Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttääkö teitä ku sain töitä yhdellä hakemuksella

28.04.2017 |

Ihan tiedoksi olen aina silti köyhien ja työttömien puolella. Mutta pointti oli se, että kyllä huomaa työn hakeminen on tuuri peliä. Joka on tietty todella naurettava asia. Muut lähettelee päivittäin kymmeniä hakemuksia. Ja jotkut näköjään vaan yhden.

Kommentit (32)

21/32 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pahalla. Mutta asia ei kyllä mene noin. Itselläni monta kaveria kenellä ihan logistiikan ammatti eikä ole päässy mihinkään töihin ovat myös laittaneet hakemuksia varasto puolelle. Ja uskon että täälläkin myös moni.

Vierailija
22/32 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon saanut aina työpaikkani ilman hakemusta. Hakemuksia olen myös tehnyt kymmenittäin, ne eivät ole koskaan johtaneet työpaikkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roinatan kirjoitti:

Ei pahalla. Mutta asia ei kyllä mene noin. Itselläni monta kaveria kenellä ihan logistiikan ammatti eikä ole päässy mihinkään töihin ovat myös laittaneet hakemuksia varasto puolelle. Ja uskon että täälläkin myös moni.

Ahaa, sä oot noita, jotka pääsee nuorella iällä (lue: on höynäytettävissä) ja matalapalkalla paskaduuneihin.

Vierailija
24/32 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa yhtään. Hain itsekin uusia töitä vuoden vaihteessa ja 1. hakemus nappasi, kuten myös 2. Kummassakin noin 80 hakijaa, kansainvälisiä hakuja.

Vierailija
25/32 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roinatan kirjoitti:

Ahaa, sä oot noita, jotka pääsee nuorella iällä (lue: on höynäytettävissä) ja matalapalkalla paskaduuneihin.

Kouluja käyneitähän noi, esim. saksalaiset yritykset, ei kaipaa, koska ne tietäis työehdoista ja vaatisi palkkaakin. Testattu on.

26/32 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot ainakin selvästi kateellinen. Ihan kun en lukis työsopimusta läpi. Oli kuule ihan normi suomalaisen tunti liksa 11,60€/h

27/32 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea työpaikasta! Kiva kuulla joskus näitä positiivisiakin juttuja työnhausta.

Vierailija
28/32 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina päässyt töihin kun olen ollut työnantajalle paras valinta hintalaatusuhteeltaan. Hintakilpailu on kovaa ja pitää osata myydä itseään, jotta saisi työpaikan.

Vierailija
29/32 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten joku jaksaa ajaa jotain trukkia? Ei ole korkeakoulutusta nähnytkään. Ja vielä kehua siitä itseään palstalla? Ei ärsytä, mä etsin töitä viikon, enkä tehnyt yhtään hakemusta, ihan vain soitin/kävin firmoissa. Sentään oma ala opiskeltu yliopistossa, vaikkakin kanditutkinto.

Aattele, jos kukaan ei ajais trukkia. Mistäs saisit esimerkiksi kaupasta ostettavat kamat, kun logistiikka ei toimi. Jokasella ammattiryhmällä on tärkeä rooli yhteiskunnassa.

Niin ja paljon onnea uuden työn johdosta AP!

Niin, onhan se tietenkin hienoa, että joku jaksaa, mutta miten jaksaa olla vielä iloinen siitä, että minäpäs olenkin nyt tällainen yhteiskunnan vähäosainen, jonka kapasiteetti riitti ajelemaan trukkia...

Vierailija
30/32 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei tarvitse vaivautua edes kirjoittelemaan hakemuksia, headhunterit soittelee ihan vaivaksi asti. Ja sitten kun lähtee liikkeelle tieto, että olen mahdollisesti vaihtamassa työpaikkaa, saan useampia tarjouksia. Juuri nyt tällainen tilanne päällä ja työpaikka menossa vaihtoon, kun sain tarpeeksi hyvän tarjouksen. Näin rahoitusalalla.

Vierailija
31/32 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten joku jaksaa ajaa jotain trukkia? Ei ole korkeakoulutusta nähnytkään. Ja vielä kehua siitä itseään palstalla? Ei ärsytä, mä etsin töitä viikon, enkä tehnyt yhtään hakemusta, ihan vain soitin/kävin firmoissa. Sentään oma ala opiskeltu yliopistossa, vaikkakin kanditutkinto.

Aattele, jos kukaan ei ajais trukkia. Mistäs saisit esimerkiksi kaupasta ostettavat kamat, kun logistiikka ei toimi. Jokasella ammattiryhmällä on tärkeä rooli yhteiskunnassa.

Niin ja paljon onnea uuden työn johdosta AP!

Niin, onhan se tietenkin hienoa, että joku jaksaa, mutta miten jaksaa olla vielä iloinen siitä, että minäpäs olenkin nyt tällainen yhteiskunnan vähäosainen, jonka kapasiteetti riitti ajelemaan trukkia...

Terve, työssäkäyvä ihminen ei ole yhteiskunnan vähäosainen. Sinä taas taidat olla tunnepuolella melko vähäosainen, kun tuommosia kirjottelet. Köyhyyttä on monenlaista. 

Onko sulla yhtään aitoa ystävää esim?

Vierailija
32/32 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttääkö sua että olen ollut 3 eri työpaikassa, 2 ekasta soitettiin mulle ja kysyttiin tulisiko töihin ja tähän työhön missä olen nyt pääsin ekalla hakemuksella.

Kyllä mä ainakin olen onnellinen jos joku pääsee töihin, en lainkaan ärsyyntynyt.