Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miestä ei kiinnosta minun seura :(

Vierailija
24.03.2006 |

Viettää aikaansa paljon pois kotoa, töissä ja kavereidensa luona. Nytkin on mennyt suoraan töistä kaverinsa luokse kun soitin, että tulisi kohta kotiin kun ruokakin on tulossa. Vastasi vain, että en tule ainakaan vielä.

Meillä on 2 lasta ja kolmas tulossa. Mies on kotona vain kamalan stressaantunut ja äksyilee koko ajan kaikille. mitenköhän saisin mieheni kiinnostumaan taas minusta ja kotona olemisesta? :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt " pitää" sitten vielä alkaa pelätä ja epäillä suhdettakin. :(

Vierailija
2/6 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaa tahdo riittää minulle ja lapselle... On siitä puhuttu paljon ja tuntuu, et velvollisuudesta välillä oikein keskittyy perheeseensä, mutta usein toivon, että kiinnostuisi aidosti enemmän...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vältellyt kotona olemista? Jos, niin silloin on (anteeksi...) tyhmä idiootti jolle kaverit ymv. on tärkeämpää kun OMA PERHE! Lapsi/lapsetkin kärsivät joillei isä ole koskaan kotona/kiinostunut heistä:(

Jos mies taas vasta viime aikoina alkanut viihtyä pois kotoa, minäkin (valitettavasti) veikkaan toista naista. Ei käytös yht´äkkiä muutu kavereiden vuoksi...

Vierailija
4/6 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin iso perhe ja hakee pesäeroa, kenties haluaisi erotakin kokonaan.

Vierailija
5/6 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita kausia on pari-kolme kertaa vuodessa, mutta kausi voi kestää miten kauan tahansa.

Minusta on alkanut tuntumaan, että on meidän kanssa vain velvollisuudentunnosta (vaikka näin ei välttämättä olekkaan). Eikä paljon piittaa minun pyynnöistäni vaan menee ihan niin kuin itse haluaa.

Ja kun minä yritän puhua mieheni kanssa niin hänen mielestä minä vain valitan ja nalkutan ja häntä kiinnostaa vain vähemmän olla kotona.

Mutta jos en asiasta mitään sano mies kuvittelee, että hyväksyn hänen menot ja menee lisää :/

Vierailija
6/6 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiseen naiseen? käväisi kyllä heti mielessä kun luin avauksesi.... toivotaan kuitenkin ettei ole, mutta ei kannata olla kauhean sinisilmäinen näissä asioissa...t yks joka sai kantapään kautta kokea petturuuden...