Minkä ikäisenä olit kauneimmillasi?
Keskusteltiin tänään kaveriporukassa tästä, suurin osa koki olleensa kauneimmillaan teininä, kun taas osa vasta 30-vuotiaana. Miten teidän kohdallanne?
Itse koen olleeni kauneimmillani 25-30-vuotiaana. Kasvoni kapenivat vasta reilu parikymppisenä ja kasvojen muoto tuli paremmin näkyviin. Nyt 35-vuotiaana on painoa tullut hieman lisää ja samalla kasvot taas aavistuksen pyöristyneet.. :)
Kommentit (44)
Nyt 35-vuotiaana olen ainakin kauniimpi kuin 10-15 vuotta sitten. Katselin juuri joku päivä vanhoja kuvia itsestäni ja ihan järkytyin kuinka kamalalta näytin silloin kun en pitänyt yhtään huolta itsestäni. Arkipäivät söin karkkia ja viikonloput kävin baarissa metsästämässä munaa. Oikeastaan tuntuu ihan älyttömältä miksi en silloin yrittänyt pitää huolta itsestäni kun kuitenkin kaipasin miesten huomiota silloin enemmän kuin nyt.
25-vuotiaana. Pääsin silloin viimein eroon aknesta ja iho oli todella kaunis ja rypytön.
Nyt 38 vuotiaana. Iho paremmassa kunnossa kuin nuorempana. Loistan ja olen onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Nyt 35-vuotiaana olen ainakin kauniimpi kuin 10-15 vuotta sitten. Katselin juuri joku päivä vanhoja kuvia itsestäni ja ihan järkytyin kuinka kamalalta näytin silloin kun en pitänyt yhtään huolta itsestäni. Arkipäivät söin karkkia ja viikonloput kävin baarissa metsästämässä munaa. Oikeastaan tuntuu ihan älyttömältä miksi en silloin yrittänyt pitää huolta itsestäni kun kuitenkin kaipasin miesten huomiota silloin enemmän kuin nyt.
Minua ihmetyttää myös sama itsessäni. Miksi ihmeessä kävin joskus nuorena baarissa college-paidassa ja vanhoissa lenkkareissa enkä edes naamaani tai hampaitani viitsinyt pestä. Kun sinne silloin kuitenkin mentiin etsimään miehiä. Nyt kun on jo mies ja lapsia niin en edes kauppaan menisi siinä kunnossa.
16-28. Nyt oon 34 ja mulla on kaksoisleuka ja oon ihan kulahtanu ja läski raskauden takia :(
Kaunis olen yleensä kokenut olevani silloin, kun olen ollut onnellinen.
Kun valokuvia ja peiliä katsoo, niin lapsena olin kauneimmillani.
18-24 on mun arvio. Poltin tupakkaa ja söin roskaruokaa ja karkkia. Olin hoikka, iho rypytön ja näpytön. Nyt 30+, pienet lapset, 20kg lisää painoa ja näppyjä ja ryppyjä. Parhaalta näytän omasta mielestäni nykyään ilman meikkiä, juuri ulkoilun jälkeen.
Kauneimmillaan 19-22-vuotiaana, 25-vuotiaana vielä ihan kaunis, sen jälkeen tuli nopea pudotus.
Olin kauneimmillani varmaan 26-vuotiaana. Olen nyt 30, ja nyt minussa alkaa jo näkyä hienoisesti vanhenemisen merkkejä.
38-vuotiaana, olen jojoillut painon kanssa joten en voi väittää että olisin ylipainoisena 25-vuotiaana ollut kauniimpi kuin normaalipainoisena 35-vuotiaana. Kasvonpiirteet on myös vanhemmiten tullut kivemmin esiin, ryhti parantunut, osaan hoitaa ihoa, hiuksia paremmin. Mitään lisäkkeitä en vieläkään käytä, pelkkää perusmeikkiä. Ryppyjä on silmäkulmissa, otsassa muutama ja suun ympärillä hiukan juonteita jotka tekevät vain ilmeikkäämmän näköiseksi. Nyt 40-vuotiaana on huonot yöunet tehneet silmänaluset turvonneiksi ja ryppyjä muutama enemmän kuin 38-vuotiaana, joten arvioisin 38v. kauneuden huippuvuodekseni :)
En ole koskaan ollut kaunis (tämä nyt on vain fakta, en siis kärsi huonosta omasta tunnosta tai mitään vastaavaa) mutta tunsin itseni elämänvoimaiseksi kun olin noin parikymppinen. Omasta mielestäni taas muut naiset ovat kauneimmillaan n. 40-50-vuotiaina, kun elämä alkaa näkyä kasvoissa ja useimmilla keski-iän kriisi on ohi.
Kolmenkympin kieppeillä. Iho oli paremmassa kunnossa kuin 20 veenä, painon puolesta olin hoikka ja olin lopettanut hiusten blondauksen, joten ne oli hyvässä kunnossa. Hampaiden oikominen oli juuri päättynyt. Lapsia ei vielä ollut eli sain riittävästi unta ja lepoa.