Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät ole otettuja, jos joku mies sanoo haluavansa heitä seksuaalisesti?

Vierailija
26.04.2017 |

Itse ainakin olisin todella otettu, jos joku (suunnilleen ikäiseni) nainen sanoisi haluavansa panna minua ja tarkoittaisi sitä. Mutta näin ei taida kovin monelle miehelle tapahtua, tai jos tapahtuukin, niin kyseiset naiset eivät oikeasti ole valmiita laittamaan puheita teoiksi.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on huoruutta, syntistä, häpeällistä, julmaa, alistavaa, esineellistävää hirviömäisyyttä!!!!!!!! Hyi olkoon!! Älä vain tule minulle sanomaan, että haluat minua seksuaalisesti!

Vierailija
2/46 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos tuntematon homoseksuaali päivässä haluaisi panna peppureikääsi? Tuntisitko itsesi arvostetuksi, halutuksi ja antaisitko kun pyydetään?

(Olettaen että olet normihetero)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä koska naiset tietävät, että suurin osa miehistä haluaa heitä. Siksi haluavat kuulla jotain erikoisempaa?

En minä tiedä... varmaan jotkut ilahtuu siitäkin, että heitä halutaan panna.

Vierailija
4/46 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on loppupeleissä aika vaivaannuttavaa ja kiusallista, jos esimerkiksi ihminen josta et ole lainkaan kiinnostunut ilmaisee haluavansa sinua seksuaalisesti. Jos tämä samainen ihminen kehuisi esim. silmiä, niin tilanne ei olisi läheskään yhtä vaivaannuttavaa, sillä se ei ole läheskään yhtä intiimiä.

Vierailija
5/46 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on intiimi ja arvokas asia, miksi ihmeessä minua kiinnostaisi jakaa asiasta mitään jonkun uppo-oudon ventovieraan vamputtajan kanssa, joka ei kunnioita seksin arvoa?

Vierailija
6/46 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin luulen että koska kyseessä on niin arkipäiväinen juttu naisille.

Kyllä se hohto sinunkin mielestäsi hiipuisi jos naiset olisivat koko ikäsi kuolanneet perääsi ja ehdotelleet. Tuskin silloin randomin perus pirkon ehdottelut kauheita väristyksiä aiheuttaisi. Ehkä jopa kyllästyttäisi?

Vaikea asettua naisten asemaan kun miehenä lähtökohta on niin erilainen tässä.

Vierailija
7/46 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on väärä. Oikealta mieheltä, sellaiselta jota itse haluaa, haluaa kuulla juuri tuon.

Vierailija
8/46 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on ihminen jonka kanssa on jo romanttisissa yhteyksissä niin ilahtuisin kyllä. Puolitutulta tms tuollainen heitto saisi yksinomaan epämukavan olon

Vierailija
9/46 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos tuntematon homoseksuaali päivässä haluaisi panna peppureikääsi? Tuntisitko itsesi arvostetuksi, halutuksi ja antaisitko kun pyydetään?

Millä logiikalla tuo on aloitukseen verrattavissa oleva tilanne?

Vierailija
10/46 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä tavalla että aloituksessakin toivotaan toisen olevan imarreltu ja onnellinen siitä että henkilö, jota itse ei halua, ilmaisee seksuaalisen kiinnostuksensa. 

Vierailija
11/46 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esineellistämistä. Tottakai miehet haluaa meitä, niinkauan kun emme ole ihan ryhävalaita. Eikä ne halua meitä, vaan selibaattiinsa katkoa, ihan sama kuka siinä olisi.

Vierailija
12/46 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilannetaju on kaiken a ja o! Parisuhteessa tuo on toivottua, mutta kaupan kassajonossa tuntemattomien kesken ei.

Vierailija
13/46 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok aviomieheltä tai poikaystävältä tai säädöltä tai hoidolta, jonka kanssa ollaan (oltu) jo panohommissa. Keneltä tahansa muulta asiatonta, loukkaavaa, rajat ylittävää, liian intiimiä, epämukavaa, tungettelevaa ja ihan vaan tarpeetonta. Ei väliä miten komea tai haluttava sanoja on, maku koko tyyppiin menee siinä, että avaa pelin jollain noin typerällä.

Vierailija
14/46 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä tavalla että aloituksessakin toivotaan toisen olevan imarreltu ja onnellinen siitä että henkilö, jota itse ei halua, ilmaisee seksuaalisen kiinnostuksensa. 

Onko mies automaattisesti sellainen henkilö, jota heteronainen ei halua?

Vierailija
15/46 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin otettu, mut ei mua ole paljoa haluttu.

Vierailija
16/46 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esineellistämistä. Tottakai miehet haluaa meitä, niinkauan kun emme ole ihan ryhävalaita. Eikä ne halua meitä, vaan selibaattiinsa katkoa, ihan sama kuka siinä olisi.

Eli naiset eivät ole yhtä seksuaalisia kuin miehet? Koska kuten aloituksessa todetaan, miehet olisivat vastaavassa tilanteessa otettuja ja valmiita toimintaan. Naiset ovat tavallaan "miniseksuaaleja" miehiin verrattuna.

Vierailija
17/46 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mies automaattisesti sellainen henkilö, jota heteronainen ei halua?

Tuntematon mies lähtökohtaisesti on. Vaikka mies olisi kiinnostavan näköinen, niin tuollainen kommentti olisi silti turn off. = Mies ei osaa hallita itseään, ihailla saa, mutta ei käydä päälle edes verbaalisesti.

Vierailija
18/46 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli naiset eivät ole yhtä seksuaalisia kuin miehet? Koska kuten aloituksessa todetaan, miehet olisivat vastaavassa tilanteessa otettuja ja valmiita toimintaan. Naiset ovat tavallaan "miniseksuaaleja" miehiin verrattuna.

Eivät vähemmän seksuaalisia. Vain tarkempia laadun suhteen.

Vierailija
19/46 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kumpa miehenä pääsisi tuohon asemaan, että voisi ajatella samalla tavalla naisista.

"Totta kai ne mua haluavat" :D Te ette naiset edes ymmärrä kuinka hyvin teillä on asiat.

Vierailija
20/46 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole siitä kiinni, KUKA sanoo ja koska sanoo.

Nuorena isää vanhemmat kaameat ja todella rumat setämiehet tekivät härskejä ehdotuksia. Eipä imarrellut, vaan järkytti vanhusparkojen sekoilu.

Hyvännäköiseltä seurustelukumppanilta aivan eri tilanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi