Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakkoruotsista

Lilla My
28.04.2017 |

Jos pakkoruotsi poistuu, niin saadaanko me ruotsinkieliset sitten vapautus pakkosuomesta? Kyseessähän on kansainvälisesti täysin hyödytön kieli, jolla ei pärjää edes Pohjoismaissa. Vois opiskella vaikka venäjää suomen sijasta.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asioista päättävillä on aivoja vähänkään olemassa, niin tietenkin saatte.

Nykytilanteen huomioon ottaen, tuskin saatte, koska aivokapasiteetti ei riitä.

Vierailija
2/52 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan toki saatte. Olette loppujen lopuksi niin pieni vähemmistö ja pysyttelette omissa oloissanne, että asialla ei ole suurta merkitystä tämän maan mittakaavassa. Lisäksi ajan myötä tilanne vain paranee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lilla My kirjoitti:

Jos pakkoruotsi poistuu, niin saadaanko me ruotsinkieliset sitten vapautus pakkosuomesta? Kyseessähän on kansainvälisesti täysin hyödytön kieli, jolla ei pärjää edes Pohjoismaissa. Vois opiskella vaikka venäjää suomen sijasta.

Tottakai. Voittehan aina muuttaa Ruotsiin, jos ei suomenkieliset palvelut kelpaa suomenkielisessä maassa, eikä oma selkä taitu palvelemaan muita.

Vierailija
4/52 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta. Suomihan on ihan hyödytön kieli 100% suomenkielisessä maassa.

Vierailija
5/52 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Harmi vaan kun aloittaja sen jo näköjään osaa...   :DDD

Vierailija
6/52 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi vaatia pakkoruotsittajilta loogista ajattelua. 

Vierailija
7/52 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen suomenkielinen ja haluan myös eroon pakkosuomesta. En tee koko kielellä yhtään mitään.

Miksi minun lasteni täytyy opetella jotain täysin hyödytöntä suomen kieltä koulussa, kun sen ajan voisi käyttää vaikka ruotsin opiskeluun?

Vierailija
8/52 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen suomenkielinen ja haluan myös eroon pakkosuomesta. En tee koko kielellä yhtään mitään.

Miksi minun lasteni täytyy opetella jotain täysin hyödytöntä suomen kieltä koulussa, kun sen ajan voisi käyttää vaikka ruotsin opiskeluun?

Eikö olisi sitten syytä muuttaa Ruotsiin sivistyskansan pariin. Malmöstä saisi varmasti edullisia asuntoja tietyiltä alueilta.

Vierailija
9/52 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono provo, trolli!

Se on äidinkieli suomenkielisille, ei pakkosuomi.

Vierailija
10/52 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö olisi sitten syytä muuttaa Ruotsiin sivistyskansan pariin. Malmöstä saisi varmasti edullisia asuntoja tietyiltä alueilta.

Toi vois myös tykätä Rinkebystä, siellä pääsee eroon muustakin painolastista kuin pakkosuomesta...

Vierailija
11/52 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lilla My kirjoitti:

Tottahan toki. Mun puolesta voitte ryhtyä vaikka kuuromykiksi.

Vierailija
12/52 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne Itäsuomen kunnat jotka opettavat venäjää ruotsin sijaan, onko se sitten pakkovenäjää, vai onko pakko -etuliite varattu vain ruotsille? Valinnanvaraistahan se ei ole.

Vierailija
13/52 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sen aina oppia pois näin.

Kaupassa:

Kan jag ha en purukumi ?

Vierailija
14/52 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne Itäsuomen kunnat jotka opettavat venäjää ruotsin sijaan, onko se sitten pakkovenäjää, vai onko pakko -etuliite varattu vain ruotsille? Valinnanvaraistahan se ei ole.

* Itä-Suomen

Vierailija
15/52 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä voi sitten yrittää muiden r*tujen alistamista. Lycka till!

Vierailija
16/52 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

* Itä-Suomen

Ei venäjästä tule koskaan pakollista Suomessa. Sen voi valita vapaaehtoisesti, jos haluaa.

Vierailija
17/52 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan sen aina oppia pois näin.

Kaupassa:

Kan jag ha en purukumi ?

:)

Toimii hiton hyvin myös Ruotsissa.  :DDDD

Vierailija
18/52 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen kieli on arvokas kieli ja se on vaikeana mutta loogisena kielenä, älyä kasvattava kieli, päinvastoin kuin äärimmäisen helppo ruotsin kieli.

Suomalaiset on todettu älykkäämmiksi kuin ruotsinkieliset. Parasta tässä on se että se johtuu todennäköisesti ainakin osaksi kielestä, Suomen kielestä.

Suomen kieli on älyä kehittävä kieli, kuin uusin käyttöjärjestelmä aivoille.

Ruotsinkieliset koulut ja yliopistot voidaan lopettaa tehottomina ja tyhmentävinä laitoksina. Kaikille pitää antaa mahdollisuus kehittyä älyllisesti siihen maksimaaliseen älyyn johon hänen aivonsa kykenevät.

Tähän maksimaaliseen älyyn ei pääse ruotsin kielellä vaan siihen tarvitaan turbokieli suomi. Suomen kieli vaikeana ja siksi myös monipuolisena kielenä toimii hyvänä aivojen käyttöjärjestelmänä. Suomen kieli äärimmäisen loogisena kielenä kehittää loogista ajattelua ja viimeistelee aivojen kapasiteetin. Suomen kieli on kuin uusin aivojen käyttöjärjestelmä tulevaisuudesta.

Pitäkää huoli kielestänne ja välttäkää tyhmentäviä kieliä joita nimitetään mm. pakkoruotsiksi.

Pitäkää suomen kielestä kiinni ja vastustakaa pakotettua identiteettiä eli pakkoruotsia.

Suomenkieliset älykkäämpiä kuin suomenruotsalaiset

Ilta-Sanomat

Nyt se on tutkittu: Suomea äidinkielenään puhuvilla korkeampi älykkyysosamäärä kuin suomenruotsalaisilla

SUOMENSUOMALAISILLA on uuden tutkimuksen mukaan 3,9 pistettä korkeampi älykkyysosamäärä kuin suomenruotsalaisilla. Suomenruotsalaisilla taas on riikinruotsalaisia korkeampi älykkyysosamäärä.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001139149.html

Vierailija
19/52 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei edes Venäjä ole niin tyhmä, että pakottaisi suomalaiset opiskelemaan pakkovenäjää. 

Vierailija
20/52 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen kieli on arvokas kieli ja se on vaikeana mutta loogisena kielenä, älyä kasvattava kieli, päinvastoin kuin äärimmäisen helppo ruotsin kieli.

Suomalaiset on todettu älykkäämmiksi kuin ruotsinkieliset. Parasta tässä on se että se johtuu todennäköisesti ainakin osaksi kielestä, Suomen kielestä.

Suomen kieli on älyä kehittävä kieli, kuin uusin käyttöjärjestelmä aivoille.

Ruotsinkieliset koulut ja yliopistot voidaan lopettaa tehottomina ja tyhmentävinä laitoksina. Kaikille pitää antaa mahdollisuus kehittyä älyllisesti siihen maksimaaliseen älyyn johon hänen aivonsa kykenevät.

Tähän maksimaaliseen älyyn ei pääse ruotsin kielellä vaan siihen tarvitaan turbokieli suomi. Suomen kieli vaikeana ja siksi myös monipuolisena kielenä toimii hyvänä aivojen käyttöjärjestelmänä. Suomen kieli äärimmäisen loogisena kielenä kehittää loogista ajattelua ja viimeistelee aivojen kapasiteetin. Suomen kieli on kuin uusin aivojen käyttöjärjestelmä tulevaisuudesta.

Pitäkää huoli kielestänne ja välttäkää tyhmentäviä kieliä joita nimitetään mm. pakkoruotsiksi.

Pitäkää suomen kielestä kiinni ja vastustakaa pakotettua identiteettiä eli pakkoruotsia.

Suomenkieliset älykkäämpiä kuin suomenruotsalaiset

Ilta-Sanomat

Nyt se on tutkittu: Suomea äidinkielenään puhuvilla korkeampi älykkyysosamäärä kuin suomenruotsalaisilla

SUOMENSUOMALAISILLA on uuden tutkimuksen mukaan 3,9 pistettä korkeampi älykkyysosamäärä kuin suomenruotsalaisilla. Suomenruotsalaisilla taas on riikinruotsalaisia korkeampi älykkyysosamäärä.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001139149.html

Tämähän on kuin suoraan RKP:n perusteista: pakkoruotsilla kurotaan eroa älykkyysosamäärässä. Kun suomalaiset pakotetaan opiskelemaan turhaa ja hyödytöntä pakkoruotsia, ruotsinkieliset saavat kurottua älyllistä eroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan