Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haukkuuko miehesi kotivaatteitasi?

Vierailija
24.04.2017 |

Käytätkö erikseen kotivaatteita? Ja jos käytät niin millaisia?

Itse teen toimistotyötä ja työni luonteen vuoksi käytän työssäni yleensä kauluspaitaa, hametta ja korkkareita.

Kotiin tullessani vaihdan päälleni yleensä verkkarit (Nike, Puma tai Gant)ja laitan t-paida (joku vastaava merkki kuin verkkareissa). Kotivaatteet siis ovat ehjiä ja tahrattomia, sellaisia mukavia päälläpidettäviä. Ja talvella pidän joskus lisäksi jalassa villasukkia,koska meidän lattiat on joskus aika kylmät.

Mieheni ei ole koskaan kommentoinut kotivaatteitani enkä kyllä ole minäkään hänen kotivaatteitaan. Myös mies käyttää kotona verkkareita ja t-paitaa. Minusta tärkeintä on, että kotona sellaiset vaatteet jotka ovat mukavat päällä, koska töissä joudun kulkemaan "hienona".

Eräänä päivänä mieheni sai käsittämättömän kohtauksen, jollaista ei koskaan saanut. Hän alkoi yhtäkkiä haukkumaan todella ilkeään äänensävyyn kotivaatteitani. Kuulemme AINA vain kuljen verkkareissa ja t-paidoissa eikä KOSKAAN mitään seksikästä. Villasukat jalassa on kuulemma SEKSINTAPPOASE. Pitäisi kuulemma käyttää kotona jotain lyhyttä minihametta ja avarakauluksista puseroa, mistä näkyy tissivako.

Whaaat?!?!? Tämä ei ole yhtään miehelle tyypillistä käytöstä tai kielenkäyttöä. Mies siis itsekin pukeutuu verkkareihin ja t-paitaan kotona,että ei hänelläkään ole mitään seksikkäitä ja avaria kotivaatteita.

Ja koomisempaa tästä tekee se,että ollaan molemmat 40 v ja pari kouluikäistä lastakin löytyy. En oikein koe olevani enää sen ikäinen tai että kroppani sallisi enää käyttää mitään minihameita kotona.

Mikä tuohon mieheen on mennyt? Onko teillä muilla tällaista?

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksitty juttu?

Jos ei, niin mitäs vastasit? Minä olisin ainakin antanut tulla kovaa ja korkealta tekstiä ja aika nopeasti mies olisi perunut sanansa anteeksi pyydellen. En todellakaan kuuntelisi sekuntia kauempaa lasten läsnä ollessa tuollaista tekstiä eikä tarvitsekaan, sillä mieheni ei noin puhuisi. Älä jätä tilannetta tuohon.

Vierailija
2/101 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksitty juttu?

Jos ei, niin mitäs vastasit? Minä olisin ainakin antanut tulla kovaa ja korkealta tekstiä ja aika nopeasti mies olisi perunut sanansa anteeksi pyydellen. En todellakaan kuuntelisi sekuntia kauempaa lasten läsnä ollessa tuollaista tekstiä eikä tarvitsekaan, sillä mieheni ei noin puhuisi. Älä jätä tilannetta tuohon.

Ei ole valitettavasti keksitty juttu. Tällä palstalla voi kysyä anonyyminä, koska ystävilleni en kehtaisi kertoa tätä.

En saanut sanaakaan suustani, kun mies alkoi haukkumaan kotivaatteitani. Menin aivan lukkoon. Olen luonteeltani paljon ujompi ja arempi kuin mieheni. Tämä ei ole todellakaan tyypillistä miehelleni. Hänen sanansa sattuivat sydämeeni todella lujaa ja nyt en oikein tiedä että mitä vaatteita uskallan käyttää kotona. Uskallanko laittaa verkkarit ja t-paidan vai pitääkö lähteä ostamaan kotikäyttöön minihameita ja paljastavia puseroita? Tuli olo, etät olen ollut jo vuosia tosi ruma hänen silmissään,  mutta hän ei ole ehkä vain sanonut sitä minulle.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin haistattanut pitkät. Kulkeeko miehesi puku päällä kotona?

Vierailija
4/101 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se.

Vierailija
5/101 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu haukkuu. Käytän kotona mustaa velor-oloasua. Kuulemma epäseksikkäin asu ikinä. Käytän silti, koska kotona tykkään olla rennosti.

Vierailija
6/101 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytin seurustelun alkuaikoina collareita kotihousuina. Sit oli just joku toppi, t-paita tai talvisin neule päällä. Rennot vaatteet anyways. Mies sitten eräs päivä kommentoi, että näytän todella kamalalta lökäpöksyissä, ja että naiset eivät voi pukeutua tuolla tavoin. Olin niin nuori silloin, että itkin yksin nuin rumaa kommenttia, enkä enää käyttänyt löysiä housuja.

Nykyäänkin kotihousuni ovat sellaiset, etteivät lökötä takapuolesta, mutta rennosti pukeudun silti.

Se on jännä miten pinnallisia miehet ovat. He haukkuvat naisten ulkonäköä, ja ovat itse rumia vähintäänkin sisältäpäin, mistä taas naiset huomauttelevat. Ja miehet muka järkevämpiä, phyh.. Kyllä pullea mies aina treenatun, mutta pinnallisen miehen voittaa.

Vierailija
7/101 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehelläsi toinen nainen? Joku ongelma? Jos on vuosia sietänyt kotiasuasi ja yhtäkkiä raivostuu, niin minä kyllä huolestuisin ennemmin miehen käytöksestä kuin omista verkkareista.

Meillä käytetään kotiasuna myös verkkareita ja t-paitaa, lisäksi huppari ja villasukat tarvittaessa. Eikä koskaan mies ole valittanut, päinvastoin tykkää kun ollaan kotoisasti.

Eikä ole seksielämä kärsinyt.

Minä taas en ymmärrä miten jotkut voisi olla kotonaan hameessa tai farkuissa, onko sellainen aitoa elämää jos ei koskaan voi olla rennosti?

Minusta ainakin kotiin tullessa kaikkein parasta on, kun saa vaihtaa ne ihanat ja rennot kotivaatteet!

Vierailija
8/101 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tykkää minusta kotiasussani. Kuulemma peppuni näyttää kivalta niissä verkkareissa ja pyjamahousuissa, joita käytän kotona. No ollaan aika tuore pari kyllä.

Toivon, että säilyn miehen mielessä hyvännäköisenä vuosien mittaan. Luulen, että siihen voi auttaa se, että käydään välillä yhdessä jossain ja näkee minua myös laittautuneena rinnallaan.

AP, voiko olla, että miehellä on töissä tai muuten lähipiirissään joku nainen, jonka hän näkee aina vain huoliteltuna ja edustavissa vaatteissa?

Vierailija
9/101 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehelläsi toinen nainen? Joku ongelma? Jos on vuosia sietänyt kotiasuasi ja yhtäkkiä raivostuu, niin minä kyllä huolestuisin ennemmin miehen käytöksestä kuin omista verkkareista.

Juuri tämän vuoksi aloitinkin tämän ketjun, kun ajattelin että jos jollakin muulla olisi kokemusta tästä samasta ja osaisi sanoa miksi hänen miehensä on käyttäytynyt samalla tavalla.

Onko se tullut hulluksi vai mikä nyt on?

AP

Vierailija
10/101 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kommentoinut mitenkään muuten kuin että hänelle tulee aina kotoisa olo kun puen erään kotikammotuksen päälleni 😀

Se on sellainen pohjepituinen, sileää neulosta oleva neulemekko jossa pitkät hihat. Raidallinen ja montaa eri kokoista ja väristä raitaa. Vuosia sitten olen sen tilannut henkalta alesta ja on ihan älyttömän laadukas niin halvaksi (noin 6€) mutta niin ruma että ei voi käyttää kuin kotona.

Myös yksi miehen suosikeista joita muka inhoaa on kullanväriset lurex legginsit.

Lisäksi käytän mustia legginsejä ja jotain tunikaa tai t-paitaa tai trikoista maksimekkoa.

Olen nyt raskaana eli noissa liikun kyllä joskus kodin ulkopuolellakin.. Siistimmissä siis.

Miehellä itsellä tällä hetkellä on päällä harmaat collegehousut jotka roikkuu ja joku ikivanha pitkähihainen bändipaita, joku satanistimerkki näkyis olevan 😀

Meillä käy lasten kavereita ja joskus saattaa jonkun vanhempikin piipahtaa eli yritän aina olla edes vähän huoliteltu. En kyllä usko että mies kommentoisi mitenkään vaikka olisikin jotain ihan järkyttävää päällä. Vaikkakin se neulemekko kylläkin on ihan hirveä 😂

Vierailija
11/101 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, voiko olla, että miehellä on töissä tai muuten lähipiirissään joku nainen, jonka hän näkee aina vain huoliteltuna ja edustavissa vaatteissa?

Tätä olen miettinyt itsekin. Olen minäkin töissä huoliteltu eli kauluspaita, hame, korkkarit, meikattuna, hiukset kiharrettuna eli sellainen tosi huoliteltu look. EI kai kukaan kotona kulje sellaisena. Ja toki laittaudun aina kun menemme vapaa-ajalla yhdessä kylään, sukulaisten luo, sukujuhliin jne.

Että jos miehellä on joku hemaiseva toimistoihastus niin samallatavalla verkkareissa hänkin on kotosalla.

AP

Vierailija
12/101 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona yhdistän löysät housut tiukkaan yläosaan tai toisinpäin. Joskus molemmat ovat ihonmyötäisiä.

Mies on muutaman kerran vihjaillut , että asuni ei miellytä silloin kun minulla on legginsit ja huppari\ison näköinen paita. Hän joko sanoo "Mikset käytä jotain hyvää paitaa mitä sinulla on?" tai " näköjään haluat pukeutua rennosti nyt"(vakavalla äänellä). Kun sanon että kotona kuuluu pukeutua rennosti, alkaa riita. Mies päivittelee että ei kotona saa löhötä epäviehättävän näköisenä. Vieläkin tulee paha olo kun muistelen tuota lausetta. 😢

Kotona totuin siihen että äiti saattoi olla koko päivän yömekko yllään. Mieheni on ilmeisesti kotonaan tottunut, että suht hyvissä ammateissa olevat vanhemmat ovat kotonakin pukeutuneet hienosti.

Mies itse pitää kotona vaihtelevasti hupparia, kauluspaitaa tai kulahtanutta t-paitaa (osassa reikiä).Housuina shortsit, collegehousut tai farkut. Eli ei hänkään aina pukeudu "tyylikkäästi". Farkkuja ja kauluspaitaa kyllä käyttää paljon useammin kuin minä. Itse en pidä jäykistä farkuista, haluan olla kotona eri asennoissa rennosti. Ulkomaailmassa käytän farkkuja aina.

Vierailija
13/101 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kotona colleget (kulahtaneet) ja t-paita/huppari. Villasukat löytyy myös. Eikä ole mies kommentoinut ja samanlaisissa on itsekin.

Tuskin tämä on vaateasia kuitenkaan, parempi puhua sen miehen kanssa, että mikä vaivaa. Jokinhan sillä on taustalla. Voihan se olla vaan tylsistynutkin ja tahtos enemmän säpinää. Ehkä pieni aikuisten loma seksikkäine alusvaatteineen auttas, jos on vaan tuosta kiinni. Toki sillä voi olla se toinen nainenkin. Silloin yrittää perustella pettämisensä sua haukkumalla. Vaikee sanoa.

Vierailija
14/101 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämän vuoksi aloitinkin tämän ketjun, kun ajattelin että jos jollakin muulla olisi kokemusta tästä samasta ja osaisi sanoa miksi hänen miehensä on käyttäytynyt samalla tavalla.

Onko se tullut hulluksi vai mikä nyt on?

AP

Hulluksi on tullut, ei voi auttaa. Pihalle ja parempi tilalle.

Vierailija
15/101 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei voi mitenkään olla niin että mies haluaisi naisen eikä helvetin vaikean luonteen omaavaa kämppäkaveria. Oletteko te oikeasti noin lapsellisia ja tyhmiä? Millainen mies ASUU teidän kanssanne? Nojaan taakse ja mietin hymyillen kuinka alapeukkua klikkaillaan naama punaisena!

Vierailija
16/101 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto mitä miehiä teillä! Kotonaan edes ei saa olla rennosti, vaan pitää laittautua ja istua epämukavasti farkuissa, hyhhyh. Muuttaisin pois.

Vierailija
17/101 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin kauan kun mies käyttää rikkinäisiä kalsareita joista ei malta luopua vaikka puolet perseestä näkyy, niin ei ole sanomista mistään mun vaatteista. Ja mies on kotona aina verkkareissa, aina vaihtaa farkut vaan kun menee ulos talosta.

Kyllä minäkin olen sitä mieltä että mies on ihastunut toiseen naiseen, ja se ärsyttää häntä että tuntee vetoa toiseen naiseen ja oma vaimo ei ole seksikkäissä vaatteissa jatkuvasti kuten se ihastus.

Vierailija
18/101 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytätkö erikseen kotivaatteita? Ja jos käytät niin millaisia?

Itse teen toimistotyötä ja työni luonteen vuoksi käytän työssäni yleensä kauluspaitaa, hametta ja korkkareita.

Kotiin tullessani vaihdan päälleni yleensä verkkarit (Nike, Puma tai Gant)ja laitan t-paida (joku vastaava merkki kuin verkkareissa). Kotivaatteet siis ovat ehjiä ja tahrattomia, sellaisia mukavia päälläpidettäviä. Ja talvella pidän joskus lisäksi jalassa villasukkia,koska meidän lattiat on joskus aika kylmät.

Mieheni ei ole koskaan kommentoinut kotivaatteitani enkä kyllä ole minäkään hänen kotivaatteitaan. Myös mies käyttää kotona verkkareita ja t-paitaa. Minusta tärkeintä on, että kotona sellaiset vaatteet jotka ovat mukavat päällä, koska töissä joudun kulkemaan "hienona".

Eräänä päivänä mieheni sai käsittämättömän kohtauksen, jollaista ei koskaan saanut. Hän alkoi yhtäkkiä haukkumaan todella ilkeään äänensävyyn kotivaatteitani. Kuulemme AINA vain kuljen verkkareissa ja t-paidoissa eikä KOSKAAN mitään seksikästä. Villasukat jalassa on kuulemma SEKSINTAPPOASE. Pitäisi kuulemma käyttää kotona jotain lyhyttä minihametta ja avarakauluksista puseroa, mistä näkyy tissivako.

Whaaat?!?!? Tämä ei ole yhtään miehelle tyypillistä käytöstä tai kielenkäyttöä. Mies siis itsekin pukeutuu verkkareihin ja t-paitaan kotona,että ei hänelläkään ole mitään seksikkäitä ja avaria kotivaatteita.

Ja koomisempaa tästä tekee se,että ollaan molemmat 40 v ja pari kouluikäistä lastakin löytyy. En oikein koe olevani enää sen ikäinen tai että kroppani sallisi enää käyttää mitään minihameita kotona.

Mikä tuohon mieheen on mennyt? Onko teillä muilla tällaista?

Jokin tunne tuonkin purkauksen miehelläsi aiheutti. Ehkäpä toivomus nähdä se oma puoliso joskus viehättävissä vaatteissa kotona. On varmaan hautonut tätä jo pitkään, eikä ole osannut ajatuksiaan sinulle kertoa. Kun pitkään hautoneet jutut puhkeaa, niin silloin kovasti roiskuu. Äläpä keskity siihen, miten sanottiin vaan että mitä sanottiin! En usko että miehesi haluaa sinun joka päivä olevan kotona minihameessa vaan tekevän sen joskus häntä varten! Järjestäppäs hänelle joskus yllätys! Kahdenkeskeistä aikaa, ja pukeudu vain häntä varten! Kiusaa koko ilta ja sitten sille täyttymys. Uskallan väittää että miehelläsi on seuraavat päivät sellainen onnellinen hymy kasvoilla ja niin tyhjä katse silmissä, että hän ei huomaa verkkareitasi piiiiitkään aikaan. Silloin tällöin sama uusiksi, ja tulet saamaan monin kertaisesta vaivasi takaisin maailman onnellisimman miehen muodossa!

Vierailija
19/101 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa varsin tyypilliseltä suomalaiselta elämänmenolta. Mitäpä sitä suotta koskaan puolison vuoksi tälläytymään. Pääasia, että saa pierrä kotona mukavissa pieruverkkareissa.

Vierailija
20/101 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wuh Wuh. . Vouvouvooo. .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän