Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Deittailussa opittua (35-45 -ikäluokassa)

Vierailija
25.04.2017 |

Täällä on useimmiten vain paljon nuorempien kokemuksia, tässä 41-vuotiaan, pitkästä liitosta eronneen naisen huomioita sinkkuelämästä noin neljän vuoden ajalta. Kun täällä on jokunen ikäiseni kuitenkin niin olisi kiva kuulla, mitä kokemuksia teillä on ja ovatko samankaltaisia kuin minun?

- Ihmiset eivät ymmärrä, että sitten 20-vuotispäivän/muun vuosia sitten olleen sinkkuuspäivän jälkeen oma asema suhteessa deittailtuun sukupuoleen on voinut muuttua. Jos on itse lihonut/laihtunut/alkanut treenata/pukeutuu säkkiin, ne kaikki muuttavat vastakkaisen sukupuolen suhtautumista. Itse olen nykyisin suositumpi kuin nuorena, mikä on melko hämmentävää. Johtunee siitä, että aika moni ikäiseni on lihonut, itse en ole muuttunut siltä osin, vanhentunut vain. Omat kriteerini eivät ole muuttuneet, etsin tavallista ja kotona viihtyvää, urheilullista miestä.
- Miehet eivät tajua, että naisetkin haluavat viehättyä miehen ulkoisesta olemuksesta. Ei tarkoita niitä mallimiehiä tai jotain supersliipattua, monelle tuntuu olevan käsittämätöntä jo se, että jotakuinkin normaali paino on odotuksena naiselta, joka itse liikkuu aktiivisesti. Ts. ei isoa möhömahaa.
- Palstalla sivuttu JOIDENKIN miesten ymmärtämättömyys deittailun luonteesta näkyy tässäkin ikäluokassa. Osa miehistä ei mitenkään tajua, että naiselle ei käy kuka vain kohtuullisen siedettävä mies. Se ei ole nirsoutta vaan läheisriippuvuuden vastakohta. Itsenäinen aikuinen ei ala roikkua missä vain, mikä sattuu osumaan eteen.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohderyhmäkin näemmä löysi ketjun, muttavharmi, että tämänniköiset eivät sitten kai ole joko täällä, sinkkuja tai halukkaita kommentoimaan suuressa määrin.

Musta on hassua, että sekä miesten että naisten kokemus tuntuu olevan, että omanikäiset etsivät nuorempia.

Ap

Vierailija
62/70 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori typot, junan liikkuessa on hankalaa osua edes sinne päin oikein näppäimiin.

T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytäisin oman uuvattini?

t. Uuvatti

Vierailija
64/70 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mie olenkin laiska, mutta ainoa asia mitä aloin miettimään oli se, että miten joku jaksaa kirjoittaa tänne noin pitkän tekstin? :D

:D mä ajattelin ihan tismalleen samaa! Oon 43 ja mulla oli nettideittailuaikani muutama vuosi sitten, joten ne kohdat jotka jaksoin lukea, pääosin allekirjoitin. Mut kaikkee en todellakaan jaksanut lukea 

Vierailija
65/70 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohderyhmäkin näemmä löysi ketjun, muttavharmi, että tämänniköiset eivät sitten kai ole joko täällä, sinkkuja tai halukkaita kommentoimaan suuressa määrin.

Musta on hassua, että sekä miesten että naisten kokemus tuntuu olevan, että omanikäiset etsivät nuorempia.

Ap

Mun mielestä se ei ole edes hassua, vaan tämän ajan henki. Antakaa minulle kaikkein parasta. Minä ansaitsen parasta. Varsinkin, kun on pitkän parisuhteen jälkeen sinkku, niin tuo ilmiö näyttää vaan korostuvan. Koemme kaikki olevamme niin hemmetin uniikkeja ja hienoja yksilöitä, ettemme tunne ketään kohtaan mitään, vaan pärjäämme täysin omillamme.

Vierailija
66/70 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mun mielestä se ei ole edes hassua, vaan tämän ajan henki. Antakaa minulle kaikkein parasta. Minä ansaitsen parasta. Varsinkin, kun on pitkän parisuhteen jälkeen sinkku, niin tuo ilmiö näyttää vaan korostuvan. Koemme kaikki olevamme niin hemmetin uniikkeja ja hienoja yksilöitä, ettemme tunne ketään kohtaan mitään, vaan pärjäämme täysin omillamme.

Seurustelen ikäiseni kanssa itse. Enkä ajattele, että nuorempi = parempi.

Kuten aloituksessa kirjoitin, ikäluokassani on paljon ihmisiä, jotka ovat itselleni ulkoisesti vastenmielisiä. Jos vaatimus miehen normaalihkosta painosta on jonkun mielestä liikaa ja pinnallista niin olkoon sitten niin. :)

Ap

Vierailija
67/70 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä löytäisin oman uuvattini?

t. Uuvatti

Täältä! 😍

Vierailija
68/70 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole eroamassa. Jos jäisin nyt yksin en todellakaan lähtisi etsimään miestä mistään vaan olisin mieluummin loppuikäni yksin , jos en ihan sattumalta tutustuisi itselleni sopivaan mieheen eli aitoon ja vähän vanhanaikaisia arvoja omaavaan luotettavaan ja älykkääseen mieheen. nainen 47v

Vierailija
69/70 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

UP

Voi vittu mikä akka. Kirjoittaa itsetyytyväisen vuodatuksen "terävää" analyysia ja vielä nostelee omaa aloitustaan.

Vierailija
70/70 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en ole eroamassa. Jos jäisin nyt yksin en todellakaan lähtisi etsimään miestä mistään vaan olisin mieluummin loppuikäni yksin , jos en ihan sattumalta tutustuisi itselleni sopivaan mieheen eli aitoon ja vähän vanhanaikaisia arvoja omaavaan luotettavaan ja älykkääseen mieheen. nainen 47v

Noin minäkin pyhästi vannoin kun erosin. Ei ikinä enää! Sinkkuus on hienoa! Miehet on sikoja!

Ja, no, sitten alkoi tuntua että olisihan se mukavaa kun olisi kaveri.

Olen ehkä sitten pariutuvaa ja laumautuvaa sorttia.

N49