Yritän laihduttaa ja mies toi sipsipussin!
Ei edes itse syö niitä! Varmaan teki tahalleen että retkahtaisin. Tietää että en voi vastustaa sipsejä. En välitä karkista, pullasta, jäätelöstä ja muusta, mutta sipsejä en voi vastustaa.
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
voi voi pikku prinsessaa!v1tun läski hu0ra
Kuole pois.
Meillä sama ongelma, paitsi että syö kyllä itsekin. Mutta välillä luen ristiriitaisin tuntein niitä naisten lihomista koskevia aloituksia, joissa valitetaan että on kaikin keinoin kannustettu liikkumaan ja terveelliseen ruokavalioon. Kai siitä pitäisi olla iloinen, että on puoliso jonka rakkaus ei kaadu liikakiloihin. Mutta se ylipaino on itselleni kumminkin kipeä ja häpeällinen asia johon epätoivoisesti haluaisin muutosta, ja harmittaa kun kannustuksen sijaan vaan yllytetään ratkeamaan.
Jos minun puolisoni kieltäisi / suuttuisi jos ostan kotiin jotain herkkuja, niin saisi kyllä muuttaa pois. Ne ovat minun, ei hänen niitä tarvi syödä.
No ihan itsehän sinä päätät syötkö niitä vai et? Onhan sipsejä kaupat pullollaan. Pystyt varmaan kuitenkin kävelemään niiden ohi pusseja avaamatta ja sisältöä syömättä.
Siis syötkö aina kaiken kotonanne olevan ruuan? Kaapit tyhjäksi?
Jos mies ei syö niin Heitä roskikseen.
Tuo on testi:
Jos mielihaluissasi repsahdat sipsipussiin, saatat repsahtaa myös firman pikkujouluissa.
Neuvo: Älä koske pussiin!
Vierailija kirjoitti:
Jos minun puolisoni kieltäisi / suuttuisi jos ostan kotiin jotain herkkuja, niin saisi kyllä muuttaa pois. Ne ovat minun, ei hänen niitä tarvi syödä.
Miten tämä liittyy aloitukseen?
Eikö sulla ole itsehillintää ollenkaan? Voi laihdutus olla aika vaikeeta. Mites jos mies tuo kaverinsa teille, haluatko kaverin kanssa petipuuhiin?
Vierailija kirjoitti:
Ootpas ihana ja empaattinen ihminen! Unelmapuolisokin varmasti.
Jos toisen heikkous on sipsit niin ei mulla ainakaan tulis mieleen niitä kuskata kotiin kun toinen yrittää olla syömättä niitä. Laihtumisessa perheen tuki on tärkein.
Kuka oikeasti ostaa tai syö sipsejä arkipäivisin? Ei helvetti miten white trash.
Eihän toipuvalle alkoholistillekaan viedä kossupulloa. Eihän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootpas ihana ja empaattinen ihminen! Unelmapuolisokin varmasti.
Jos toisen heikkous on sipsit niin ei mulla ainakaan tulis mieleen niitä kuskata kotiin kun toinen yrittää olla syömättä niitä. Laihtumisessa perheen tuki on tärkein.
Niin olenkin, ei tulisi mieleenkään alkaa kieltämään toiselta asioita joita itse en halua tehdä, saa ihmisillä parisuhteessakin oma elämä ja omat tekemiset olla.
Ei ole pakko niitä mennä syömään. Ihan on itsestäsi kiinni. Turha syyttää muita.
Pyydä tuomaan jotain dippiä kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se EI LIITY aloitukseen? Vihainen puoliso, sipsit, sipsien syömättömyys.. You name it.
Anna mennä ja syö pois. Kerran sitä vaan eletään ja ei yksi repsahdus muuta asiaa suuntaan tai toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se EI LIITY aloitukseen? Vihainen puoliso, sipsit, sipsien syömättömyys.. You name it.
Luitko se edes? Jos, niin ymmärsitkö?
Onko ekalla vastaajalla vihanhallinnan kanssa vähän ongelmia? Pitäiskö sun hakeutua ihan hoitoon vai onko jo liian myöhästä? Mitä jos vaikka hyppäisit kiikkuun.