Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisenä olit kauneimmillasi?

Vierailija
27.04.2017 |

Keskusteltiin tänään kaveriporukassa tästä, suurin osa koki olleensa kauneimmillaan teininä, kun taas osa vasta 30-vuotiaana. Miten teidän kohdallanne?

Itse koen olleeni kauneimmillani 25-30-vuotiaana. Kasvoni kapenivat vasta reilu parikymppisenä ja kasvojen muoto tuli paremmin näkyviin. Nyt 35-vuotiaana on painoa tullut hieman lisää ja samalla kasvot taas aavistuksen pyöristyneet.. :)

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mielestäni kauneimmillani 18-20-vuotiaana,silloin oli vielä kunnon vyötärö ja hyvä iho,huomasin ensimmäiset silmärypyt 25-vuotiaana ja siitä rupsahtaminen on vain jatkunut.

Vierailija
42/44 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vuosi :D - tosin ehkä upeimmillani 18-40 vuotiaana. Ja aina, kun olen nähnyt itsestäni otetun kuvan olen sitä kauhistellut ensin ja sitten hetken (parin vuoden ) päästä todennut, että wow - olinpas kaunis :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisten silmäryppyjen ilmestyttyä ahdistus nousi. Ne rypyt johtuvat nimittäin auringosta ja siristelystä. Erottuvat käyttäessäni meikkiä.

.

Voi kun lohdullista,että jollakin muulla om myös näin!Löysin 25-vuotiaana ensimmäiset rypyt kun yritin peittää meikillä tummia silmänalusia,ja meikkivoide upposi uurteisiin,joita ei ole ennen ollut,se oli masentavaa!😱

Vierailija
44/44 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin monet naiset pitävät ryppyjä rumina? Mua ei silmärypyt haittaa, mutta otsan juonteet - siis tuossa keskellä kulmakrvojen yläpuolella, niillä on jokin nimikin - tekevät mut vanhan ja vihaisen näköiseksi. Aion ehkä mennä laittamaan niihin botoxia, tai mitä sairaanhoitaja sinne sitten haluaakin tunkea. Muuten näytän mielestäni aika kivalta just nyt. Kroppa ja tukka kunnossa. T. nelikymppinen