Monelta postilaatikot tyhjennetään?
Yleensä suurinpiirtein? Haluisin viedä tänään lähtevän kirjeen ajoissa, mutta en vielä ole valmis
Kommentit (12)
Se riippuu ihan siitä mihin laatikkoon kirjeesi viet. Laatikon tyhjennysaika vaihtelee ja on luettavissa laatikon kyljestä. Mistä näitä tolloja kyselijöitä oikein sikiää?
Mikset vie suoraan postiin? Silloin kirjeesi lähtee heti liikkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Mikset vie suoraan postiin? Silloin kirjeesi lähtee heti liikkeelle.
Eihän lähde.
Joo, lootan kyljessä on kellonaika, jolloin se tyhjennetään. Vuottahan siinä tosin ei ole mainittu.
Vähän riippuu siitä tyhjentääkö varkaat vai Posti sen laatikon.
Minun lähin tyhjennetään klo 16:00. Minä olen Jyväskylässä mutta voi olla että naapurikunnassa onkin ihan eri juttu.
Meidän postilaatikko (Helsingissä) tyhjennetään 16.30-17.00. Soitto lähipostiin antaa varmemman vastauksen kuin palsta.
Riippuu ihan siitä mihin aikaan jaksan aamulla herätä. Yleensä käyn postilaatikolla siinä 07-08 korvilla.
Sinkkumies
sieltä sikiää, jotka eivät nyt seiso sen postilaatikon vieressä, vaan haluaisi tietää, ehtiikö pääsiäiskortit lähistön postilaatikosta. Miksi sitä täältä kyselisi, ellei siksi, että viitsiikö edes lähteä sinne laatikolle, tollo !!!
Postin sivuilla on kyllä joskus ollut jokaisen lootan ajat.
Vierailija kirjoitti:
Postin sivuilla on kyllä joskus ollut jokaisen lootan ajat.
Ja varmaan siksikin ettei postilla ole niin paljon työvoimaa jonka lähettäisi juuri samaan aikaan liikkeelle, vaan niitä on porrastettu jolloin sama työntekijä ehtii hakea useammastakin laatikosta luvattuina aikoina?
Vai olenko tyhmä kun näin mietin?
Aika monelta!