Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Lohtu"ohjelmia tms., onko muilla?

Vierailija
25.04.2017 |

Olen huomannut, että ikävissä fiiliksissä saan lohtua joistain tietyistä ohjelmista tai jopa sivustoista. Monty Donin Gardeners world on yksi tällainen (en omista puutarhaa :D) ja sitten taas Hellapoliisin instagram-sivut (en harrasta ruoanlaittoakaan :D).

Jotenkin nämä ovat sellaisia, miten sen nyt kuvailisi, vahvoja, hyvällä tavalla. Vähän kuin äiti, joka jaksaa aina vaan ja sanoo, että asiat järjestyvät. Todella outoa, olen 50+..

Muilla vastaavaa?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Larkinin perhe!

Vierailija
2/27 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdon asia-sarja. Olen katsonut sen varmaan 10 kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuo Frii-kanavan Viestejä tuonpuoleisesta. Olen katsonut kohta koko sarjan Youtubesta. Tuo Theresa on vaan niin positiivinen ihminen ja ne viestit joita välittää, antavat toivoa. Näiden viestin saavien omaisten rektiot vaikuttavat aidoilta, itken itsekin. Oikeastaan koen nykyään, että on jopa ihanaa kuolla sitten joskus.

Vierailija
4/27 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keeping up with the Kardashians on ollut mun guilty pleasure jo vuodesta 2009. Kaikki jaksot löytyy koneelta ja oon katsonut ne ainakin 10 kertaa. Heti kun saan jaksot katsottua, alotan alusta. Toimii ainakin mulla, aina saa hyvälle tuulelle.

Vierailija
5/27 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjalan kunnailla ja dirty dancing toimii mulla.

Vierailija
6/27 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki historiasarjat. Siis draamat. Downton Abbey, Poldark, Outlander, Viikingit, Victoria... you name it. Sanomattakin selvää, että haluaisin paeta (romanttiseen) menneisyyteen.

Vierailija
7/27 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On! Mulla ne on leppoisia brittisarjoja kylämurhineen ja mysteereineen, esimerkiksi tuo yllä mainittu Oi ihana toukokuu tai vaikka Hercule Poirotit, Miss Marplet, Midsomerin murhat, Puutarhaetsivät, Lovejoy, Downton Abbey, Selfridges, Jeeves.. DVD koneeseen jos Netflixistä ei löydy ja kaikki on paremmin :D

Vierailija
8/27 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis olekaan outo :D. Minäkin katson Monty Donin viikonloppuisin Youtubesta, telkusta muutenkin yleensä brittisarjat, mutta tuo antaa jotenkin sellaisen "elämä jatkuu, vaikka mitä tapahtuisi" -tunteen.

Vierailija
9/27 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koukussa ruokaan (netfllix)

Vierailija
10/27 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, höpsöt kdramat on samalla mun guilty pleasure ja mielenpiristäjä.

Vierailija
11/27 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

QI

Vierailija
12/27 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua lohduttaa astraaliteeveen huuhaapuheet taustalla. En todellakaan tue edes ajatuksen tasolla sellaista vedätystä, mutta Stiinan puhetapa on jotenkin... lohduttava. Usein laitan sen vain taustalle tuomaan tunnetta, että en ole yksin. Upea lihava elämäni on toinen. Whitneynkin ääni on jollain tavalla lohdullinen.

Vierailija
13/27 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein pysty nukahtamaan ilman gilmoren tyttöjä... Olen oikeasti katsonut sitä sarjaa lähes joka ilta kymmenen vuoden ajan.

Vierailija
14/27 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä Brown ja hänen laumansa. Harmiton ja hauska.

Vierailija
15/27 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua lohduttaa astraaliteeveen huuhaapuheet taustalla. En todellakaan tue edes ajatuksen tasolla sellaista vedätystä, mutta Stiinan puhetapa on jotenkin... lohduttava. Usein laitan sen vain taustalle tuomaan tunnetta, että en ole yksin. Upea lihava elämäni on toinen. Whitneynkin ääni on jollain tavalla lohdullinen.

Whitney on mustakin ihana, katson, vaikka en muuten amerikkalaisista sarjoista välitäkään. Jotenkin niin vahva myös. 

Ap, 8 siis myös ap

Vierailija
16/27 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Islantilaisen kissakameran suloiset pennut emoineen rauhoittavat, lohduttavat ja laskevat mun verenpainetta. Olen ollut viime aikoina stressaantunut ja ahdistunut, mutta nuo viattomat luontokappaleet ovat auttaneet mua paljon.

Vierailija
17/27 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skins (joo, se takavuosien teinisarja) ja Rooma on sellaiset, joita katson aina vaan uudestaan varsinkin, kun oma elämä tuntuu tyhjältä tai on jossain taitekohdassa (esim. viime kesänä, kun olin raskaana ja muutto edessä). Olen 24-vuotias.

Vierailija
18/27 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla tuo Frii-kanavan Viestejä tuonpuoleisesta. Olen katsonut kohta koko sarjan Youtubesta. Tuo Theresa on vaan niin positiivinen ihminen ja ne viestit joita välittää, antavat toivoa. Näiden viestin saavien omaisten rektiot vaikuttavat aidoilta, itken itsekin. Oikeastaan koen nykyään, että on jopa ihanaa kuolla sitten joskus.

Miksi minua alapeukutettiin, kun kerroin lemppari lohtuohjelmastani? Siis ei teidän ole pakko siitä tykätä, jos minä tykkään.

# 3

Vierailija
19/27 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Will & Grace ❤

Vierailija
20/27 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläisen turvariepu-sarjoja ovat Frasier, The Big Bang Theory, Sinkkuillallinen ja Simpsonit. Tykkään myös Australian MasterChef-versiosta, todella sympaattinen ja leppoisa ohjelma ollakseen kilpailu.