Miksi pitkää selkää pidetään automaattisesti rumana?
Ainakin pitkäsäärisellä ja muuten pitkäraajaisella pitkäkin selkä voi olla kaunis ja todella seksikäskin. Mielestäni kyse on kokonaisuudesta.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Pitkä selkä yhdistettynä pitkiin jalkoihin on ihan soiva peli, tällaisella ihmisellä on mittasuhteet kunnossa. Sen sijaan persjalkaisuus on vain ja ainoastaan rumaa.
Pitkä selkä yhdistettynä pitkiin jalkoihin tarkoittaa pitkää ihmistä. Pitkä selkä tarkoittaa pitkää selkää suhteessa jalkoihin, eli lyhyitä jalkoja.
Ihana kun ihmiset tappelee asiasta mille ei itse (tai kukaan muukaan) mitään voi.
Minulla on pitkä selkä, tasapaksu vyötärö, lyhyet jalat joissa lyhyet paksut lihakset joten sellainen palloefekti on taattu. Kädet on sopusuhtaiset ja kauniit kuten rinnat. Pitkäselkäisellä saa riipparit vähän armoa :D muistinko mainita selluliittiin?
Mutta, tämä kroppa on melko terve joten enpä kehtaa valittaa. Tänään se juoksutti minua reippaan tunnin, eilen pyöräilin vähän pidempään. Ajatella, näillä tynkäjaloilla ja pitkällä selällä! Kehtasinkin.
Vierailija kirjoitti:
Miehillähän pitkä selkä ja lyhyet jalat on tutkitusti.kombo, joka miellyttää naisia enemmän kuin toisinpäin. Naisilla tosiaan pitkät jalat ja lyhyt selkä on puolestaan se feminiinisempi ja esteettisempi vaihtoehto. Teemalla tuli näistä juuri pari viikkoa sitten dokukin, eli ap ei todellakaan esitä vaan omaa mielipidettään.
Miksi-kysymykseen, nämä taitavat olla niitä ikiaikaisia signaaleja feminiinisyydestä ja hedelmällisyydestä kuten tietty vyötärö-lantiosuhde, tuuhea tukka, kirkkaat silmät, terve iho... Tuskin naisetkaan tietoisesti suosivat puolestaan pitkäselkäisiä, leveäharteisia tai jykeväleukaisia miehiä, tämäkin tulee alitajuisesti DNAsta.
Itse asiassa laajan Yhdysvaltalaisen tutkimuksen mukaan raaja/selkä -mittasuhteiltaan pidempiraajaiset koetaan haluttavimmiksi kumppaneiksi niin naisissa kuin miehissä. Esteettinen kauneusihanne mielissämme ei eroa sukupuolesta riippuen niin paljoa. Sitten on lisäksi tai pääosin voimakkaana nuo miehisyyden tai naisellisuuden merkit, jotka vaikuttavat asiaan myös paljon.
Pitkä selkä yhdistettynä pitkiin jalkoihin on ihan soiva peli, tällaisella ihmisellä on mittasuhteet kunnossa. Sen sijaan persjalkaisuus on vain ja ainoastaan rumaa.