Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen nokkeluus ja huumorintaju laskee hänen haluttavuuttaan miesten silmissä

Vierailija
27.04.2017 |

http://www.hs.fi/tiede/art-2000005188004.html

"Vaikka miehet kertovat pitävänsä itseään älykkäämmistä naisista, todellisuudessa nämä viehättävät vähemmän. Naisen huumorintajunkin on todettu laskevan hänen vetävyyttään."

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viereiessä huoneessa istuu naispuolinen tohtori, joka todennäköisesti tälläkin hetkellä lukee astrologiafoorumia, eli älykästä luettavaa, tai katsoo facebookissa kiertäviä eläinvideoita, jotka ovat sitä huumoria. Hän on parisuhteessa eli ap:n väite on kakkaa.

Astrologia älykästä???

Vierailija
22/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskinta tässä on, että itseään älykkäinä ja hauskoina pitävät naiset herättävät muissa usein myötähäpeää olemalla liikaa äänessä. 

Harvoin törmää naisiin, jotka luulevat olevansa hauskoja, vaikka eivät ole, mutta jatkuvasti törmää miehiin, joille pitää säälinauraa, kun nämä tulevat kertomaan tylsiä vitsejään ja luulevat olevansa suuria naistennaurattajia.

Oikeasti hauskoja älykkäitä ihmisiä löytyy molemmista sukupuolista, mutta nämä eivät yleensä ota mitään hauskuuttajan roolia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen kertonut miesporukassa vitsin kukaan ei naura. Hetken päästä mies kertoo saman jutun melkein sanasta sanaan ja se on kaikkien mielestä röhönaurun arvoinen juttu. Sopii miettiä missä ne kaikki naispuoliset koomikot luuraavat.

Mietin sitäkin miksi niin moni nainen antaa itsestään bimbon kuvan. No ehkä juuri siksi ettei ole uhka kenellekään. Koko elämäni olen törmännyt poikiin ja miehiin jotka eivät voi sietää sitä, että minulla on loogista älykkyyttä. Niinpä sitä oppii pitämään vakan alla kun ei jaksa sitä näiden länkytystä.

Sitten on myös miehiä jotka arvostavat tällaista erikoisempaa naista. Nämä ovat yleensä itse huolehtivaisia tunteellisia miehiä ja heillä on sydämen sivistystä paljon enemmän kuin itselläni on. Arvostus on molemminpuolista. Ihania oikeasti kilttejä miehiä.

Vierailija
24/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niinkö? Oman Tinder-tutkimukseni pohjalta väittäisin tasan päinvastaista. Kyllä ne miehet, jotka ovat erikseen kehuneet huumorintajuani, ovat olleet myös äärimmäisen kiinnostuneita tapaamaan ja valmiita näkemään tapaamisten eteen paljon vaivaa. No, ehkä nämä ovat jotain erikoismiehiä sitten, jotka poikkeavat normista ratkaisevasti. Parempi vain minulle, jos naisten ei yleisesti ottaen kannata olla huumorintajuisia - erotun helpommin joukosta. :)

Vierailija
25/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olen kertonut miesporukassa vitsin kukaan ei naura. Hetken päästä mies kertoo saman jutun melkein sanasta sanaan ja se on kaikkien mielestä röhönaurun arvoinen juttu. Sopii miettiä missä ne kaikki naispuoliset koomikot luuraavat.

Mietin sitäkin miksi niin moni nainen antaa itsestään bimbon kuvan. No ehkä juuri siksi ettei ole uhka kenellekään. Koko elämäni olen törmännyt poikiin ja miehiin jotka eivät voi sietää sitä, että minulla on loogista älykkyyttä. Niinpä sitä oppii pitämään vakan alla kun ei jaksa sitä näiden länkytystä.

Sitten on myös miehiä jotka arvostavat tällaista erikoisempaa naista. Nämä ovat yleensä itse huolehtivaisia tunteellisia miehiä ja heillä on sydämen sivistystä paljon enemmän kuin itselläni on. Arvostus on molemminpuolista. Ihania oikeasti kilttejä miehiä.

Aina ne on naiset joilta miehet varastavat hauskat läpät juuh.

Vierailija
26/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin. Tuon perusteella 99% tapailemistani miehistä on ollut minua tyhmempiä. Onneksi sitten tapasin yhden itseäni älykkäämmän ja olemme nyt naimisissa.Hän arvostaa älyäni ja huumorintajuani.

Olen töissä miesvaltaisessa yhtiössä ja laitan aina aivoni narikkaan työpäivän ajaksi.

Omasta mielestäni parasta huumoria on nauraa itselleen ja omille vajaavaisuuksilleen (vrt. Ponille kyytiä). Ja näitä vajaavaisuuksia onneksi riittää.

Sitten on tietysti tämä toinen (sinunkin?) vaihtoehto, eli löytää naurettavuudet muista ihmisistä.

Vierailija
27/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuserimiesten mielestä

Vierailija
28/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina ne on naiset joilta miehet varastavat hauskat läpät juuh.

Älä itke siellä, kato mieluummin vaikka Kummelia. Mä katson Satu ja Tuija-juttuja ja nauran vedet silmissä 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän