Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen nokkeluus ja huumorintaju laskee hänen haluttavuuttaan miesten silmissä

Vierailija
27.04.2017 |

http://www.hs.fi/tiede/art-2000005188004.html

"Vaikka miehet kertovat pitävänsä itseään älykkäämmistä naisista, todellisuudessa nämä viehättävät vähemmän. Naisen huumorintajunkin on todettu laskevan hänen vetävyyttään."

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin. Tuon perusteella 99% tapailemistani miehistä on ollut minua tyhmempiä. Onneksi sitten tapasin yhden itseäni älykkäämmän ja olemme nyt naimisissa.Hän arvostaa älyäni ja huumorintajuani.

Olen töissä miesvaltaisessa yhtiössä ja laitan aina aivoni narikkaan työpäivän ajaksi.

Vierailija
2/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin. Tuon perusteella 99% tapailemistani miehistä on ollut minua tyhmempiä. Onneksi sitten tapasin yhden itseäni älykkäämmän ja olemme nyt naimisissa.Hän arvostaa älyäni ja huumorintajuani.

Olen töissä miesvaltaisessa yhtiössä ja laitan aina aivoni narikkaan työpäivän ajaksi.

^ Tämä oli kai sitä naisen huumoria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkevä nainen. Olet varmasti miehiä ilahduttava, vähän höpsö ilopilleri! Sinun ansiostasi työyhteisönne on hyvinvoiva.

Vierailija
4/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha juttu, huomattu jo.

Vaikka miehet eivät sitä ikinä myönnäkään.

Vierailija
5/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä viehättävämpiä sekä miehestä ja naisesta oli oikeanpuoleiset.

Tykkäänkin nokkelasta kyllä. T. Bi-nainen

Vierailija
6/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anni Polva on valehtelija!!!!! Kaikissa hänen kirjoissaan nokkela nainen miehen nappaa! Vaadin korvauksia vääristä neuvoista ja elämäni pilaamisesta!!! :,(

Vierailija
7/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos minulla ei ole miestä :( täytyy oppia piilottamaan tämä äly vielä paremmin

Vierailija
8/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkevä nainen. Olet varmasti miehiä ilahduttava, vähän höpsö ilopilleri! Sinun ansiostasi työyhteisönne on hyvinvoiva.

Tässä todistettiin taas miesten loistava huumorintaju.

Vierailija
9/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskinta tässä on, että itseään älykkäinä ja hauskoina pitävät naiset herättävät muissa usein myötähäpeää olemalla liikaa äänessä. 

Vierailija
10/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vaikka miehet kertovat pitävänsä itseään älykkäämmistä naisista, todellisuudessa nämä viehättävät vähemmän. Naisen huumorintajunkin on todettu laskevan hänen vetävyyttään."

Aloituksen perusteella palstamammat ovat viehättäviä ja vetäviä.

Vierailija
11/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja miehen jurpous kun yhdistyy huumorintajuttomuuteen on hän kuumaa kamaa!!!

Vierailija
12/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on totta. Miehet vain vaivaantuvat, kun en ole tyhmä blondi.

Vierailija
13/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä todistettiin taas miesten loistava huumorintaju.

Kiitos :) Minulla onkin riittänyt naisia vaatimattomasta ulkonäöstäni huolimatta. Tutkimus pitää siis ainakin osaltani paikkansa.

Vierailija
14/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viereiessä huoneessa istuu naispuolinen tohtori, joka todennäköisesti tälläkin hetkellä lukee astrologiafoorumia, eli älykästä luettavaa, tai katsoo facebookissa kiertäviä eläinvideoita, jotka ovat sitä huumoria. Hän on parisuhteessa eli ap:n väite on kakkaa.

Vierailija
15/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskinta tässä on, että itseään älykkäinä ja hauskoina pitävät naiset herättävät muissa usein myötähäpeää olemalla liikaa äänessä. 

Sama juttu miesten kohdalla. Joku itseään hauskana pitävä ukko on jatkuvasti vääntämässä puujalkavitsejä milloin mistäkin. Mies, joka luulee olevansa älykäs, on koko ajan selittämässä muille miten asiat on ja miten ne on tehtävä. 

Vierailija
16/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta. Miehet vain vaivaantuvat, kun en ole tyhmä blondi.

Miehet vaivaantuvat, kun lauot tilanteeseen sopimattomia typeryyksiä tauotta.

Vierailija
17/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terhi Kiemunki on siis todellinen saalis.

Vierailija
18/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viereiessä huoneessa istuu naispuolinen tohtori, joka todennäköisesti tälläkin hetkellä lukee astrologiafoorumia, eli älykästä luettavaa, tai katsoo facebookissa kiertäviä eläinvideoita, jotka ovat sitä huumoria. Hän on parisuhteessa eli ap:n väite on kakkaa.

Siis yksi havainto kumoaa tutkitun väitteen? No sinulla ei ainakaan ole ongelmaa, että miehet välttelesivät sinua älykkyytesi takia.

Vierailija
19/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

^ Tämä oli kai sitä naisen huumoria.

Hauskoja naisia on jonkin verran, mutta useimmat omasta mielestään hauskat ovat noita miesten näpäyttelijöitä, joiden jutuille nauravat vain toiset miestennäpäyttelijät, joita on lopulta aika vähän.

Vierailija
20/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En millään jaksa uskoa tätä. Voihan huumorintajukin olla naisellista ja viehättävää. Yksioikoisuus ja tyhmyys on minusta aina luotaantyöntävää molemmissa sukupuolissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme