Seiskan mukaan Karalahdella ollut nuori kampaaja kainalossa Thaimaassa
Kommentit (415)
Oliko lämäri osunut thaikkuliin silleen kovastikkin? Taka-aasiaan ossuu ja uppoo muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekseni miettinyt, kahden suunnilleen saman ikäisen äitinä, että mahtaa tuntua raskaalta, kun oma lapsi käyttäytyy noin.
Jeren äitinä häpeäisin silmät päästäni ja Johannan äitinä, noh, varmaan sanoisin, että minähän varoitin.
Nanna äidin tuntien hän ei ole Jerestä varoitellut vaan päinvastoin patistanut nappaamaan helmen. Siellähän ne Nanna siskot ja siskojen lapsetkin hehkuttivat telkkarissa kuinka IHANA Jere on. Ihana tosiaan. No, perheen naiset ovat itsekin kaikki eronneet, joten tuttua kauraa heille. Nanna taisi kyllä vetää pohjat liiton keston suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Oliko lämäri osunut thaikkuliin silleen kovastikkin? Taka-aasiaan ossuu ja uppoo muutenkin.
Tapulin Vartiotien paroni ei pane perärööriin äijiä. Se on ladyboy joutunut hoitelemaan hommat ja paroni antautuu vikisten.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen kuin Jere Karalahti voi haluttu kumppani vain Suomessa. Ei hitto miten juntti äijä...Jotenkin edustaa tyypillistä suomalaista miestä, ja miesten esikuvaa parhaimillaan ja pahimillaan.
Siis mies on joku 40 v ja elää 2-kybäsen elämää, ja häntä ihaillaan "että on se äijä"?
Monissa muissa maissa tuollainen mies olisi yleinen naurunaihe, mutta tässä Uunokulttuurin luvastussa maassa, eli vaimo on se äiti ja mies ikuinen pikkupoika, tuollainen on ihailtavaa?
Tiedättekö, että monissa muissa kulttuureissa nainen on se jota hoivataan kuin kukkaa kämmenellä ja hän saa ja voi olla se heikko, ei mikään Justiina joka kaulin kädessään odottelee "poikaa" kotiin kun on oltu Tapulin jätkien kanssa kierroksella.
Toivoisin, että Jere löytäisi Thaimaasta jonkun naisen ja menisi siellä naimisiin, sitten saisi tosiaan opetuksen siitä,miten naista tulee kohdella kun koko palkka menee naiselle ja hänen sukunsa elättämiseen. Jos rahat loppuu, voi naisen miespuoliset sukulaiset olla oven takana :)
Muuten olen samaa mieltä kanssasi, mutta mielestäni myös tuo "nainen on heikko"-kulttuuri on ällöttävä. Aikuista naista tai miestä ei pidä paapoa. Tietenkin kuuluu pitää kuin kukkaa kämmenellä mutta sen on oltava molemminpuolista. Itse olen nainen ja jos joskus olen suhteessa haluan sen olevan tasa-arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekseni miettinyt, kahden suunnilleen saman ikäisen äitinä, että mahtaa tuntua raskaalta, kun oma lapsi käyttäytyy noin.
Jeren äitinä häpeäisin silmät päästäni ja Johannan äitinä, noh, varmaan sanoisin, että minähän varoitin.Nanna äidin tuntien hän ei ole Jerestä varoitellut vaan päinvastoin patistanut nappaamaan helmen. Siellähän ne Nanna siskot ja siskojen lapsetkin hehkuttivat telkkarissa kuinka IHANA Jere on. Ihana tosiaan. No, perheen naiset ovat itsekin kaikki eronneet, joten tuttua kauraa heille. Nanna taisi kyllä vetää pohjat liiton keston suhteen.
Surullista!
Mutta tuotahan tämä aikaa lienee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapulin Vartiotien paroni ei pane perärööriin äijiä. Se on ladyboy joutunut hoitelemaan hommat ja paroni antautuu vikisten.
Itse haaveilen ladyboyn panemisesta, voisin runkata sen kikulia, panna sitä peppuun ja antaa suihin. Jos olisin humalassa voisin ehkä itsekin kokeilla melaa omaan peppuun - olisiko se rakkautta ?
Tee haaveista sitten totta ja painu thaikkulaan jonkun ladyboyn täydelliseen käsittelyyn.M41
Nannalle ihan oikein. Niin makaa kuin petaa.
Mitä hittoa se Karalahti kampaajalla tekee kun ei sillä ole tukkaakaan?
Vierailija kirjoitti:
Bongottaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bongottaa :)
Ai onko se nyt alkanut rumpaliksi?
Tyyppi meinas kuolla dokaamiseen. Pilannut elämänsä, mitä nää pimut siitä kuvittelee? Että sillä on rahulia, sitä ei ole. Vuokralla asutaan ja vuokrat varmaan maksamatta.
Jere on jännämiehen prototyyppi. Kiertäkää kaukaa.
Heillä meni kivasti kunnes perheeseen tuli toinen vauva.
Auroora kirjoitti:
Jere on jännämiehen prototyyppi. Kiertäkää kaukaa.
Prototyyppi? Vai stereotyyppi kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen kuin Jere Karalahti voi haluttu kumppani vain Suomessa. Ei hitto miten juntti äijä...Jotenkin edustaa tyypillistä suomalaista miestä, ja miesten esikuvaa parhaimillaan ja pahimillaan.
Mitä se kertoo suomalaisista naisista, että Jerellä on edelleen vientiä?
Taksi tuo ja seksi vie. En arvosta vastuuttomuutta.
Onko Karalahdella vielä joku NHL diili takataskussa tai optio palata sinne? Entä Suomen liigaan ?
Mä en yleensä kauheasti jaksa jeesustella toisten ihmisten lastenkasvatusta, mutta Jeren kohdalla tuli vaan mieleen, taasko on yksi lapsi sitten ilman isän läsnäoloa ja elatusmaksut pystyssä? Tiedän moniakin pikkulapsiaikaan eronneita pareja, mutta nämä miehet silti ovat olleet läsnä lasten elämässä. Jere vaan häipyy jonnekin Thaimaahan, koska haluaa toteuttaa omia unelmiaan? Jax on kuitenkin todella pieni vielä. Eikö ne omat unelmat voisi odottaa muutaman vuoden? En tarkoita, ettäkö lasten takia pitäisi kaikista unelmistaan luopua, aika haljulle tuntuu Thaikkuihin katoaminen samantien kun ero on taputeltu siitä huolimatta, että lapsi on ihan vauva vielä.
Vierailija kirjoitti:
Onko Karalahdella vielä joku NHL diili takataskussa tai optio palata sinne? Entä Suomen liigaan ?
Jos olisi niin Jere olisi kiinnitetty aikoja sitten kun tulivat takaisin Suomeen. En usko, että missää kiekkopiireissä Jereä otetaan enää tosissaan.