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin miehistä? Itse olen nainen ja V**u**aa tollanen.

Vierailija
18/37 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa jos kysyy moneltako toinen pääsee töistä? Okei. Täytyy muistaa.

En ymmärrä edelleenkään miehistä yhtään mitään.

Jos kysyit tuota parisuhteesi aikana nyt ensimmäistä kertaa, ihmettelen miehesi reaktiota. Mutta jos sulla on useinkin tapana kysellä asiaa, niin alkaisi minuakin ärsyttää turha kysely. Kuten vastaajalla 12, myös meillä saattaa tulla yllättäen joku palaveri iltapäivään eikä palaveria lopeteta kesken sen vuoksi, että joku on sanonut puolisolleen pääsevänsä töistä tiettyyn kellonaikaan. Saattaa tulla myös jokin muu asia, joka pitää hoitaa loppuun asti ennenkuin voi lähteä töistä. 

Vierailija
19/37 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin meillä mies sanoo, kun olen ollut nyt 2 kk kotihoidontuella. Ottaa liikaa hermoon kun minä saan olla vain kotona neljän lapsen kanssa. Kauppaankaan en saa enää lähteä ja mies saa olla aina kireä ja hermostunut. Yhteinen sopimus unohtui äkkiä. Koti on siivottuna ja ruoka naaman edessä kun tulee, kahvit keitettynä ja pääsee päiväunille töiden jälkeen, mutta ei. Tärkeintä olisi että käynkin töissä. Ei tässä voi voittaa.

Laittoi kuitenkin lapsen alulle? Nyt ei sitten olekkaan hyvä? Mikä ihmisiä vaivaa.

Vierailija
20/37 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies hermostuu myös tuosta kysymyksestä. Eikä kyse ole siitä että haluaisin hänet tekemään jotain, vaan kysyn silloin jos olen itse vapaalla, että tiedän monelta laittaa ruoan..

Ok joskus työpäivät venyy, mutta jos tietää että työpäivän PITÄISI päättyä klo 13 vai 16, se antaisi hieman osviittaa. Ja vaikka kuinka olen pyytänyt hänen työvuorolistaansa esille niin en sitä ole saanut joten pakko kysellä.