Seiskan mukaan Karalahdella ollut nuori kampaaja kainalossa Thaimaassa
Kommentit (415)
Tuntuu pahalta tuon pikkuisen Jaxin puolesta. Jos isä vielä häipyy thaikkuihin, eipä paljoa mitkään Skypet pelasta suhdetta. Itselläni on 2 vuotias tytär ja hän on niin isänsä perään että tuntuu kamalalta ajatuskin erosta saatikka että mies häipyisi toiselle puolelle maailmaa toteuttamaan omia unelmiaan. Viimeyön isä oli töissä ja heti aamusta tyttäremme kapusi isänsä kainaloon ja sanoi rakastavansa.
Olisiko pitänyt ne omat unelmat toteuttaa silloin kun lapset ei olleet vielä kuvioissa tai niiden ollessa isompia? Ja mitä hemmetin unelmia; lämpimässä maassa hengailua ja rentoa biitsielämää vai?! Taas yhdeltä viattomalta pikkuiselta viety hyvä isäsuhde :(
Hakekaa googlen kuvahaulla nortsuuu ja insta, niin saatte kuvat näkyviin tästä uudesta hoidosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siis huhhuijaa mitä kommentteja. Mitä se teille kuuluu kenenkään muun parisuhde ja elämä? hankkisitte oman niin ei tarttis muiden - ja vielä tuntemattomien asioita ruotia.
Huhhuijaa, miksipä tulet näitä lukemaan?
Hankipas kuule oma elämä, niin ei tarvitse meidän elämää kytätä.
Sovittu?
Siis jumalauta! Onko tämä palsta sun elämääsi? Puhutko omasta puolestasi vai vedätkö nyt tähän mukaan muutkin surkimukset?!!
Vierailija kirjoitti:
Hassua. Olen itse aina miettinyt, miten muka nuoremman puolison vierellä mies tuntee olonsa nuoremmaksi, eikö se ole päinvastoin? Silloin se oma vanhentuminen vasta paljastuukin... eikö se ole aika ahdistava tunne, kun vierellä on ihan toisen sukupolven edustaja ja se oma vanhentunut olemus on siinä suoraan verrattavissa? Eikö se nimenomaan vanhenna entisestään?
Itse olen nelikymppinen ja tunnen itseni aika vanhaksi parikymppisten seurassa, mutta kuuskymppisten seurassa taas nuoreksi.
Ne miehet kun on niin visuaalisia olentoja. Ne katsoo nuorta naista kuin peiliä, näkevät siinä itsensä
Vierailija kirjoitti:
Hakekaa googlen kuvahaulla nortsuuu ja insta, niin saatte kuvat näkyviin tästä uudesta hoidosta.
Tuo ylähuulen ylimielinen rypistys tuo aktiivisen Bitch-ilmeen (ei-resting-sellaista). Ei jatkoon.
Jeren pitäisi ajella kainalonsa vähän useammin, ettei ihan kampaajaa tarvitsisi sitä pöheikköä perkaamaan.😝
natti tyttö, mutta ei varmasti jää epäselväksi että haluaa vaan julkisuuteen. jere ei ole edes ton tytön tyyppiä. toi tyttö on lyhyen aikaa jeren kanssa ja sit kasvavat erilleen. jere huomaa et ruoho ei ollutkaan vihreempää aidan takana, mutta nannakin on sen jo unohtanut. siitä alkaa sekoilu ja nais-seikkailut. saamme lukea jeren uusista naisista ja ehkäpä vielä uusia poikavauvojakin tulee:)
Musta tuntuu että tuo uusi voisi sopia Jerelle paremmin mitä Nanna. Tosin lapset kandee unohtaa..
Nortsun instatili on yksityinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo NHA on FB:ssa Nannan veljenkin kaveri. Jokseenkin kuvottavaa jos miettisi itsensä Nannan paikalle ja veli kaveeraisi eksän uuden vosun kanssa.
Mun välit veljeen kyllä viilenis jos veli kaveerais pettäjäukon ja tämän hoidon kanssa.
Veli ja pettäjäukko kaveerasivar jo ennen koko Nannan ja Jeren suhdetta. Pelasivat joskus yhdessä. Käsittääkseni veljen kautta Nanna mieheensä on tutustunut.
Tiesin tuon kyllä, sehän selvisi siitä Veitolan ohjelmasta. Mutta mitä se asiaan vaikuttaa? Välit viilenis, sillä perhe menee aina kaverien ohi. Eli sisko on tärkeämpi kuin joku vanha pelikaveri. Jos ei ole, niin välit viilenee. Veli saa rauhassa kaveerata exän ja tämän nyxän kanssa. Vaikka loppuelämänsä. Minä etsin vähän lojaalimpia kavereita ja tukeudun niihin sisaruksiin joille olen jotain narkkarikaveria tärkeämpi.
Hän on Johanna, Nanna on vain lempinimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siis huhhuijaa mitä kommentteja. Mitä se teille kuuluu kenenkään muun parisuhde ja elämä? hankkisitte oman niin ei tarttis muiden - ja vielä tuntemattomien asioita ruotia.
Sovittu?Siis jumalauta! Onko tämä palsta sun elämääsi? Puhutko omasta puolestasi vai vedätkö nyt tähän mukaan muutkin surkimukset?!!
Joku on selvästi seksin puutteessa. Tule Pertti-sedän syleilyyn, niin rauhoitut ja maailma näyttää sen jälkeen valoisammalta paikalta.
Vierailija kirjoitti:
Hän on Johanna, Nanna on vain lempinimi.
Varmasti onkin, mutta niin kauan, kun kaikki hänen somejuttunsa ovat Nanna nimellä kirjoitettuja, niin silloin voi olettaa, että hän itse toivoo, että häntä kutsutaan Nannaksi.
Vierailija kirjoitti:
Nortsun instatili on yksityinen
Mutta kuvat löytyvät Googlesta.
Tosi tutun näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekseni miettinyt, kahden suunnilleen saman ikäisen äitinä, että mahtaa tuntua raskaalta, kun oma lapsi käyttäytyy noin.
Jeren äitinä häpeäisin silmät päästäni ja Johannan äitinä, noh, varmaan sanoisin, että minähän varoitin.Nanna äidin tuntien hän ei ole Jerestä varoitellut vaan päinvastoin patistanut nappaamaan helmen. Siellähän ne Nanna siskot ja siskojen lapsetkin hehkuttivat telkkarissa kuinka IHANA Jere on. Ihana tosiaan. No, perheen naiset ovat itsekin kaikki eronneet, joten tuttua kauraa heille. Nanna taisi kyllä vetää pohjat liiton keston suhteen.
Mulle tuli heti mieleen kun erosta kuulin, että voiko Nannan sisko nyt enää soittaa Jerelle kun tarvii apua. Veitolan ohjelmassahan tämä sisko tarinoi kuinka voi soittaa Jerelle vaikka keskellä yötä ja tämä tulee apuun. Vai loppuiko avunanto eroon? Mikäli nää seiskan parturi-kampaaja jutut pitää paikkansa niin siskona en ehkä enää haluais soitella Jerelle. Tosin eihän tuo kaiketi Jeren ja Nannan veljenkään välejä pilannut, joten voihan se olla että siskokin edelleen soittelee Jerelle.
Sovittu?