Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

15mg Opamoxista 1/4 osa, miten vaikuttanut teillä?

Vierailija
26.04.2017 |

Kokemuksia?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottumatonta saattaa ehkä hieman väsyttää, ei muuta.

Vierailija
2/33 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noin vähän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella pieni annos

Vierailija
4/33 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuin karkkia söis. Levyn ku vetää on letkeeee olo snadisti.

Vierailija
5/33 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homeopaattista

Vierailija
6/33 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerta-annokseni oli joskus 4 kappaletta kerralla.

Vierailija
7/33 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi noin vähän?

On puolikas ja neljäsosa jäljellä, niin nappasin neljäsosan ja mietin onko tää väsymys sen takia. -ap

Vierailija
8/33 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että mua ärsyttää tämmöset! Vaikka oiskin provo niin älä pliis tuo julki tyhmyyttäsi. Terveisin paniikkihäiriön takia sairaseläkkeellä ja kaltaistesi takia mulle ei bentsoja määrätä!

Vierailija
9/33 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että mua ärsyttää tämmöset! Vaikka oiskin provo niin älä pliis tuo julki tyhmyyttäsi. Terveisin paniikkihäiriön takia sairaseläkkeellä ja kaltaistesi takia mulle ei bentsoja määrätä!

Jep.. ärsyttää turhat provot. -ap

Vierailija
10/33 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi väsyttää.

Vierailija
11/33 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, lievä voodoo-olo, mietin juuri ottavani elämäni ensimmäisen Opamox-annoksen ikinä, ja pilkoin jo tabletin neljään osaan... Ajattelinpa siis ottaa ja kokeilla 1/4. Sitten luen tämän aloituksen. Pelkään nimittäin huomispäivän väsytystä, mutta haluaisin nukkua vielä aamulla. Mirtazapiini oli mulle ainakin aivan mahdoton, ihan jähmeä olo ja tööt seuraavana päivänä, plus se ruokahalu... Ei kiitos.

Vierailija
12/33 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, lievä voodoo-olo, mietin juuri ottavani elämäni ensimmäisen Opamox-annoksen ikinä, ja pilkoin jo tabletin neljään osaan... Ajattelinpa siis ottaa ja kokeilla 1/4. Sitten luen tämän aloituksen. Pelkään nimittäin huomispäivän väsytystä, mutta haluaisin nukkua vielä aamulla. Mirtazapiini oli mulle ainakin aivan mahdoton, ihan jähmeä olo ja tööt seuraavana päivänä, plus se ruokahalu... Ei kiitos.

Ei liiemmi väsytä seuraavana päivänä. Kannattaa ottaa nyt, niin kerkeää vaikuttaa ja puoliintua. :) Joo mirtazapin on aika töötittävää tavaraa, on kokemusta. -ap

Vierailija
13/33 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No älä ny viitti; ei kukaan jää sairaseläkkeelle paniikkihäiriön takia. Se on ihan täysin hoidettavissa psykoterapiassa eikä todellakaan millään lääkkeillä.

Vierailija
14/33 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No älä ny viitti; ei kukaan jää sairaseläkkeelle paniikkihäiriön takia. Se on ihan täysin hoidettavissa psykoterapiassa eikä todellakaan millään lääkkeillä.

Sinähän sen tiedät. Olen kyllä käynyt psykoterapiassa useita vuosia eikä hellitä. 

Vierailija
15/33 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija 14: itse odotam terapiaan pääsyä. -Ap

Vierailija
16/33 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin pieni annos, että en usko vaikuttavan terveelle aikuiselle mitenkään. Eikä ainakaan enää huomenna. 

Vierailija
17/33 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

paha sanoa. itsellä ei vaikuta opamox tai diapam. loratzepam tekee tehtävänsä, ja kyllä noikin vaikuttaisi jos lyödään laattakaupalla naaman. kaatuu se norsukin.

Vierailija
18/33 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei liiemmi väsytä seuraavana päivänä. Kannattaa ottaa nyt, niin kerkeää vaikuttaa ja puoliintua. :) Joo mirtazapin on aika töötittävää tavaraa, on kokemusta. -ap

Mirtatsapiinin unettava vaikutus seuraavana päivänä väistyy useimmilla reilun viikon käytön jälkeen. Useimmilla, ei kaikilla. Itse olen syönyt nyt 2 vuotta 7,5 mg mirtatsapiinia arkisin ja sunnuntaisin melatoniinin kanssa ja hyvin nukuttaa. Joskus sunnuntaisin vielä 7,5 mg Opamoxia rauhoittamaan viliseviä ajatuksia. Tuntuu niin hyvältä nykyään, kun saa nukkua pitkät ja rentouttavat yöunet. Ihan eri tavalla virtaa töissä. :)

Vierailija
19/33 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole valmis siihen että huomenna olet aivan tööt! Ja riski jäädä koukkuun on aivan valtaisan suuri.

Miks ihmiset käyttää noin vahvoja lääkkeitä?

Vierailija
20/33 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkistä!