15mg Opamoxista 1/4 osa, miten vaikuttanut teillä?
Kommentit (33)
On kuin karkkia söis. Levyn ku vetää on letkeeee olo snadisti.
Kerta-annokseni oli joskus 4 kappaletta kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi noin vähän?
On puolikas ja neljäsosa jäljellä, niin nappasin neljäsosan ja mietin onko tää väsymys sen takia. -ap
Vierailija kirjoitti:
Että mua ärsyttää tämmöset! Vaikka oiskin provo niin älä pliis tuo julki tyhmyyttäsi. Terveisin paniikkihäiriön takia sairaseläkkeellä ja kaltaistesi takia mulle ei bentsoja määrätä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että mua ärsyttää tämmöset! Vaikka oiskin provo niin älä pliis tuo julki tyhmyyttäsi. Terveisin paniikkihäiriön takia sairaseläkkeellä ja kaltaistesi takia mulle ei bentsoja määrätä!
Jep.. ärsyttää turhat provot. -ap
Apua, lievä voodoo-olo, mietin juuri ottavani elämäni ensimmäisen Opamox-annoksen ikinä, ja pilkoin jo tabletin neljään osaan... Ajattelinpa siis ottaa ja kokeilla 1/4. Sitten luen tämän aloituksen. Pelkään nimittäin huomispäivän väsytystä, mutta haluaisin nukkua vielä aamulla. Mirtazapiini oli mulle ainakin aivan mahdoton, ihan jähmeä olo ja tööt seuraavana päivänä, plus se ruokahalu... Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Apua, lievä voodoo-olo, mietin juuri ottavani elämäni ensimmäisen Opamox-annoksen ikinä, ja pilkoin jo tabletin neljään osaan... Ajattelinpa siis ottaa ja kokeilla 1/4. Sitten luen tämän aloituksen. Pelkään nimittäin huomispäivän väsytystä, mutta haluaisin nukkua vielä aamulla. Mirtazapiini oli mulle ainakin aivan mahdoton, ihan jähmeä olo ja tööt seuraavana päivänä, plus se ruokahalu... Ei kiitos.
Ei liiemmi väsytä seuraavana päivänä. Kannattaa ottaa nyt, niin kerkeää vaikuttaa ja puoliintua. :) Joo mirtazapin on aika töötittävää tavaraa, on kokemusta. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No älä ny viitti; ei kukaan jää sairaseläkkeelle paniikkihäiriön takia. Se on ihan täysin hoidettavissa psykoterapiassa eikä todellakaan millään lääkkeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No älä ny viitti; ei kukaan jää sairaseläkkeelle paniikkihäiriön takia. Se on ihan täysin hoidettavissa psykoterapiassa eikä todellakaan millään lääkkeillä.
Sinähän sen tiedät. Olen kyllä käynyt psykoterapiassa useita vuosia eikä hellitä.
Vierailija 14: itse odotam terapiaan pääsyä. -Ap
On niin pieni annos, että en usko vaikuttavan terveelle aikuiselle mitenkään. Eikä ainakaan enää huomenna.
paha sanoa. itsellä ei vaikuta opamox tai diapam. loratzepam tekee tehtävänsä, ja kyllä noikin vaikuttaisi jos lyödään laattakaupalla naaman. kaatuu se norsukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei liiemmi väsytä seuraavana päivänä. Kannattaa ottaa nyt, niin kerkeää vaikuttaa ja puoliintua. :) Joo mirtazapin on aika töötittävää tavaraa, on kokemusta. -ap
Mirtatsapiinin unettava vaikutus seuraavana päivänä väistyy useimmilla reilun viikon käytön jälkeen. Useimmilla, ei kaikilla. Itse olen syönyt nyt 2 vuotta 7,5 mg mirtatsapiinia arkisin ja sunnuntaisin melatoniinin kanssa ja hyvin nukuttaa. Joskus sunnuntaisin vielä 7,5 mg Opamoxia rauhoittamaan viliseviä ajatuksia. Tuntuu niin hyvältä nykyään, kun saa nukkua pitkät ja rentouttavat yöunet. Ihan eri tavalla virtaa töissä. :)
Ole valmis siihen että huomenna olet aivan tööt! Ja riski jäädä koukkuun on aivan valtaisan suuri.
Miks ihmiset käyttää noin vahvoja lääkkeitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkistä!
Tottumatonta saattaa ehkä hieman väsyttää, ei muuta.