Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä luulette, käyttääkö tätä palstaa lähinnä tietty marginaalinen ryhmä?

Vierailija
26.04.2017 |

Niin...kieliasusta ja tyylistä päätellen, olen ajatellut näin. Nyt kun olen tutustunut tähän palstaan, niin huomaan jatkuvia ilkeämielisiä kommentteja. Puhetyyli on: "pillu,muna,saat_na, luuseri,idiootti", ym alatyylisiä sanoja. Ei ole minun juttuni ainakaan, hyvää jatkoa vain kaikille ja anteeksi suorapuheisuuteni.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä nuoret vihreät. Ovat opiskelijoita tai vähäisen koulutuksen omaavia. Suurin osa on hyvin liberaaleja. Eutanasiaa kannatetaan ja anopit ärsyttää. Kirkko ärsyttää ja uskonnon opetus koetaan turhaksi. Aviopuoliso kannattaa jättää, jos siitä ei ole tarpeeksi iloa. (Kuin Konmarissa) Eli, jos mies haluaa liian vähän seksiä tai jos mies muuttuu muuten liian tylsäksi. Ja lapsethan ei tietenkään kärsi erosta, vaan hybä vaan, että näkevät äitinsä uuden onnen ja kukoistuksen.

Sen sijaan vanhemmat akateemiset ovat hyvin pienellä osuudella täällä. Harvoin on kovin älykkäitä kommentteja, mutta niiden harvojen takia olen täällä.

Vierailija
2/17 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avohoitopotilaat lähinnä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään, että minuakin harmittaa töällä seksin ylikorostaminen ja alatyylinen kieli. Siis kiroilu ja pillu, muna jne.

Vierailija
4/17 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti häiriintyneet hymiöiden käyttäjät.

Vierailija
5/17 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla on kaltaisiasi satunnaisia kävijöitä, mutta vakiokirjoittajakunta koostuu neljästä teinipojasta.

Vierailija
6/17 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku official-friikki...

Vierailija
7/17 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minua häiritsee alatyylinen kielenkäyttö. Jo mainittujen pillu- ja muna- sanojen lisäksi täällä olen nähnyt ainakin sanoja vittu, kyrpä, perse ja vasemmistoliitto. Ei herkkä sieluni kestä tuollaista sanallista rietastelua.

Hyvästi!

Vierailija
8/17 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on palstapersujen kotirintama, jossa mammat toteuttavat primitiivisiä vaistojaan samalla kun miehet fantasioivat olevansa rintamalla, siellä jossakin (eli Hommafoorumilla).

Vierailija
9/17 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on paljon tarkkiksen käyneitä persuja

Vierailija
10/17 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä nuoret vihreät. Ovat opiskelijoita tai vähäisen koulutuksen omaavia. Suurin osa on hyvin liberaaleja. Eutanasiaa kannatetaan ja anopit ärsyttää. Kirkko ärsyttää ja uskonnon opetus koetaan turhaksi. Aviopuoliso kannattaa jättää, jos siitä ei ole tarpeeksi iloa. (Kuin Konmarissa) Eli, jos mies haluaa liian vähän seksiä tai jos mies muuttuu muuten liian tylsäksi. Ja lapsethan ei tietenkään kärsi erosta, vaan hybä vaan, että näkevät äitinsä uuden onnen ja kukoistuksen.

Sen sijaan vanhemmat akateemiset ovat hyvin pienellä osuudella täällä. Harvoin on kovin älykkäitä kommentteja, mutta niiden harvojen takia olen täällä.

Antipatiasi paistaa läpi turhan vahvasti. Valitettavasti kaikki ärsyttävät idiootit eivät omaa vihaamaasi vihreää puoluetaustaa vaikka näin toivoisit. Suurin osa vihreistä on itse asiassa akateemisia taustaltaan joten siltä kannalta katsottuna kommenttisi oli hyvinkin epälooginen. Samalla lailla keskustalaisia mammoja ja persumammoja ärsyttää anopit kuin akateemisesti koulutettuja vihreitä, liberaaleja, kokoomuslaisia tai vasemmistolaisiakin.

Uskonnonvastaisuus ja liberaalius on tavallisinta isommissa kaupungeissa missä ei ole samanlaista pienenkaupungin painetta olla perinteikäs. Isommissa kaupungeissa on kuitenkin myös suurin keskittymä akateemisesti koulutettuja henkilöitä vaikka kaupungeista löytyy toki muutakin porukkaa.

Itse olen akateeminen 30:nen vihreitä arvoja kannattava vasemmistolainen :) Eli vihervassarifemakkosuvakkihuora niinkuin moni täällä internetissä varmasti asian ilmaisisi.

Vierailija
11/17 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

muna pilluu ja ah ah

Vierailija
12/17 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin...kieliasusta ja tyylistä päätellen, olen ajatellut näin. Nyt kun olen tutustunut tähän palstaan, niin huomaan jatkuvia ilkeämielisiä kommentteja. Puhetyyli on: "pillu,muna,saat_na, luuseri,idiootti", ym alatyylisiä sanoja. Ei ole minun juttuni ainakaan, hyvää jatkoa vain kaikille ja anteeksi suorapuheisuuteni.

Aika pieni  otanta sulla on, ei voi muuta sanoa. Voin kertoa että johtopäätöksesi ovat kymmenia kilometrejä  pielessä. Sukupuolielimiä täällä nimeävät ovat pienenpieni otanta palstalle kirjoittavista. Suurimalla osalla on koulut käytyinä, mutta välillä tänne eksyy välitunneilla palstailevia teinitrolleja.

Mutta joo, mene vaan, emme me sinua tänne kaipaa ylentämään itseäsi ja alentamaan muita.*vilkuttaa*

Vierailija
13/17 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen älykäs akateeminen ihminen, mutta palstaulosannistani sitä ei voi päätellä. Parempi kuitenkin täällä sekoilla ja vittuilla kuin oikeassa elämässä.

Vierailija
14/17 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antipatiasi paistaa läpi turhan vahvasti. Valitettavasti kaikki ärsyttävät idiootit eivät omaa vihaamaasi vihreää puoluetaustaa vaikka näin toivoisit. Suurin osa vihreistä on itse asiassa akateemisia taustaltaan joten siltä kannalta katsottuna kommenttisi oli hyvinkin epälooginen. Samalla lailla keskustalaisia mammoja ja persumammoja ärsyttää anopit kuin akateemisesti koulutettuja vihreitä, liberaaleja, kokoomuslaisia tai vasemmistolaisiakin.

Uskonnonvastaisuus ja liberaalius on tavallisinta isommissa kaupungeissa missä ei ole samanlaista pienenkaupungin painetta olla perinteikäs. Isommissa kaupungeissa on kuitenkin myös suurin keskittymä akateemisesti koulutettuja henkilöitä vaikka kaupungeista löytyy toki muutakin porukkaa.

Itse olen akateeminen 30:nen vihreitä arvoja kannattava vasemmistolainen :) Eli vihervassarifemakkosuvakkihuora niinkuin moni täällä internetissä varmasti asian ilmaisisi.

Juu, tiedän, että vihreät ovat usein koulutettuja. Täällä onkin siis paljon vihreitä opiskelijoita JA sitten hyvin vähäisen koulutuksen saaneita.

Vihreissä on paljon akateemisia opiskelijoita, joiden luulisi kannattavan kokoomusta. Esim kaverini lapsi. Hän opiskelee yliopistossa Helsingissä ja vanhempansa ovat varakkaita akateemisia. Heidän lapsensa on aktiivivihreä ja osallistuu mielenosoituksiinkin. (Kaverini sanoo tuon johtuvan vain siitä, että just nyt vihreissä on imua ja lapsensa haluaa nousta korkeimmalle.)

Vierailija
15/17 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on elämämkoulun luokkakokous.

Vierailija
16/17 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varakas ihminen kannata automaattisesti kokoomusta. Sanoisin että mikäli elämässä merkitsee muut asiat enemmän kuin se raha niin luultavammin kannattaa muita puolueita :)

Vierailija
17/17 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luulet, kuulutko johonkin tiettyy marginaaliseen ryhmään?