Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain pitkän työttömyyden jälkeen työpaikan. Mies ei näytä edes ilahtuneen.

Vierailija
27.04.2017 |

Olen ollut muutaman vuoden työttömänä. Nyt sain vihdoin työpaikan :) ! Ei se ihan oman alan paikka ole, mutta vaikuttaa kuitenkin hyvältä, ja palkka on ok. Olen siis taustaltani akateeminen pätkätyöläinen.. Mutta mies ei edes näyttänyt ilahtuneen.. Kävin viikko sitten allekirjoittamassa työsopimuksen, eikä mies oikein sano asiasta mitään :( . Mistä se voisi johtua?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkää että alat pärjätä yksin ja tajuat, että voit löytää paremman miehen?

Vierailija
2/35 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää että palvelu ei enää pelaa kun suhteessa on saavutettu taloudellinen tasa-arvo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut muutaman vuoden työttömänä. Nyt sain vihdoin työpaikan :) ! Ei se ihan oman alan paikka ole, mutta vaikuttaa kuitenkin hyvältä, ja palkka on ok. Olen siis taustaltani akateeminen pätkätyöläinen.. Mutta mies ei edes näyttänyt ilahtuneen.. Kävin viikko sitten allekirjoittamassa työsopimuksen, eikä mies oikein sano asiasta mitään :( . Mistä se voisi johtua?

Sitä pelottaa se, että hänenkin pitää nyt alkaa hoitamaan kotia ja omaa osuuttaan.

Vierailija
4/35 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko mies töissä? jos ei ole, niin ongelma on kateus.

jos miehellä on työ niin sitten ongelma on mustasukkaisuus ja huoli että sulla on kohta elämää kodin ulkopuolellakin

Vierailija
5/35 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko mies töissä? jos ei ole, niin ongelma on kateus.

jos miehellä on työ niin sitten ongelma on mustasukkaisuus ja huoli että sulla on kohta elämää kodin ulkopuolellakin

Miehellä on kyllä työ itsellään.

Minä olin pitkässä määräaikaisuudessa kun aloimme seurustelemaan 4 v. sitten. Eli seurusteluajasta olen ollut ensin pari vuotta töissä, sitten nyt pari vuotta työttömänä. Ei mies silloin kun olin töissä ainakaan osoittanut mustasukkaisuutta. Ap.

Vierailija
6/35 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hei, onnea työpaikasta ja "friski myättäst" niinkuin täällä päin sanotaan! :)

Vierailija
7/35 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä pelottaa se, että hänenkin pitää nyt alkaa hoitamaan kotia ja omaa osuuttaan.

Voi olla. Olen hoitanut kodin nyt työttömänä kun on ollut aikaa... Mutta mies tietää miten paljon olen kärsinyt työttömyydestä ja tietää, että olen välillä itkenyt itseni työttömyyden ja epätoivon takia uneen.. Ap.

Vierailija
8/35 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkää että alat pärjätä yksin ja tajuat, että voit löytää paremman miehen?

Jos näin on niin, aika pelokas se sitten on :( . Ap.

Vierailija
9/35 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja hei, onnea työpaikasta ja "friski myättäst" niinkuin täällä päin sanotaan! :)

Kiitos :) . Ap.

Vierailija
10/35 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei työssäoleva tajua kuinka tärkeä asia työpaikan saanti voi olla työttömälle. Heille se on ihan normaali juttu, pitkäaikaistyöttömälle elämän muutos. Varmasti se miehesi on iloinen puolestasi, ei vaan pidä sitä niin isona asiana. 

Vierailija
11/35 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
12/35 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei työssäoleva tajua kuinka tärkeä asia työpaikan saanti voi olla työttömälle. Heille se on ihan normaali juttu, pitkäaikaistyöttömälle elämän muutos. Varmasti se miehesi on iloinen puolestasi, ei vaan pidä sitä niin isona asiana. 

No miksi se sitten kavereitaan kyllä muistaa onnitella, kun nämä saavat uusia työpaikkoja. Minua ei edes onnitellut millään yhdellä sanallakaan :( .

Ja tarkennuksena, olen kokenut että meidän parisuhde on hyvä, eli mitään riitoja tai muuta ankeaa tässä ei ole taustalla. 

Ap.

Vierailija
13/35 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi se sitten kavereitaan kyllä muistaa onnitella, kun nämä saavat uusia työpaikkoja. Minua ei edes onnitellut millään yhdellä sanallakaan :( .

Ja tarkennuksena, olen kokenut että meidän parisuhde on hyvä, eli mitään riitoja tai muuta ankeaa tässä ei ole taustalla. 

Ap.

Miksi et kysy mieheltä? Ihan "etkö ole iloinen että sain töitä?" riittäisi ja asia olisi selvä.

Vierailija
14/35 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se mukavaa, kun rakas nainen on kotona aina töistä tullessa, kämppä siistinä ja ruoka lämpimänä. Sinun töissä tienaamasi rahat eivät vaikuta miehen hyvinvointiin mitenkään, joten häntä harmittaa nyt tämä luontaisedun menetys.

Vierailija
15/35 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea työpaikasta! Innostuuko mies muutenkaan asioista? Tuoko hän muissa tilanteissa omia fiiliksiään miten selvästi esille?

Voisin esimerkiksi kuvitella entisen mieheni vastaavassa tilanteessa kommentoivan "hyvä, milloin työt alkaa?" vaikka olisikin onnellinen puolestani. Kun nykyinen taas järjestäisi ravintolaillallisen, että juhlittaisiin työpaikkani.

Ihmiset on vaan tosi erilaisia ja tuo tunteita eritavalla esille. Voihan olla, että mies ei ole edes tajunnut miten iso juttu tuo on sinulle. Hän ajettelee työpaikan olleen vain ajan kysymys ja nyt se sattui kohdalle. Ei aihetta hälinään

Vierailija
16/35 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea työpaikasta! Innostuuko mies muutenkaan asioista? Tuoko hän muissa tilanteissa omia fiiliksiään miten selvästi esille?

Voisin esimerkiksi kuvitella entisen mieheni vastaavassa tilanteessa kommentoivan "hyvä, milloin työt alkaa?" vaikka olisikin onnellinen puolestani. Kun nykyinen taas järjestäisi ravintolaillallisen, että juhlittaisiin työpaikkani.

Ihmiset on vaan tosi erilaisia ja tuo tunteita eritavalla esille. Voihan olla, että mies ei ole edes tajunnut miten iso juttu tuo on sinulle. Hän ajettelee työpaikan olleen vain ajan kysymys ja nyt se sattui kohdalle. Ei aihetta hälinään

Kyllä hänestä yleensä innostuminen näkyy. Ei kylläkään ostele lahjoja tai järjestä jotain illallisia, vaan höpöttää innoissaan asiasta koko ajan. Joten koen, että hän ei innostunut nyt. Ap.

Vierailija
17/35 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko "paremman" työn kuin miehellä itsellään on? Jos asia on näin, mies saattaa (ehkä tiedostamattaankin) olla hieman kateellinen.

Vierailija
18/35 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saitko "paremman" työn kuin miehellä itsellään on? Jos asia on näin, mies saattaa (ehkä tiedostamattaankin) olla hieman kateellinen.

No tavallaan paremman, koska korkeasti koulutettuna sain "siistin sisätyön" vaikka ei ihan oman alan homma ole. Mies on duunari, ja sillä ei ole "siistiä sisätyötä". Luulin kuitenkin että se pitää työstään, ja kai pitääkin. Ap.

Vierailija
19/35 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tavallaan paremman, koska korkeasti koulutettuna sain "siistin sisätyön" vaikka ei ihan oman alan homma ole. Mies on duunari, ja sillä ei ole "siistiä sisätyötä". Luulin kuitenkin että se pitää työstään, ja kai pitääkin. Ap.

Tässä taas yksi syy miksi koulutusten olisi hyvä olla suunnilleen saman tasoisia. Miehestä toki kiinni, ettei itsetunto kestä naisen "parempaa" työpaikkaa. Koulutuksen vielä kesti kun nainen oli työttömänä, mutta ei sitä työpaikkojen eroa. 

Vierailija
20/35 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menettää täyshuollon kotona eli kotiorjansa. Kuka siinä nyt ilosta hihkuisi?

Miehet ei ikinä kannusta tai edistä vaimojen uraa; naiset kannustaa ja edistää miehiään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän