Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

te IUI:ssa käyneet?

24.03.2006 |

Hei,

Meillä ensimmäinen IUI ensiviikolla edessä. Kauanko toimenpide kestää ja mitä kaikkea siinä tapahtuu?

Kun ovulaatiotesti on näyttänyt plussaa, niin oletteko saaneet heti samalle päivälle ajan vai vasta seuraavalle?

Pientä jännitystä on ilmassa :-)

Kiitos kaikille vastanneille.

Persikka

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli menet polille, otat housut pois ja hyppäät petille, lääkäri ultraa tilanteen, hoitsu kysäisee onko oikean miehen simpat kyseessä (oikeesti, ja joka kerta se mua naurattaa...) ja sitten ne ruiskautetaan kohtuun. Siinä makoillaan ehkä kolme minuuttia ja sitten kiitos moi! :)

Minulla pistettiin molemmille kerroilla pregnyl-irrotuspiikki, joten tuohon ovistestiasiaan en osaa vastata.

Onnea inssiin!!

Vierailija
2/5 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin IUI:t tehty hormoniavusteisesti joten en tiedä myöskään tosta ovistestiasiasta. Mun kokemukseni poikkeaa hieman edellisen kirjoittajan kokemuksista muutamassa kohdassa. Toimenpidehän tosiaan on erittäin yksinkertainen eikä kestä kauaa, hieman voi kirpaista siinä kohdassa kun katetri viedään kohtuonteloon, mutta se on vain hetkellinen vihlaisu, jos sitäkään.

Meillä ei kyllä koskaan ole varmisteltu simppojen olevan varmasti oikeita niin kuin edellinen kirjoittaja mainitsi, ja pötköttelyaika pää alaspäin toimenpiteen jälkeen on meillä ollut 15-20min. jonka jälkeen on saanut lähteä kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..että on vissiin aika hoitopaikkakohtaista ultrataanko edes ennen tuota varsinaista toimenpidettä, mulla ei ole ultrattu kummallakaan kerralla, ei vaikka vielä erikseen asiasta kysyin. Ei kuulemma ole tarpeellista? (tätä minun on vaikea uskoa varsinkin kun vielä hormonihoidot mukana kuvioissa ja esim. hyperin vaara aina olemassa).

Vierailija
4/5 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulla aina ultrattu vain kp 10 muttei enää inssin yhteydessä.

Vierailija
5/5 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tehtiin just eilen eka inssi luonnolliseen kiertoon ja ovistesteillä tikuttelin ovista. Torstaina sain kunnon viivan ja puolilta päivin sain soitella polille ja seuraavana päivänä aamupäivästä oli sitten inssi. Näin ainakin meillä. Vähän kyllä epäilytti, kun ei ollenkaan ultrattu ennen inssiä, eikä siis koko kierrossa.

Toimenpide ei tosiaan kestänyt montaakaan minuuttia ja vähän nipisti. Joku on joskus kirjoittanut jossain, että sattuu saman verran, kuin papakoe, mutta mulla ainakin hivenen enemmän. Ja vähän aikaa lääkäri nipisti lopuksi kohdunsuuta kiinni ja sitten pöksyt jalkaan ja menoksi saman tien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä