Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan irti palstasta ja gallup

Vierailija
27.04.2017 |

Mitenkähän se onnistuisi? Tiedän että keskustelun aloittaminen täällä ei varmaan ole hyvä tapa, mutta jos tulisi joku oikein hyvä vinkki. Täällä roikkuminen ei paranna mitenkään elämäni laatua.

Entäs te muut, oletteko yrittäneet lopettaa?

Haluan irti palstasta ja gallup

Vaihtoehdot

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ainakin ajatellut, että johonkin tarpeeseen mä täällä roikun, ja koitan toivoa, että se tarve menisi ohi. Eli siis jos elämäni muuttuu paremmaksi, en enää olisi täällä. Mulla on pieniä lapsia ja se vaihe elämässä ahdistaa. Haen pakopaikkaa siitä täältä. Kamalaa, mutta niin on pikkulapsiaikakin.

Lapsista huolehtiminen olikin liikaa mun väsynelle henkiselle kapsiteetilleni, en jaksa pitää huolta lapsista. Heidän räkänokkiensa näkeminenkin ahdistaa, siksi tuijotankin mieluummin ruutua. Täällä on sentään aikuisia.

Vierailija
2/5 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis roikun täällä toki liikaa, en ole ikinä eläessäni ollut netissä niin paljon kuin nyt. Mutta en jaksa edes koittaa yrittää vähentää, loppuajan joutuisin vain siivoamaan ja se on lapsiperheessä täysin toivotonta.

1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähentää pitäisi ja paljon, mutta kokonaan en halua luopua palstailusta. Tää on viihdettä ja pakopaikka reaalimaailman pakopaikoista. Eikä mulla todellisessa elämässä ole kauheesti keskusteluseuraa, varsinkaan sellaista, jotka keskustelisivat samoista asioista. Ainahan tämän palstan tasoa mollataan, ja totta onkin että paljon roska-avauksia täältä löytyy, mutta vastapainoksi ihan kunnollista keskusteluakin esim. yhteiskunnallisista aiheista. Joskus ne trollipostauksetkin tekevät hyvää pään nollaamisen kannalta. 

Vierailija
4/5 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsen välillä irti pariksi kuukaudeksi, sitten palaan taas ja vietän täällä liikaa aikaa.

Vierailija
5/5 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi puhua pakkomielteestäni pelimieheen missään muualla kuin AV:llä. Pelimies muuten kaipailee minua ja tekisi mieli uskoa hänen satuihinsa. Yritän kuitenkin olla vahva ja kärsiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan