Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstan naiset jotka edellyttävät miesten tekevän aloitteet milloin milläkin tekosyyllä

Vierailija
26.04.2017 |

Yksikään mies ei tule aloitteita tekemään siksi että huudatte niiden perään Suomen pahamaineisimmalla nettifoorumilla ja halveksitte miehiä, jotka ohittavat teidät, kun kohotatte nokkaa kohdalla.
N22

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena en myöskään ymmärrä, miksi joku nainen ei tee aloitetta haluamalleen miehelle vaan tyytyy huonompaan vain siksi, että kyseinen mies teki aloitteen.

No siis minä rupesin tekemään paljon aloitteita saadakseni juuri sellaisen miehen, jonka haluan. Miesten parhaimmistosta yhden. Ja sainkin, nyt onnellisesti jo viisi vuotta yhdessä. En minä halua olla jotenkin luuserimiesten valinnan ja aloitteiden kohteena. Kyllä minä itse valitsen sen jonka haluan, ja sille teen aloitteen, ja sen otan.

Vierailija
22/35 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan todellinen syy miksi naiset eivät tee aloitteita on se etteivät miehet pidä alotteellisista naisista, koska haluavat itse metsästää. Aloitteen tekevä nainen on miehen mielestä vähempiarvoinen kuin nainen jonka vuoksi joutuu näkemään vaivaa. Tämä asenne ei  vielä  ole luolamiehille päivittynyt nykyaikaan.

AV-skaalaallakin typerä möläytys.

Ei  mölytys vaan valitettavasti totisinta totta. Miehet puhuvat miten naisten pitäisi   tehdä aloite ja sitten kun tekee se ei olekaan hyvä  juttu. On todistettu moneen moneen kertaan asia. Puheet ja teot ovat kaksi eri asiaa tässä

Kyökkipsykologiastakin tuli sulle hylätty.

Ei ole kyökkipsykologiaa vaan ihan käytännössä todettu asia. Et taida paljonkaan käydä baareissa.

-eri

En ole tuo, jolle vastasit, mutta pakko kommentoida. Tuo saattaa päteä osaan miehistä, mutta ei todellakaan kaikkiin. Katsos kun me miehetkin olemme yksilöitä.

Itse en nykyään lapsiperheen isänä hirveän usein baareissa käy, mutta kyllä naisen tekemä aloite on minulla aina lisännyt mielenkiintoa ko. naista kohtaan. En silti jokaiselle ole vastannut myöntävästi, mutta ei pakkeihin aloite ole ollut syynä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tee aloitteita, koska en aktiivisesti etsi enkä kaipaa miesten seuraa. Jos kiinnostava mies tekee aloitteen minun suhteeni, voin katsoa tuleeko siitä mitään, mutta jos kukaan ei tee, sekin sopii.

Vierailija
24/35 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun olen tehnyt miehelle aloitteen, on hän ajatellut minua vain "helppona p#lluna". Jos haluan jotain vakavaa, en enää ikinä tee aloitetta itse, kusee muuten koko homma.

Vierailija
25/35 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin paljon miehet ilahtuvat aloitteellisesta naisesta:

(pelkkää tylytystä ja av-kommenteissa paskaa niskaan)

http://www.vauva.fi/keskustelu/2854177/istuin-tinder-miehen-vieressa-li…

Vierailija
26/35 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikään mies ei tule aloitteita tekemään siksi että huudatte niiden perään Suomen pahamaineisimmalla nettifoorumilla ja halveksitte miehiä, jotka ohittavat teidät, kun kohotatte nokkaa kohdalla.

N22

Minulle riittää mainiosti, että tulee kiinnostavilta miehiltä mukavasti huomiota, ei sen tarvitse johtua nimenomaan AV-harrastuksestani.

Vierailija
27/35 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin paljon miehet ilahtuvat aloitteellisesta naisesta:

(pelkkää tylytystä ja av-kommenteissa paskaa niskaan)

http://www.vauva.fi/keskustelu/2854177/istuin-tinder-miehen-vieressa-li…

Älä viitsi olla tyhmä. Miehet alkavat pitää pian kaikkia naisia yhtä tyhminä.

Vierailija
28/35 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksesi: Vaikka naiset tekisivät aloitteita, niin he eivät tekisi niitä niille miehille, jotka täällä itkevät naisten aloitteettomuutta. Kiinnostaville miehille tehdään jo nyt aloitteita ja heille ne kohdistuvat jatkossakin.

Kiinnostavia miehiä ei kuitenkaan kiinnosta suurin osa omasta alapäästään seonneet täällä mesoavat tavikset, rumat, lihavat ja muut mt tapaukset. Joten siinähän teet vaikka tuhat aloitetta, kaikki vain nauraa räkänaurua teidän aloitteille.

Ja tämän purkauksen jälkeen te miehet toivoisitte, että naiset alkaisivat tehdä aloitteita. Voi teitä reppanoita, kun te sabotoitte ihan itse omat yrityksenne saada naiset lähestymään teitä :-DDD

Kiinnostaako miehiä nykyään edes tämän maan naiset? Yhä harvempaa kiinnostaa, joten ihan yks hailee lähestyttekö tai ette.

Pitää laittaa nämä pari viestiä oikein talteen, jotta seuraavan kerran kun joku itkee naisten passiivisuutta, on todistusmateriaalia sille, etteivät meidän aloitteemme edes kiinnostaisi/kelpaisi.

(Ymmärrän kyllä, että täällä on useita eri kirjoittajia, mutta eihän nainen voi tietää kummalle hän aloitetta olisi tekemässä, niille jotka sitä naisilta toivoisivat vai näille jotka nauraisivat aloitteellisille naisille räkänaurua. Parempi siis olla tekemättä kenellekään.)

Vierailija
29/35 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan todellinen syy miksi naiset eivät tee aloitteita on se etteivät miehet pidä alotteellisista naisista, koska haluavat itse metsästää. Aloitteen tekevä nainen on miehen mielestä vähempiarvoinen kuin nainen jonka vuoksi joutuu näkemään vaivaa. Tämä asenne ei  vielä  ole luolamiehille päivittynyt nykyaikaan.

Päivitäppä ne prinsessaunelmasi 2000-luvulle. Harva mies jaksaa tänäpäivänä romanttisia piiritysleikkejä harrastaa.

Ei kyse ole prinsessaunelmista vaan menee ihan luolamiesaikoihin tämä

ohis

Vierailija
30/35 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi linja-autoflirttaaja ei kelvannut kilttimiehelle?

Vierailija
31/35 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena en myöskään ymmärrä, miksi joku nainen ei tee aloitetta haluamalleen miehelle vaan tyytyy huonompaan vain siksi, että kyseinen mies teki aloitteen.

Nyt en ymmärrä. Siis tottakai teen aloitteen (silmäpeli, nonverbaalinen kommunikaatio, rupattelu) haluamalleni miehelle, jos siihen on tilaisuus. Ja jos ei ole, niin en minä silti ketään huonompaa ota. ETsin niin pitkään, että löydän sellaisen, jonka haluan ja joka tekee aloitteen/ymmärtää oman kiinnostukseni.

Vierailija
32/35 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tavallinen mies mitään metsästä, hänellä on harrastuksia ym. Ne panomiehet ne metsästää ja siitähän te naiset tykkäätte. Turha itkeä kun pahapoika tulee ja korkkaa pillun ja seuraavalla hetkellä renkaat ulvoo pihassa ja takavalot näkyy sulle.

Miljoona kertaa mieluummin panomies kuin mies, jonka ajatusmaailma on tällainen: "Kiinnostavia miehiä ei kuitenkaan kiinnosta suurin osa omasta alapäästään seonneet täällä mesoavat tavikset, rumat, lihavat ja muut mt tapaukset. Joten siinähän teet vaikka tuhat aloitetta, kaikki vain nauraa räkänaurua teidän aloitteille."

Vierailija
33/35 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tavallinen mies mitään metsästä, hänellä on harrastuksia ym. Ne panomiehet ne metsästää ja siitähän te naiset tykkäätte. Turha itkeä kun pahapoika tulee ja korkkaa pillun ja seuraavalla hetkellä renkaat ulvoo pihassa ja takavalot näkyy sulle.

Miljoona kertaa mieluummin panomies kuin mies, jonka ajatusmaailma on tällainen: "Kiinnostavia miehiä ei kuitenkaan kiinnosta suurin osa omasta alapäästään seonneet täällä mesoavat tavikset, rumat, lihavat ja muut mt tapaukset. Joten siinähän teet vaikka tuhat aloitetta, kaikki vain nauraa räkänaurua teidän aloitteille."

Kinaat jonkun 13-v jonnen kanssa? Ei hyvää päivää.

Vierailija
34/35 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan tyydy huonoon vaikka en aloitteita uskallakaan tehdä, ei se etten tee itse aloitteita tarkoita että otan jokaisen miehen joka mulle tekee aloitteen. Torjun ne joiden kanssa en halua olla ja otan vain sellaisen miehen jonka itsekin haluan. Jos sellaista ei löydy niin sitten olen ilman.

Vierailija
35/35 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kinaat jonkun 13-v jonnen kanssa? Ei hyvää päivää.

Niin kauan kuin palstamiehet eivät irtisanoudu noista kommenteista niin ymmärrän niiden edustavan heidän kollektiivista kantaansa. Jos itse näen naisena esiintyvän kirjoittajan solvaavan miehiä, niin ilmaisen kyllä, että suurin osa meistä muista naisista ei todellakaan ajattele niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi