Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko OK jos penikseni ja pallini näkyvät läpi läpinäkyvistä juoksutrikoista?

Vierailija
26.04.2017 |

Eihän se ketään haittaa, katsokoon lapset muualle jos ei kalu kiinnosta.
Minulla on sentään oikeus käyttää juuri palleilleni miellyttävimpiä juoksutrikoita

T: Nainen jota naisten paljaat takamukset ärsyttävät.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toki jos sulla on iso. Voisin ehdottaa että mennään lenkin jälkeen ydessä saunaan;)

Vierailija
22/32 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpahan taas hämmentävä keskustelu. Kuvittelin, ettei ketään kiinnosta mun hikistä peppua paheksua. Käytän siis ihan tavallisia mustia juoksutrikoita, joista näkyy jalkojen muodot aika hyvin, mutta ei näy esim. alkkarit läpi. Nyt varmaan mietin koko seuraavan lenkin, että joku ap:n kaltainen pyllynpelkääjä kauhistelee menoani. Toisaalta, mitä sitten vaikka kauhistelisikin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpahan taas hämmentävä keskustelu. Kuvittelin, ettei ketään kiinnosta mun hikistä peppua paheksua. Käytän siis ihan tavallisia mustia juoksutrikoita, joista näkyy jalkojen muodot aika hyvin, mutta ei näy esim. alkkarit läpi. Nyt varmaan mietin koko seuraavan lenkin, että joku ap:n kaltainen pyllynpelkääjä kauhistelee menoani. Toisaalta, mitä sitten vaikka kauhistelisikin?

Jep mutta edelleen jäi epäselväksi paljasteletko palleja vai kamelinvarvasta.

Vierailija
24/32 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sentään oikeus käyttää juuri palleilleni miellyttävimpiä juoksutrikoita

Siis olet sukupuolenkorjausleikkausta läpikäyvä transseksuaali, ja haluat että pallisi ja mulkkusi näkyvät kaikille kun juokset? Suosittelen vakavasti psykiatrista hoitoa.

Vierailija
25/32 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feministisesti kyrpä pystyssä vaan kävelykatua pitkin!

xDDDDDDDDDDDD

Viikon paras.

Vierailija
26/32 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep mutta edelleen jäi epäselväksi paljasteletko palleja vai kamelinvarvasta.

Ai minäkö? Itse en paljastele kumpaakaan, koska housut eivät ole niin kireät siitä varpaan kohdalta. Olen siis nainen. Suon juoksuhousujen käytön yhtäläisesti niin naisille kuin miehillekin. Yhtä kireät housut miehellä paljastaisivat kyllä jonkun verran etumuksen muotoa ja sellainen ei ole sen enempää kiellettyä kuin (mielestäni) paheksuttavaakaan, jos ollaan lenkkipolulla.

Vierailija
27/32 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän ne pöksysi ole läpinäkyvät joten ole huoleti, en sinua vihaa... Sen sijaan vihaan LÄPINÄKYVIÄ vaatteita joiden läpi voi laskea jokaisen ihokarvan.. Ja todella nämä paljastelijat jos käyttävät alushousuja niin käyttävät stringejä jotta heidän kannikkansa hohtaisivat paljaina. Ei todellakaan ole ohuesta, läpinäkyvästä kankaasta mitään hyötyä, sama kun olisivat ilman.

Viittaan tuohon itsensä paljastamiseen edelleen. Pitäisi sen verran ajatella toisia ihmisiä julkisilla paikoilla ettei alasti juoksentele.

Vierailija
28/32 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap on siis nainen jolla on pallit ja muna???? mikä helv. sekasikiö??

No ei ole :D

Nainen joka muotoili viestinsä niin että jos miehet näyttelisivät penistään samoin kun naiset takamustaan läpinäkyvissä juoksutrikoissa niin olisiko se OK ...

Vierailija
29/32 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ok.

Vierailija
30/32 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis olet sukupuolenkorjausleikkausta läpikäyvä transseksuaali, ja haluat että pallisi ja mulkkusi näkyvät kaikille kun juokset? Suosittelen vakavasti psykiatrista hoitoa.

Miksi ajattelet että naisille on OK kulkea läpinäkyvissä housuissa ja he eivät tarvitse hoitoa mutta mies tarvitsisi?

En ole trans :D

Vierailija
31/32 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin lihavilta kiellettävä pyöräilyshortsit 

Vierailija
32/32 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi käyttää läpinäkyviä vaatteita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi