Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttääkö teitä ku sain töitä yhdellä hakemuksella

28.04.2017 |

Ihan tiedoksi olen aina silti köyhien ja työttömien puolella. Mutta pointti oli se, että kyllä huomaa työn hakeminen on tuuri peliä. Joka on tietty todella naurettava asia. Muut lähettelee päivittäin kymmeniä hakemuksia. Ja jotkut näköjään vaan yhden.

Kommentit (32)

1/32 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi, en tehnyt hakemusta, yli 400 hakijaa ja kiilasin ohi kuntouttavalla ja suorastaan revittin töihin, lällällää.

-IISAK SONNI

Nyt on maha täynnä

Vierailija
2/32 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Onneksi olkoon! Toivottavasti viihdyt. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/32 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Onneksi olkoon! Olit oikea ihminen ja tsemppiä uuteen paikkaan.

4/32 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos :) ja kyllä tykkään ainakin enempi mitä aikasemmasta. Palkat kyllä aika lähellä toisiaan mutta tärkeintä on nauttia työstä eikä kitua.

5/32 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen päivä: saavuin paikalle, päällikkö sano mikä koko? Ota vaikka kaikki kuha sopii jotkut. Työvehkeet oli jo mulle valmiina ladattuna siihe, ja ei ku "kentälle".

Vähän rapulaa vielä oli. Seuraavana päivänä kirjoteltiin sopimusta.

Työnteko muuten vähentää tehokkaasti alkoholinkäyttöä, tänään otin vähän, höyryt kuitenkin haihtunee päästä aamuun mennessä.

Perjantai-iltana vedänkin kaksin käsin sitten.

-IISAK SONNI

Nyt on maha täynnä

6/32 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon Roinis ;) On se kivempaa tehä jotai ku maata sängyn pohjalla, mielialakin paranee kertalaakista.

-IISAK SONNI

Nyt on maha täynnä

7/32 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sinä sonni :) ja joo tottakai se arki alkaa iskee takas ettei voi ihan millon vaan ryypätä. Onneks olkoon myös sinulle! Millon siis sait tämän uuden duunin?

8/32 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä - pitäisikö olla huolissaan?

Vierailija
9/32 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä, pääasia että sait töitä. Onneksi olkoon! Mistä päin Suomea, vastaako työ koulutustasi/ aiempaa työkokemustasi? Joudutko sinä ja mahd. perheesi muuttamaan työpaikkasi takia? Joudutko uudessa työssäsi kirjoittamaan suomea? 

Vierailija
10/32 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä :) 

Minut tultiin kotoa hakemaan tähän nykyiseen työpaikkaan. Vakkarityö ja työmäärään/työtunteihin nähden aika kova palkka :) 

Vierailija
11/32 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Onnea vaan työpaikasta.

12/32 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä olin aikasemmin töissä Vikingline Gracella. Ja ne tietää ketkä ovat niin sanottuja merimiehiä, että millaista se työ on. Vaihdon sitten täysin eri alaan. Elikkä logistiikka puolelle lähinnä trukin ajoa. Ja ei ole minkäänlaista aijempaa kokemusta tältä alalta. Työ on toisessa paikkakunnassa missä asun mutta eipä tänne silti niin pitkä matka ole. Eli täällä 5 päivää yhtiön järjestämässä kimppa kämpässä ja sit viikonloppusin takas. Ps onneks ei tarvi kirjottaa aikasemmassa työssä kyllä. Eipä siitä ikinä mitään kyllä sanottu pääasia että pomot ymmärsi mitä kirjoitin ;)

Vierailija
13/32 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku jaksaa ajaa jotain trukkia? Ei ole korkeakoulutusta nähnytkään. Ja vielä kehua siitä itseään palstalla? Ei ärsytä, mä etsin töitä viikon, enkä tehnyt yhtään hakemusta, ihan vain soitin/kävin firmoissa. Sentään oma ala opiskeltu yliopistossa, vaikkakin kanditutkinto.

Vierailija
14/32 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä yhtään. Tosin mun ei oo tarvinnu laitella mitään hakemuksia. Työnantajat ja headhuntterit soittelee mulle ja kyselee töihin. Vähän ärsyttävää, varsinkin, kun olen jo työsuhteessa.

Vierailija
15/32 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku jaksaa ajaa jotain trukkia? Ei ole korkeakoulutusta nähnytkään. Ja vielä kehua siitä itseään palstalla? Ei ärsytä, mä etsin töitä viikon, enkä tehnyt yhtään hakemusta, ihan vain soitin/kävin firmoissa. Sentään oma ala opiskeltu yliopistossa, vaikkakin kanditutkinto.

Aattele, jos kukaan ei ajais trukkia. Mistäs saisit esimerkiksi kaupasta ostettavat kamat, kun logistiikka ei toimi. Jokasella ammattiryhmällä on tärkeä rooli yhteiskunnassa.

Niin ja paljon onnea uuden työn johdosta AP!

Vierailija
16/32 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai johonkin trukki-, siivous - ym. hommiin (vielä jossain Perä-Hikiällä)pääsee vaikka ekalla hakemuksella. Ne jutut joissa kerrotaan ihmisten lähettäneen kymmeniä hakemuksia koskee lähinnä vaativia asiantuntijatöitä, joihin on pitkä jono oikeasti kovia hakijoita. Tästä reality checkistä huolimatta onnittelut uudesta työstä!

Vierailija
17/32 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän ärsyttää, koska vaikka itse olen laittanut kymmeniä hakemuksia, minua pidetään laiskana ja sinua yhden hakemuksen laittanutta ahkerana... Onnea työpaikasta! :)

Vierailija
18/32 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Good luck! Tähän nykyiseen, 1. varteenotettavaan työhöni, pääsin toisella haulla, tosin saman alan bulkkitöihin on päästetty suoraan. Mutta eihän niissä olekaa kukaan pystynyt jatkamaan.

Vierailija
19/32 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi ärsyttää? Onnea. Itse olen ansiosidonnaisella ja en ole ainuttakaan hakemusta tehnyt, joten yllättyisin jos joku tulisi tarjoamaan töitä.

Vierailija
20/32 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin tiistaina hakemuksen ja keskiviikkona soitettiin haastatteluun. Välillä käy tsäkä.