Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katkera koska sinkkuna pärjään huonosti taloudellisesti

Vierailija
24.06.2024 |

Harmittaa että miksi minä olen niin paljon huonommassa asemassa ihan vain sen vuoksi että ei ole parisuhdetta.

Kaiken maksan yksin, vastaan kaikesta yksin ja kukaan ei auta. Ärsyttää kun muut ovat hyväosaisia parisuhteen vuoksi!

N38

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on me sinkkuäidit

Vierailija
2/35 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haluat parisuhteen että joku voi maksaa jostakin? En nyt ihan ymmärtänyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo totta, yksiötkin kalliita

Vierailija
4/35 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua autetaan, jos pyytää. En vaan ikinä kehtaa. Joskus autetaan pyytämättä. Olen ollut parisuhteissa ja kyllä omista rahoistani jouduin maksamaan kahden edestä, miehet joi omat rahansa. Kun lopetin suhteet, mulla oli enemmän rahaa käytössä, kun vähävaraisen ei enää tarvinnut elättää toista... ei tietenkään ikinä ollut pakko, mutta olin liian kiltti. 

Vierailija
5/35 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde tekee hyvin harvoin kenestäkään hyväosaista. Jos lueskelee täällä hieman suhdealoituksia, niin olet onnellinen kun olet yksin. 

Vierailija
6/35 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteeseen ryhdytään rakkaudesta, ei taloudellisista syistä

Vierailija
7/35 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena sinulla on kuitenkin aina helpompi päästä lokkisuhteeseen kuin meillä miehillä ikinä on.

Vierailija
8/35 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jommaa joku ystäväsi kämppäkaveriksi. Jaatte edes asumiskulut puoliksi.

Vierailija
9/35 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä elätän vaimoni ja sekös pistää vihaksi naisten keskuudessa

Vierailija
10/35 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lapsiakin ja niittenkin hoidossa ja kuluissa lasten isä on vapaamatkustaja, vaikka on mua varakkaampi. Alkaa ottaa päähän se että olen 2 luokan kansalainen vain koska löysin alunperin väärän miehen.

Olkaa onnellisia pullamössöt parisuhdeihmiset!

-ap

Vierailija
11/35 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on lapsiakin ja niittenkin hoidossa ja kuluissa lasten isä on vapaamatkustaja, vaikka on mua varakkaampi. Alkaa ottaa päähän se että olen 2 luokan kansalainen vain koska löysin alunperin väärän miehen.

Olkaa onnellisia pullamössöt parisuhdeihmiset!

-ap

No oli mullakin väärät miehet. Itselle ei jäänyt muuta ku velat. Meni paljon elämää ja hienoa vapaa-aikaa hukkaan, kun paapoin niitä ukkoja. En ole katkeroitunut onneksi. Miesten oli kyllä hyvä edistää omaa uraa, kun oli nainen paapomassa, hyysäämässä, käymässä kaupassa ja siivoomassa. Minusta tuli köyhä, kun tuo kaikki tapahtui juuri siinä iässä, kun olisi vielä saanut ne ns. hyvät työt. 

Vierailija
12/35 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet hyvässä, rakastavassa parisuhteessa 7 vuotta. Meillä on erilliset kodit ja omat rahat.

Miksi tehdä elämästä ankea pakkokolhoosi, jossa riidellään kotitöistä ja sisustuksesta? Rahan takia? Mietihän uudelleen. Rahalla ei saa onnea.

Vierailija
13/35 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinelävillä on paljon helpompaa. 

Vierailija
14/35 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku ja taloudellisesti asiat on pikein hyvin, mutta olen ahkera ja otan itse vastuun.

Vierailija
15/35 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperheillä yhtä tiukkaa mutta lapsettomat pariskunnat kyllä etuoikeutetussa asemassa.

Pitäisi kyllä verotuksella rankaista enemmän lapsettomia pariskuntia. Esim talouskohtainen tuloverotus ja jokainen lapsi pienentäisi tätä verotusta.

Vierailija
16/35 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Suomessa hehkutetaan aina tasa-arvoa, mutta tekikö esim. viisikko mitään sen eteen, että yksin asuvien taloudellinen asema paranisi? Ei todellakaan, eikä ole tehnyt kukaan muukaan ministeri. Umpikonservatiivinen maa, jossa varallisuuden annetaan kasautua vain normeja totteleville.

Vierailija
17/35 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pärjään mainiosti akateemisena sinkkunaisena. On oma velaton kaksio kaupungin parhailla paikoilla, on rahaa pankkitileillä ja sijoituksissa ja yksityisessä eläkevakuutuksessa. On varaa joka vuosi matkustella ympäri maailmaa. Australia seuraava kohde. Uskon, että parisuhteessa ei menisi näin hyvin taloudellisesti ja mies luultavasti nillittäisi matkoistani ja pyrkisi määräilemään omien rahojeni käytöstä. Näin ainakin monessa tuntemassani perheessä on tilanne.

Vierailija
18/35 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Suomessa hehkutetaan aina tasa-arvoa, mutta tekikö esim. viisikko mitään sen eteen, että yksin asuvien taloudellinen asema paranisi? Ei todellakaan, eikä ole tehnyt kukaan muukaan ministeri. Umpikonservatiivinen maa, jossa varallisuuden annetaan kasautua vain normeja totteleville.

No kyllä olen valinnut yksin asumisen. En silloin koe, että muilla olisi enemmän vastuuta kuin se, minkä lain nojalla tuetaan. 

Vierailija
19/35 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on täysin totta. Parisuhteessa olevat ihmiset ovat etuoikeutettuja (varsinkin rahallisesti). Ja kuten etuoikeutetut yleensäkään, hekään eivät tiedosta sitä. Vaan väittävät olevansa samalla viivalla. 

Vierailija
20/35 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pärjään mainiosti akateemisena sinkkunaisena. On oma velaton kaksio kaupungin parhailla paikoilla, on rahaa pankkitileillä ja sijoituksissa ja yksityisessä eläkevakuutuksessa. On varaa joka vuosi matkustella ympäri maailmaa. Australia seuraava kohde. Uskon, että parisuhteessa ei menisi näin hyvin taloudellisesti ja mies luultavasti nillittäisi matkoistani ja pyrkisi määräilemään omien rahojeni käytöstä. Näin ainakin monessa tuntemassani perheessä on tilanne.

Ihan sama mitä tulot on pariskunnat aina tappelee rahasta. Niin köyhät kuin rikkaat. Siksi pitää olla avioehdotkin olemassa. Jännä, että köyhätkin tappelee rahasta, vaikka sitä rahaa ei edes ole.