Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät ole otettuja, jos joku mies sanoo haluavansa heitä seksuaalisesti?

Vierailija
26.04.2017 |

Itse ainakin olisin todella otettu, jos joku (suunnilleen ikäiseni) nainen sanoisi haluavansa panna minua ja tarkoittaisi sitä. Mutta näin ei taida kovin monelle miehelle tapahtua, tai jos tapahtuukin, niin kyseiset naiset eivät oikeasti ole valmiita laittamaan puheita teoiksi.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esineellistämistä. Tottakai miehet haluaa meitä, niinkauan kun emme ole ihan ryhävalaita. Eikä ne halua meitä, vaan selibaattiinsa katkoa, ihan sama kuka siinä olisi.

Eli naiset eivät ole yhtä seksuaalisia kuin miehet? Koska kuten aloituksessa todetaan, miehet olisivat vastaavassa tilanteessa otettuja ja valmiita toimintaan. Naiset ovat tavallaan "miniseksuaaleja" miehiin verrattuna.

Eivät vähemmän seksuaalisia. Vain tarkempia laadun suhteen.

Empä tiedä. Naiset kuitenkin ovat pullonkaula seksin harrastamisen suhteen, joten kyllä minusta on ihan oikein sanoa, että he ovat vähemmän seksuaalisia.

Vierailija
22/46 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos tuntematon homoseksuaali päivässä haluaisi panna peppureikääsi? Tuntisitko itsesi arvostetuksi, halutuksi ja antaisitko kun pyydetään?

(Olettaen että olet normihetero)

Millä logiikalla tuo on aloitukseen verrattavissa oleva tilanne?

Sillä tavalla että aloituksessakin toivotaan toisen olevan imarreltu ja onnellinen siitä että henkilö, jota itse ei halua, ilmaisee seksuaalisen kiinnostuksensa. 

Onko mies automaattisesti sellainen henkilö, jota heteronainen ei halua?

Arviolta 97 % miehistä on sellaisia, joita minä en halua. t. Heteronainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen otettu mutta vain hetken aikaa. En usko että kukaan mies oikeasti panisi mua ellei olisi parempaa tarjolla. Mua pannaan vaan paremman puutteessa. T. ruma ja tissitön nainen

Vierailija
24/46 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos tuntematon homoseksuaali päivässä haluaisi panna peppureikääsi? Tuntisitko itsesi arvostetuksi, halutuksi ja antaisitko kun pyydetään?

Sillä tavalla että aloituksessakin toivotaan toisen olevan imarreltu ja onnellinen siitä että henkilö, jota itse ei halua, ilmaisee seksuaalisen kiinnostuksensa. 

Etpä kovin seksuaaliselta henkilöltä vaikuta. 

Vierailija
25/46 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etpä kovin seksuaaliselta henkilöltä vaikuta. 

Päinvastoin, olen hyvinkin seksuaalinen. Onneksi olen löytänyt ihanan miehen noiden kolmen prosentin joukosta. Seksikumppanissa minulle ratkaisevinta on hyvännäköinen naama, rumien kanssa en vaan halua. Sori siitä.

Vierailija
26/46 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni imartelee toki jos joku haluaa juuri minua seksuaalisesti, mutta kuten joku edellä jo totesikin, monen miehen seksuaalisten tarpeiden tyydyttämiseen tarvitaan vain "joku". En halua olla se "joku" joka kiinnostaa vain sillä hetkellä kun paineet on liian kovat.

Jos joku mies todella haluaisi juuri minua kovasti voisi se tietysti imarrella jos mies olisi jollain tasolla kiinnostava! Naisen on vain vaikea tietää onko kyse siitä että mies on kiinnostunut juuri sinusta vai siitä että hän haluaa vain purkaa paineensa ensimmäiseen vastaantulevaan... Ehkä juuri siksi monet naiset suhtautuvat nihkeästi miesten kosiskeluyrityksiin.

Vierailija
27/46 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä minua ainakin hihityttäisi. Mikäs siinä?

Vierailija
28/46 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin olisin todella otettu, jos joku (suunnilleen ikäiseni) nainen sanoisi haluavansa panna minua ja tarkoittaisi sitä. Mutta näin ei taida kovin monelle miehelle tapahtua, tai jos tapahtuukin, niin kyseiset naiset eivät oikeasti ole valmiita laittamaan puheita teoiksi.

Toisin kuin eka vastaaja väittää, mua ei kiinnosta miten naisen seksuaalisuus liitetään edelleen joissain patriarkkaalisissa piireissä huoruuteen, mä olen nainen joka nauttii seksistä. Olen aina nauttinut eikä loppua tunnu näkyvän, onneksi, vaikka olen jo 43v.

Mutta siihen kysymykseen; MIKSI mun pitäisi olla otettu tuollaisesta? Se nyt ei oikeasti ole mikään meriitti että mies sanoo että voisi panna minua, miehet nyt panee vaikka oksankoloa puutteeseensa. Minulla on mies jonka halukkuus on se juttu joka minua kiinnostaa, ei jonkun randomin.

Lisäksi tuo loppu tuossa alkuperäisessä tekstissä... eli toisin sanoen; kun sinä sanot naiselle että hän on ihan pantavan näköinen, sinä olisit valmis oikeasti panemaan ja oletat että nainen on myös valmis koska SINÄ, mahtava mies, niin sanoit. Huolimatta naisen omista haluista ja sitoumuksista. 

Kun se ei vaan mene niin.

Miehessä pitää olla jotain muutakin kuin kuuden tuuman kulli.

Vierailija
29/46 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että aivoton munateline pikku nakilla vielä tulee vonkaamaan. Kyllä tulisi otettua, nimittäin kirves kouraan ja sillä järkeä äijän kalloon.

Vierailija
30/46 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en minä halua automaattisesti seksiä jokaisen vastaantulevan miehen kanssa, en edes hyvännäköisten. Enkä minä halua, että mies ottaa heti ensitöikseen puheeksi seksin, se olisi minusta outoa, kiusallista ja uhkaavaa.

Vierailija
31/46 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska me kuulemme tuota ihan kaikenlaisilta miehiltä. Mutta emme tietenkään halua antaa kaikenlaisille miehille, koska meillä on sen verran moraalia. Emme tunne vetoa suurimpaan osaan miehistä.

Jos sellainen mies kehen tunnemme vetoa sanoo niin, se on ihan okei. Mutta muuten lähinnä ällöttävää, koska miehet pitävät meitä jonain spermaämpärinä vain.

Vierailija
32/46 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yksi ihan tietty mies sanoisi noin, olisin onneni kukkuloilla, koska haluan itse  häntä aivan SAIRAASTI. Muuten ei kiinnosta.

Vierailija
33/46 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on esitetty jo hyviä pointteja. Kun maailmassa on niin paljon miehiä, jotka suostuisivat puutteessaan panemaan lähes ketä tahansa ja varsinkin ok-näköistä naista tämän luonteesta ja persoonasta riippumatta, ei hirveästi kiihota, jos joku näistä tulee yllättäen ehdottamaan seksiä. Kavereilleen nainen pääsisi leveilemään yhdenyönsuhteellaan ainoastaan, jos kyseessä olisi todella komea julkkis, jolla riittää valinnanvaraa naisista.

Vierailija
34/46 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan siksi, että naiselle seksi on herkkä ja intiimi asia (joka ei poissulje kreisiä sadomasokistiseksiä, kunhan luottamus on kunnossa).

Seksi on ollut koko ihmislajin ajan väline, jolla naiselle aiheutetaan mahdollisesti hyvin paljon vahinkoa. Mitä enemmän seksi on VAIN miehen halujen varasssa, sitä vaarallisempaa se on ollut ja on, naiselle. Ihan kuin raiskauksia ei edelleen tapahtuisi joka päivä.

Että jos haluat vaikuttaa raiskaajapervolta niin siinähän kävelet ympriinsä kertomassa miten haluaisit panna naisia. Pääset varmaan lopulta poliisille selittämään samaa asiaa.

Nainen ei voi saavuttaa sitä samaa uhkan tunnetta suhteessa mieheen, jos hän sanoisi tuota. Yksittäistapauksissa ehkä, eikä varmaan kaikki miehet ihan mielissään olisi, vaikka kyse ei mistään pelon ja inhon tunteesta olisikaan.

Naiselle on ollut turvallinen strategia tuntea inhoa seksinvonkaajia vastaan. Vähän kuin rikin haju ruuassa tuo meille yökötyksen, koska se on pilaantunutta ja siksi kannattavaa olla ällöttynyt, on kannattavaa olla ällöttynyt sinusta, ap.

Vierailija
35/46 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esineellistämistä. Tottakai miehet haluaa meitä, niinkauan kun emme ole ihan ryhävalaita. Eikä ne halua meitä, vaan selibaattiinsa katkoa, ihan sama kuka siinä olisi.

Voi kumpa miehenä pääsisi tuohon asemaan, että voisi ajatella samalla tavalla naisista.

"Totta kai ne mua haluavat" :D Te ette naiset edes ymmärrä kuinka hyvin teillä on asiat.

Ai jos unelmoin pitkästä parisuhteesta minua aidosti omana itsenäni rakastavan miehen kanssa ja tarjolla on lähinnä vaan miehiä, joille kelpaa kuka vaan, jolla on haarat auki?

Vierailija
36/46 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät arvosta miehiä yhtä paljon kuin miehet naisia. He pitävät sitä itsetäänselvyytenä, että miehet haluavat heitä. Ei nainen osaa edes kuvitella itseään miehen kenkiin.

Vierailija
37/46 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat ne otettuja mutta vain jos sen sanoo sellainen jonka kanssa haluavat seksiä. 

Jumalauta että on muutama muija suuttunut, ja täynnä pyhää raivoa, kun ovat itse ehdottaneet ja olen sanonut ettei kiinnosta tommosen kanssa. :)

Vierailija
38/46 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuollaisten kommenttien vastenmielisyyteen ei liity se, että kokisin olevani jotenkin erityisen haluttu, että "tottakai ne haluaa minua, miksi sen haluaisin kuulla". Kyse on enemmänkin siitä, että pitäisin junttina ja sosiaalisesti kyvyttömänä miestä, joka ei osaisi ilmaista mielenkiintoaan muuten kuin ilmoittamalla että haluaa panna minua. Jos taas kyseessä on seksiehdotus, en pysty tekemään päätöstä sen perusteella että joku tuntematon tulee tarjoamaan.

Enkä olisi otettu vaikka sanoja olisi jumalauta Ryan Gosling, miehen viehättävyydellä ei ole tekemistä asian kanssa. Tällaiset kommentit imartelee ainoastaan jos kyseessä on ihminen, jonka kanssa ollaan parisuhteessa tai jossain tapailuasteella, ja läsnä on jo seksuaalinen ulottuvuus (eli taustalla esim suutelua, koskettelua jne).

Vierailija
39/46 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan kun itseäni kiinnostaa seksi vain parisuhteessa.

Vierailija
40/46 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mautonta sanoa jotain noin intiimiä, jos ei ole oikeasti säpinää molemmin puolin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi