Haluaisin haluta miestäni taas
Pidän häntä puoleensavetävänä ja hän on todella taitava ja huomioiva sängyssä. Aluksi tunsin voimakasta halua häntä kohtaan, mutta n 4 v jälkeen se on alkanut kadota.
Alunperin en ole pitänyt itseäni yhtään seksuaalisena ja olen ollut tyytyväinen selibaatissa vuosikausia putkeen. Luulin muuttuneeni miehen tavattuani, kun aloin fantasioida seksistä silloin ja olin oikeasti aina valmis. Nyt se siis on lopahtanut ja ollaan yhdessä oltu 5 v, joista viime vuosi vähällä seksillä.
Olen siis ryhtynyt hommaan kyllä aina, kun mies on halunnut ja yrittänyt innostua, mutta heikoin tuloksin. Joka viikko useamman kerran, mutta mies ilmeisesti haluaisi lähtökohtaisesti päivittäin. Se tuntuu kauhean rasittavalta ja aikaavievältä jutulta mielestäni, kuin kotityö.
Mies ihan ymmärrettävästi valittaa, etten enää halua ja että 'annan säälistä'. Tottakai hänkin haluaisi olla haluttu. Ja minä haluaisin haluta taas! Jouduin aloittamaan hormonit yhden sairauden takia viime vuonna ja se varmasti vaikuttaa, enkä voi niitä lopettaakaan. Naisille pitäisi tarjota myös testosteronilisää normalisoimaan estrogeenia ja keltarauhashormonia, miksi ihmeessä sellaista ei saa.
Toisaalta olen kyllä ihastunut pariin muuhun.mieheen tässä vuoden kuluessa ohimenevästi - en siis pettänyt - mutta tunsin seksuaalista vetovoimaa, joten ehkä en ole ihan toivoton tapaus kuitenkaan, kun sentään tunsin sellaista näiden hormonien aikanakin. Nyt vaan ne halut pitäisi nopeasti saada heräämään ja kohdistumaan omaan mieheen! Onko joku onnistunut sellaisessa ja mitä neuvoisit?