Onko OK jos penikseni ja pallini näkyvät läpi läpinäkyvistä juoksutrikoista?
Eihän se ketään haittaa, katsokoon lapset muualle jos ei kalu kiinnosta.
Minulla on sentään oikeus käyttää juuri palleilleni miellyttävimpiä juoksutrikoita
T: Nainen jota naisten paljaat takamukset ärsyttävät.
Kommentit (32)
Onpahan taas hämmentävä keskustelu. Kuvittelin, ettei ketään kiinnosta mun hikistä peppua paheksua. Käytän siis ihan tavallisia mustia juoksutrikoita, joista näkyy jalkojen muodot aika hyvin, mutta ei näy esim. alkkarit läpi. Nyt varmaan mietin koko seuraavan lenkin, että joku ap:n kaltainen pyllynpelkääjä kauhistelee menoani. Toisaalta, mitä sitten vaikka kauhistelisikin?
Vierailija kirjoitti:
Onpahan taas hämmentävä keskustelu. Kuvittelin, ettei ketään kiinnosta mun hikistä peppua paheksua. Käytän siis ihan tavallisia mustia juoksutrikoita, joista näkyy jalkojen muodot aika hyvin, mutta ei näy esim. alkkarit läpi. Nyt varmaan mietin koko seuraavan lenkin, että joku ap:n kaltainen pyllynpelkääjä kauhistelee menoani. Toisaalta, mitä sitten vaikka kauhistelisikin?
Jep mutta edelleen jäi epäselväksi paljasteletko palleja vai kamelinvarvasta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sentään oikeus käyttää juuri palleilleni miellyttävimpiä juoksutrikoitaT: Nainen jota naisten paljaat takamukset ärsyttävät.
Siis olet sukupuolenkorjausleikkausta läpikäyvä transseksuaali, ja haluat että pallisi ja mulkkusi näkyvät kaikille kun juokset? Suosittelen vakavasti psykiatrista hoitoa.
Vierailija kirjoitti:
Feministisesti kyrpä pystyssä vaan kävelykatua pitkin!
xDDDDDDDDDDDD
Viikon paras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep mutta edelleen jäi epäselväksi paljasteletko palleja vai kamelinvarvasta.
Ai minäkö? Itse en paljastele kumpaakaan, koska housut eivät ole niin kireät siitä varpaan kohdalta. Olen siis nainen. Suon juoksuhousujen käytön yhtäläisesti niin naisille kuin miehillekin. Yhtä kireät housut miehellä paljastaisivat kyllä jonkun verran etumuksen muotoa ja sellainen ei ole sen enempää kiellettyä kuin (mielestäni) paheksuttavaakaan, jos ollaan lenkkipolulla.
Vierailija kirjoitti:
No eihän ne pöksysi ole läpinäkyvät joten ole huoleti, en sinua vihaa... Sen sijaan vihaan LÄPINÄKYVIÄ vaatteita joiden läpi voi laskea jokaisen ihokarvan.. Ja todella nämä paljastelijat jos käyttävät alushousuja niin käyttävät stringejä jotta heidän kannikkansa hohtaisivat paljaina. Ei todellakaan ole ohuesta, läpinäkyvästä kankaasta mitään hyötyä, sama kun olisivat ilman.
Viittaan tuohon itsensä paljastamiseen edelleen. Pitäisi sen verran ajatella toisia ihmisiä julkisilla paikoilla ettei alasti juoksentele.
Vierailija kirjoitti:
ap on siis nainen jolla on pallit ja muna???? mikä helv. sekasikiö??
No ei ole :D
Nainen joka muotoili viestinsä niin että jos miehet näyttelisivät penistään samoin kun naiset takamustaan läpinäkyvissä juoksutrikoissa niin olisiko se OK ...
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sentään oikeus käyttää juuri palleilleni miellyttävimpiä juoksutrikoitaT: Nainen jota naisten paljaat takamukset ärsyttävät.
Ei ole ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis olet sukupuolenkorjausleikkausta läpikäyvä transseksuaali, ja haluat että pallisi ja mulkkusi näkyvät kaikille kun juokset? Suosittelen vakavasti psykiatrista hoitoa.
Miksi ajattelet että naisille on OK kulkea läpinäkyvissä housuissa ja he eivät tarvitse hoitoa mutta mies tarvitsisi?
En ole trans :D
ainakin lihavilta kiellettävä pyöräilyshortsit
Miksi pitäisi käyttää läpinäkyviä vaatteita?
Ei toki jos sulla on iso. Voisin ehdottaa että mennään lenkin jälkeen ydessä saunaan;)