Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstan naiset jotka edellyttävät miesten tekevän aloitteet milloin milläkin tekosyyllä

Vierailija
26.04.2017 |

Yksikään mies ei tule aloitteita tekemään siksi että huudatte niiden perään Suomen pahamaineisimmalla nettifoorumilla ja halveksitte miehiä, jotka ohittavat teidät, kun kohotatte nokkaa kohdalla.
N22

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan todellinen syy miksi naiset eivät tee aloitteita on se etteivät miehet pidä alotteellisista naisista, koska haluavat itse metsästää. Aloitteen tekevä nainen on miehen mielestä vähempiarvoinen kuin nainen jonka vuoksi joutuu näkemään vaivaa. Tämä asenne ei  vielä  ole luolamiehille päivittynyt nykyaikaan.

Vierailija
2/35 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan todellinen syy miksi naiset eivät tee aloitteita on se etteivät miehet pidä alotteellisista naisista, koska haluavat itse metsästää. Aloitteen tekevä nainen on miehen mielestä vähempiarvoinen kuin nainen jonka vuoksi joutuu näkemään vaivaa. Tämä asenne ei  vielä  ole luolamiehille päivittynyt nykyaikaan.

AV-skaalaallakin typerä möläytys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tee aloitteita koska en uskalla, ei liity siihen että ajattelisin että miehen kuuluu tehdä aloite. En kyllä myöskään sitten valita jos en miestä löydä koska tiedän että oma vikahan se on jos ei uskalla oma-aloitteisesti tehdä mitään.

Vierailija
4/35 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itse pari naista joilla on joku periaate se että miehen kuuluu tehdä aloite. Molemmat ovat juuri sellaisia jotka mittaavat onnistumistaan naisina sillä miten moni mies on tehnyt heille aloitteita ja saanut pakit. En oikein ymmärrä mikä siinä on hienoa. Minulle harvemmin miehet tekevät aloitteita mutta pakkien antaminen ei ole mitään hienoa silloin harvoin jos siihen tilanteeseen joudun. Enemmänkin harmittaa.

Vierailija
5/35 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei  mölytys vaan valitettavasti totisinta totta. Miehet puhuvat miten naisten pitäisi   tehdä aloite ja sitten kun tekee se ei olekaan hyvä  juttu. On todistettu moneen moneen kertaan asia. Puheet ja teot ovat kaksi eri asiaa tässä

Vierailija
6/35 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pelkää pakkeja niin paljon se on syy miksi he ei tee aloitteita. Ei hauras itsetunto kestä ja on kivempaa antaa pakkeja kuin saada niitä. Ja kun aloitteen teko on sysätty täysin miehille voi sitten valittaa ja itkeä taukoamatta kuinka kauheita ja ällöttäviä miehet on kun kehtaavat niitä aloitteita tehdä ja lähestyä naisia.

Vierailija
7/35 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksesi: Vaikka naiset tekisivät aloitteita, niin he eivät tekisi niitä niille miehille, jotka täällä itkevät naisten aloitteettomuutta. Kiinnostaville miehille tehdään jo nyt aloitteita ja heille ne kohdistuvat jatkossakin.

Vierailija
8/35 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksesi: Vaikka naiset tekisivät aloitteita, niin he eivät tekisi niitä niille miehille, jotka täällä itkevät naisten aloitteettomuutta. Kiinnostaville miehille tehdään jo nyt aloitteita ja heille ne kohdistuvat jatkossakin.

Kiinnostavia miehiä ei kuitenkaan kiinnosta suurin osa omasta alapäästään seonneet täällä mesoavat tavikset, rumat, lihavat ja muut mt tapaukset. Joten siinähän teet vaikka tuhat aloitetta, kaikki vain nauraa räkänaurua teidän aloitteille.

Ja tämän purkauksen jälkeen te miehet toivoisitte, että naiset alkaisivat tehdä aloitteita. Voi teitä reppanoita, kun te sabotoitte ihan itse omat yrityksenne saada naiset lähestymään teitä :-DDD

Vierailija
9/35 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostavia miehiä ei kuitenkaan kiinnosta suurin osa omasta alapäästään seonneet täällä mesoavat tavikset, rumat, lihavat ja muut mt tapaukset. Joten siinähän teet vaikka tuhat aloitetta, kaikki vain nauraa räkänaurua teidän aloitteille.

Nauraako miehet oikeasti sellaisille naisille, jotka eivät heitä miellytä? Miksei vaan anna olla? En mä ainakaan viitsisi/vaivautuisi naureskella rumille miehille, kuinka hahah se idiootti nyt kuvitteli mun kiinnostuvan hänestä. Enemmän naurattaisi kun jollekkin komealle, mutta kusipäiselle miehelle antaa pakit. Mutta ei, en saa mielihyvää toisille nauramisesta. Varsinkaan ns. "itseäni huonommista"

Vierailija
10/35 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämän purkauksen jälkeen te miehet toivoisitte, että naiset alkaisivat tehdä aloitteita. Voi teitä reppanoita, kun te sabotoitte ihan itse omat yrityksenne saada naiset lähestymään teitä :-DDD

Kiinnostaako miehiä nykyään edes tämän maan naiset? Yhä harvempaa kiinnostaa, joten ihan yks hailee lähestyttekö tai ette.

Vierailija
11/35 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tee aloitteita ihan vaan sen takia, että en halua miestä, joka odottaa, että nainen tekee aloitteen. Tykkään aloitteellisista miehistä. Eli win-win tilanne taitaa olla kyseessä.

Niin, lisätään vielä, että en todellakaan odota, että kaikki miehet tekisivät aloitteita. Enkä valita, jos joku ei tee. En tarvitse kaikkien miesten huomiota, minulle sopivien vain.

Vierailija
12/35 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tästä tulee joku vastakkain asettelu? Kyse on yksilöistä jotka kohtaavat toisia yksilöitä. Tapoja on monia ja harvalla on mitään periaatteita kun kiinnostuu toisesta.

Vierailija
13/35 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei  mölytys vaan valitettavasti totisinta totta. Miehet puhuvat miten naisten pitäisi   tehdä aloite ja sitten kun tekee se ei olekaan hyvä  juttu. On todistettu moneen moneen kertaan asia. Puheet ja teot ovat kaksi eri asiaa tässä

Kyökkipsykologiastakin tuli sulle hylätty.

Vierailija
14/35 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyökkipsykologiastakin tuli sulle hylätty.

Ei ole kyökkipsykologiaa vaan ihan käytännössä todettu asia. Et taida paljonkaan käydä baareissa.

-eri

Vierailija
15/35 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivitäppä ne prinsessaunelmasi 2000-luvulle. Harva mies jaksaa tänäpäivänä romanttisia piiritysleikkejä harrastaa.

Vierailija
16/35 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena en myöskään ymmärrä, miksi joku nainen ei tee aloitetta haluamalleen miehelle vaan tyytyy huonompaan vain siksi, että kyseinen mies teki aloitteen.

Vierailija
17/35 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tavallinen mies mitään metsästä, hänellä on harrastuksia ym. Ne panomiehet ne metsästää ja siitähän te naiset tykkäätte. Turha itkeä kun pahapoika tulee ja korkkaa pillun ja seuraavalla hetkellä renkaat ulvoo pihassa ja takavalot näkyy sulle.

Ajattelit mammapalstalla olevan naisia, jotka odottavat korkkaajaansa 😄

Vierailija
18/35 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tee aloitteita ihan vaan sen takia, että en halua miestä, joka odottaa, että nainen tekee aloitteen. Tykkään aloitteellisista miehistä. Eli win-win tilanne taitaa olla kyseessä.

Niin, lisätään vielä, että en todellakaan odota, että kaikki miehet tekisivät aloitteita. Enkä valita, jos joku ei tee. En tarvitse kaikkien miesten huomiota, minulle sopivien vain.

Itse olen jättänyt aloitteiden teon naisten harteille. On nimittäin niin turhaa ja aikaa vievää yrittää arvailla naisten mielenkulkua. Minulle riittää nainen joka on kiinnostunut ja osoittaa sen, eikä ole pahansuopa.

Vierailija
19/35 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fuck of cunt!!

Vierailija
20/35 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, nainen, olen tehnyt useita aloitteita. Mutta teen niitä vain parhaimman näköisille miehille :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi