Mies; pitääkö naisen osata suudella vai onko se turnoff jos ei ole siitä kokemusta?
Otsikossa kysymys. Tilanne toki se, ettei mies tiennyt satavarmasti kuinka osaamaton pusuttelija olen, tää tuli hänelle varmaan ihan puskista ja nyt nolottaa silmät päästäni. Nyt en tiedä pitäiskö tää ottaa erikseen puheeksi ja ottaa "harjoituskierros" vai unohtaa koko juttu. Noloa, jos tokallakaan kerralla ei suju. Tällaiset sekoilut kuuluis sinne teini-ikään, ei tähän. N
Kommentit (15)
Ei ole suutelutaidolla merkitystä. Suihinottotaidolla on. Eikä haittaa vaikkei heti osaisi, kunhan on vaan halu oppia.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, että olen surkea suutelija kun en tätä mieti mutta en ole tajunnut tätä näkökulmaa ikinä.
Muistan ensimmäisen suudelmani ensimmäisen tyttöystäväni kanssa, tuntui aluksi todella oudolta koska se luonnollisesti oli ensimmäinen kertani enkä suoranaisesti tiennyt pitääkö tässä nyt työntää vai vetää vai supistaa. Toinen suudelma jo tuntui luonnolliselta ja jatkui sillä tavalla tähän päivään saakka.
Ei mitään hajua mikä on huonoa suutelua ja miksi ihmiset ajattelevat, että jokin on sitä. Löydätte harmonian ja oman tahdin kumppanin kanssa ja sillä sipuli
Kiitos myötätunnosta mutta meen varmaan tästä terapiaan ennen kuin uskallan toista kertaa yrittää :D Tai siis se, miten toimin sen tilanteen jälkeen jäi vaivaamaan itseäni.
-ap
Ei mitään syytä hävetä. Herättää pikemminkin positiivisia sympatian tunteita
Ei haittaa. Yleisesti me miehet ei olla niin tarkkoja näitten kriteereiden kanssa. Kiva nainen niin ei väliä osaako suudella vai ei.
M38
Ei tartte osata pusutella, on aikaa harjoitella.
Vierailija kirjoitti:
Perusteluja? Siis tää mieshän varmaan luulee että oon aina ollut näin p*ska suutelija koska hän ei tiedä kokemattomuudestani. En tiedä mitä sympaattista on kokemattomassa "yli-ikäisessä" naisessa.
-ap
eihän mies hakenut porilaisessa konkurssihotellissa kesäkumia hotellin wc tä vaikka respassa naikkonen kovasti kinusi.
toki sai siitäkin vähän palautetta.
Mun ei pitäisi vastata edes, koska olen nainen. Minusta jokaisen kanssa alku on haparointia. Ehkä siinä on jännitystäkin. Jokaisen kanssa tuntuu myös hieman erilaiselta, joten voiko sitä edes määritellä onko itse hyvä vai huono vai johtuuko se vaan yhteispelistä, joka toimii tai ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perusteluja? Siis tää mieshän varmaan luulee että oon aina ollut näin p*ska suutelija koska hän ei tiedä kokemattomuudestani. En tiedä mitä sympaattista on kokemattomassa "yli-ikäisessä" naisessa.
-ap
No ei kokemattomuudessa mitään hävettävää ole, ei kukaan ole seppä syntyessään. Jos asia sinua häiritsee niin ota tuo rohkeasti puheeksi. Fiksu mies luultavasti kehuu suudelmaasi hyväksi. Jos ei niin luiskaan vaan mokoma ääliö.
Miehet harvoin saavat pelkästä suutelusta mitään. Lähinnä se vaan on keino päästä kourimaan naista ja lopulta johtaa seksiin.
Mies, jolla on tekarit, tunkee kieltä suuhun, hyi hitto!
Mitä kokemattomampi nainen, sen parempi. Näin se vaan suurimmalla osalla menee vaikka ei sitä sanoisikaan ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kokemattomampi nainen, sen parempi. Näin se vaan suurimmalla osalla menee vaikka ei sitä sanoisikaan ääneen.
Kokemattoman naisen kanssa saattaa sattua kaikenlaisia 'vahinkoja' eli esimerkiksi ei suudella, koska naisella ei ole ennestään mitään kokemusta. Mies saattaa viedä hänet vaikka 'sänkyyn' mutta ei siitä opi suutelemaan vaan voi tulla raskaaksi. Missä iässä miehen tarttis olla niin kokenut että tajuaa että tässä voisi vähän suudella sun muuta eikä viedä kokematonta johonkin raskauspolkuun kaikkine karmeuksineen. Miehenkään iästä ei voi tietää mitä 'osaa' ja missä ollut mukana. Kokemukseni on että moni noin 25 vee mies on loppujen lopuksi aika kokematon. Kokenutta miestä en ole ikinä tavannut aviomieskandidaattina ja ovat just olleet tommosia 20-30 vee. En ole koskaan seurustellut juuri yli 30 veen kanssa. Suudella kyllä osaan nykyään mutta ei kokemusta kenestäkään jolla tekarit suussa.
Ei ole väliä. Voidaan yhdessä sitten harjoitella.
Voi olla, että olen surkea suutelija kun en tätä mieti mutta en ole tajunnut tätä näkökulmaa ikinä.
Muistan ensimmäisen suudelmani ensimmäisen tyttöystäväni kanssa, tuntui aluksi todella oudolta koska se luonnollisesti oli ensimmäinen kertani enkä suoranaisesti tiennyt pitääkö tässä nyt työntää vai vetää vai supistaa. Toinen suudelma jo tuntui luonnolliselta ja jatkui sillä tavalla tähän päivään saakka.
Ei mitään hajua mikä on huonoa suutelua ja miksi ihmiset ajattelevat, että jokin on sitä. Löydätte harmonian ja oman tahdin kumppanin kanssa ja sillä sipuli