Olen tosikipeä, en ole nukkunut koko yönä -Sinkkumies
Voisiko joku tulla lyömään nuijalla päähän, että tulisi edes uni.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odtin 2 panadoolia ei tartte enää vastata. Lamauttaa jos lamauttaa
Sinkkumies
Ehhehhe!!! Herra mätkähtää kahdesta panadolista, kai ne oli vielä lasten suppoja?
Voi pientä..:DJaa-a. En ole lääke-ekspertti ja jos olisin niin en ainakaan ylpeilisi sillä. Se vain kertoo jatkuvasta käytöstä.
S
Buahahhaa! Ihana! Juu, nyt saattaa olla ne viime hetket kun panadolia otit.. Ja oikein kaks. Huh, olet sinä hurja! Hui!
Mitä tahdot sanoa? Alkoholistillekin varmaan mäyräkoira on naurettava määrä? Pitää vetää ainakin 6 kossua.
S
Eli siis tahdot kertoa että olet entinen panadolien ongelmakäyttäjä ja nyt repsahdit?
Onko sulla joku numero mihin soittaa repsahdustilanteessa?!:D tukihenkilö??:DMä en vaan ymmärrä mikä panadoolissa on hauskaa, kun sairaalla ei muuta ole. Sinulla on tietenkin varmaan apteekillinen lääkkeitä kotona? Sekakäyttäjä?
S
Ei siinä, tosi söpöä vaan jättää hyvästelyviestejä kun otit kaksi panadolia. Kuuluu tuo teatraalisuus miesflunssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Oikein takaumia ex-avioliitosta tulee tässä. Aivolohkot tukossa, varmaan sydäri seuraavan viiden minuutin sisään ja testamentin kirjoitusta nyt äkkiä ennekuin kuolo korjaa. Mitään ei pysty tekemään paitsi maata kuolinvuoteella. Sen sadannen kerran kun pikku flunssa iskee.
Sanomattakin selvää että kun minulle tuli flunssa, hoidin kaiken kuten tavallisesti.
Aivan sama juttu täällä!:D
Aina kuolema korjasi ja mitään ei pystynyt tekemään, hyvä etten kusiämpäriä joudu viemään. ..voisitko tuoda? pidättelin äsken niin kauan, että tuli muuta asiaa.
S
Sinne vaan lasket entisten sekaan, en usko että vaikuttaa sinulla mitään.
ei vaikutakkaan. entiset laskin vessaan
s
Vaikutakaan, yhdellä koolla.
Hyvä että korjasit
S
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odtin 2 panadoolia ei tartte enää vastata. Lamauttaa jos lamauttaa
Sinkkumies
Ehhehhe!!! Herra mätkähtää kahdesta panadolista, kai ne oli vielä lasten suppoja?
Voi pientä..:DJaa-a. En ole lääke-ekspertti ja jos olisin niin en ainakaan ylpeilisi sillä. Se vain kertoo jatkuvasta käytöstä.
S
Buahahhaa! Ihana! Juu, nyt saattaa olla ne viime hetket kun panadolia otit.. Ja oikein kaks. Huh, olet sinä hurja! Hui!
Mitä tahdot sanoa? Alkoholistillekin varmaan mäyräkoira on naurettava määrä? Pitää vetää ainakin 6 kossua.
S
Eli siis tahdot kertoa että olet entinen panadolien ongelmakäyttäjä ja nyt repsahdit?
Onko sulla joku numero mihin soittaa repsahdustilanteessa?!:D tukihenkilö??:DMä en vaan ymmärrä mikä panadoolissa on hauskaa, kun sairaalla ei muuta ole. Sinulla on tietenkin varmaan apteekillinen lääkkeitä kotona? Sekakäyttäjä?
S
Ei siinä, tosi söpöä vaan jättää hyvästelyviestejä kun otit kaksi panadolia. Kuuluu tuo teatraalisuus miesflunssaan.
Oletkohan sä lukenut väärässä järjestyksessä. Noi pahemmat oireet huolestutti ennen koko ottamista, josta itsekin epäilin että onko lie edes apua.
Otinpahan ns. varmuuden vuoksi.
S
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Oikein takaumia ex-avioliitosta tulee tässä. Aivolohkot tukossa, varmaan sydäri seuraavan viiden minuutin sisään ja testamentin kirjoitusta nyt äkkiä ennekuin kuolo korjaa. Mitään ei pysty tekemään paitsi maata kuolinvuoteella. Sen sadannen kerran kun pikku flunssa iskee.
Sanomattakin selvää että kun minulle tuli flunssa, hoidin kaiken kuten tavallisesti.
Ei tämä ole flunssaa. Olen ollut töissä 40 asteen kuumeessa, jos haluat sietokykyä vertailla. Seuraavana päivänä puukotuksesta olen kävellyt sairaalasta pihalle.
S
On täytynyt löytyä vielä tyhmempi kaveri, joka on noin tyhmistä jutuista niin provosoitunut, että on puukolla viitsinyt tuikata.
Vai olitteko panadoli- päissänne!?!:DTyötapaturma. Kaippa sekin joistakin hauskaa on. ei nyt tänään naurata
S
No olet pidetty henkilö myös siellä kunnan työttömien pajalla, sieltä varmaan löytyy vieläkin tyhmempiä kavereita, jotka saat pissakakka- jutuillasi ärsytettyä.
Jaa-a en ole käynyt. Onko siellä sukuasi siis?
S
No en mä usko että voit sitä lähipubiakaan työpaikaksesi sanoa, vaikka siellä päiväsi vietätkin.
Jos tuntuu että ei ole tavallinen flunssa, silloin mennään lääkäriin. Ei vinguta vaimolle että argh olen miehinen mies joka ei lekureihin usko tai sinkkuna valiteta palstalle samaa jorinaa.
Mistä teitä huomionkipeitä ääliöitä oikein ryömii esiin?
Sori, pakko lähtee laittaan lapsille aamupala. Koita selvitä. Älä ota enempää panadolia!:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä ole flunssaa. Olen ollut töissä 40 asteen kuumeessa, jos haluat sietokykyä vertailla. Seuraavana päivänä puukotuksesta olen kävellyt sairaalasta pihalle.
S
On täytynyt löytyä vielä tyhmempi kaveri, joka on noin tyhmistä jutuista niin provosoitunut, että on puukolla viitsinyt tuikata.
Vai olitteko panadoli- päissänne!?!:DTyötapaturma. Kaippa sekin joistakin hauskaa on. ei nyt tänään naurata
S
No olet pidetty henkilö myös siellä kunnan työttömien pajalla, sieltä varmaan löytyy vieläkin tyhmempiä kavereita, jotka saat pissakakka- jutuillasi ärsytettyä.
S
No en mä usko että voit sitä lähipubiakaan työpaikaksesi sanoa, vaikka siellä päiväsi vietätkin.
En vietä pubissa aikaa, kun en enää etsi naista. Ennen vietin, nyt jos otan niin kotona.
S
Vierailija kirjoitti:
Jos tuntuu että ei ole tavallinen flunssa, silloin mennään lääkäriin. Ei vinguta vaimolle että argh olen miehinen mies joka ei lekureihin usko tai sinkkuna valiteta palstalle samaa jorinaa.
Mistä teitä huomionkipeitä ääliöitä oikein ryömii esiin?
Ei olisi näin kipeänä Panadol vinkki tullut mieleen. Kiitos siitä palstalaiset.
S
Bluuserit on "vähän" moderoineet ketjua, mutta ei apinasta tule muusikkoa vaikka se miten moderoisi.
Sinkkumies
Lähdin sohvalta ja kylläpä huippaa päässä x:(
S