Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yritän laihduttaa ja mies toi sipsipussin!

Vierailija
25.04.2017 |

Ei edes itse syö niitä! Varmaan teki tahalleen että retkahtaisin. Tietää että en voi vastustaa sipsejä. En välitä karkista, pullasta, jäätelöstä ja muusta, mutta sipsejä en voi vastustaa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ekalla vastaajalla vihanhallinnan kanssa vähän ongelmia? Pitäiskö sun hakeutua ihan hoitoon vai onko jo liian myöhästä? Mitä jos vaikka hyppäisit kiikkuun.

Vierailija
2/20 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voi voi pikku prinsessaa!v1tun läski hu0ra

Kuole pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama ongelma, paitsi että syö kyllä itsekin. Mutta välillä luen ristiriitaisin tuntein niitä naisten lihomista koskevia aloituksia, joissa valitetaan että on kaikin keinoin kannustettu liikkumaan ja terveelliseen ruokavalioon. Kai siitä pitäisi olla iloinen, että on puoliso jonka rakkaus ei kaadu liikakiloihin. Mutta se ylipaino on itselleni kumminkin kipeä ja häpeällinen asia johon epätoivoisesti haluaisin muutosta, ja harmittaa kun kannustuksen sijaan vaan yllytetään ratkeamaan.

Vierailija
4/20 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun puolisoni kieltäisi / suuttuisi jos ostan kotiin jotain herkkuja, niin saisi kyllä muuttaa pois. Ne ovat minun, ei hänen niitä tarvi syödä.

Vierailija
5/20 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan itsehän sinä päätät syötkö niitä vai et? Onhan sipsejä kaupat pullollaan. Pystyt varmaan kuitenkin kävelemään niiden ohi pusseja avaamatta ja sisältöä syömättä.

Vierailija
6/20 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis syötkö aina kaiken kotonanne olevan ruuan? Kaapit tyhjäksi?

Vierailija
7/20 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei syö niin Heitä roskikseen.

Vierailija
8/20 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on testi:

Jos mielihaluissasi repsahdat sipsipussiin, saatat repsahtaa myös firman pikkujouluissa.

Neuvo: Älä koske pussiin!

Vierailija
9/20 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minun puolisoni kieltäisi / suuttuisi jos ostan kotiin jotain herkkuja, niin saisi kyllä muuttaa pois. Ne ovat minun, ei hänen niitä tarvi syödä.

Miten tämä liittyy aloitukseen?

Vierailija
10/20 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ole itsehillintää ollenkaan? Voi laihdutus olla aika vaikeeta. Mites jos mies tuo kaverinsa teille, haluatko kaverin kanssa petipuuhiin?

Vierailija
11/20 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootpas ihana ja empaattinen ihminen! Unelmapuolisokin varmasti.

Jos toisen heikkous on sipsit niin ei mulla ainakaan tulis mieleen niitä kuskata kotiin kun toinen yrittää olla syömättä niitä. Laihtumisessa perheen tuki on tärkein.

Vierailija
12/20 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä roskiin

Vierailija
13/20 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka oikeasti ostaa tai syö sipsejä arkipäivisin? Ei helvetti miten white trash.

Vierailija
14/20 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän toipuvalle alkoholistillekaan viedä kossupulloa. Eihän?

Vierailija
15/20 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootpas ihana ja empaattinen ihminen! Unelmapuolisokin varmasti.

Jos toisen heikkous on sipsit niin ei mulla ainakaan tulis mieleen niitä kuskata kotiin kun toinen yrittää olla syömättä niitä. Laihtumisessa perheen tuki on tärkein.

Niin olenkin, ei tulisi mieleenkään alkaa kieltämään toiselta asioita joita itse en halua tehdä, saa ihmisillä parisuhteessakin oma elämä ja omat tekemiset olla.

Vierailija
16/20 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko niitä mennä syömään. Ihan on itsestäsi kiinni. Turha syyttää muita.

Vierailija
17/20 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä tuomaan jotain dippiä kanssa!

Vierailija
18/20 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se EI LIITY aloitukseen? Vihainen puoliso, sipsit, sipsien syömättömyys.. You name it.

Vierailija
19/20 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä ja syö pois. Kerran sitä vaan eletään ja ei yksi repsahdus muuta asiaa suuntaan tai toiseen.

Vierailija
20/20 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se EI LIITY aloitukseen? Vihainen puoliso, sipsit, sipsien syömättömyys.. You name it.

Luitko se edes?  Jos, niin ymmärsitkö?