Miksi naiset eivät ole otettuja, jos joku mies sanoo haluavansa heitä seksuaalisesti?
Itse ainakin olisin todella otettu, jos joku (suunnilleen ikäiseni) nainen sanoisi haluavansa panna minua ja tarkoittaisi sitä. Mutta näin ei taida kovin monelle miehelle tapahtua, tai jos tapahtuukin, niin kyseiset naiset eivät oikeasti ole valmiita laittamaan puheita teoiksi.
Kommentit (46)
Olisi vaivaannuttavaa elää sen tiedon kanssa, että joku tuttu on oikeasti ajatellut minua harrastamassa seksiä kanssaan. Eri asia, jos jotain kiinnostusta on selkeästi osoitettu puolin ja toisin. Kyllä minäkin mietin seksiä esim. proffani kanssa, mutta en ikinä menisi sitä hänelle sanomaan. Tilannetaju ja käytöstavat! Eikö kiinnostusta voisi osoittaa jotenkin hienovaraisemmin? Eri asia tosiaan jos lataus ollut molemminpuolinen aivan selvästi ja voimakkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Ovat ne otettuja mutta vain jos sen sanoo sellainen jonka kanssa haluavat seksiä.
Jumalauta että on muutama muija suuttunut, ja täynnä pyhää raivoa, kun ovat itse ehdottaneet ja olen sanonut ettei kiinnosta tommosen kanssa. :)
Voi toki ilmaista ettei halua seksiä ilman että halventaa häntä ("tommosen kanssa"). Ei naisetkaan yleensä hauku kysyjää vaan kieltäytyvät ja kiiruhtavat pois.
Vierailija kirjoitti:
Olisi vaivaannuttavaa elää sen tiedon kanssa, että joku tuttu on oikeasti ajatellut minua harrastamassa seksiä kanssaan. Eri asia, jos jotain kiinnostusta on selkeästi osoitettu puolin ja toisin. Kyllä minäkin mietin seksiä esim. proffani kanssa, mutta en ikinä menisi sitä hänelle sanomaan. Tilannetaju ja käytöstavat! Eikö kiinnostusta voisi osoittaa jotenkin hienovaraisemmin? Eri asia tosiaan jos lataus ollut molemminpuolinen aivan selvästi ja voimakkaasti.
Eräs tuttavani kertoi ajattelevansa minua kun masturboi. Tuli ällöttävä olo. Mitä se kuvitteli saavuttavansa kertomalla tuon?
Exä ehdotti seksiä pitkän erossaoloajan jälkeen.
Suutahdin, koska olisin halunnut hänen olevan kiinnostunut seurastani muutenkin.
Eipä ole äijästä sen koommin kuulunut.
Vierailija kirjoitti:
No varmaan siksi, että naiselle seksi on herkkä ja intiimi asia (joka ei poissulje kreisiä sadomasokistiseksiä, kunhan luottamus on kunnossa).
Seksi on ollut koko ihmislajin ajan väline, jolla naiselle aiheutetaan mahdollisesti hyvin paljon vahinkoa. Mitä enemmän seksi on VAIN miehen halujen varasssa, sitä vaarallisempaa se on ollut ja on, naiselle. Ihan kuin raiskauksia ei edelleen tapahtuisi joka päivä.
Että jos haluat vaikuttaa raiskaajapervolta niin siinähän kävelet ympriinsä kertomassa miten haluaisit panna naisia. Pääset varmaan lopulta poliisille selittämään samaa asiaa.
Nainen ei voi saavuttaa sitä samaa uhkan tunnetta suhteessa mieheen, jos hän sanoisi tuota. Yksittäistapauksissa ehkä, eikä varmaan kaikki miehet ihan mielissään olisi, vaikka kyse ei mistään pelon ja inhon tunteesta olisikaan.
Naiselle on ollut turvallinen strategia tuntea inhoa seksinvonkaajia vastaan. Vähän kuin rikin haju ruuassa tuo meille yökötyksen, koska se on pilaantunutta ja siksi kannattavaa olla ällöttynyt, on kannattavaa olla ällöttynyt sinusta, ap.
Muutenkin tää, että päätetään muiden puolesta mitä niiden pitäisi ajatella, koska "emmäkään". Jos jonkun pedofiiliryhmittymän mielestä ois ollut lapsena ihanaa että vanha pervo mies vokottelee, niin millä tavalla se kertoo yhtään mistään mitään?
Tai just tää, että ihan kuin jokainen mies kokisi imarteluna, että toinen mies haluaa häntä. Muistuu heti mieleen se youtube-video, jossa miesporukka kouraisi liukuportaissa eri suuntaan viereisessä portaikossa menevää miestä, lähetti lentosuudelman perään. Tosi moni noista miehistä alkoi uimaan raivona vastavirtaan sitä ihmismassaa, tarkoituksena satuttaa sitä kourivaa miestiä.
Että miksi miehiä ei itseänsä imartele tämä muiden osoittama seksuaalinen halu?
Jaa. Naiset varmaan useammin haluavat seksiä siltä mieheltä, jonka kanssa ovat parisuhteessa. Että siinä mielessä ei kyllä yhtään haittaisi olla "miehen kengissä", koska ei kiinnosta se, kuinka moni mies kanssani haluaisi seksiä, vaan että se joka haluaa, olisi kiinnostunut nimenomaan romanttisessa mielessä...Ei sillä, en oikeastaan koskaan mitään ehdotteluja kuulekaan.