3-vuorotyötä ja 2-vuorotyötä tekevät sairaanhoitajat ja muut hoitajat, paljon tienaatte?
Kerro mikä hoitaja olet, ja paljon tienaat. Ja tosiaan siis lisien kanssa, nyt ei peruspalkasta tarvitse sanoa sanaakaan. Työpaikasta ei tarvitse mainita myöskään sanaakaan, kerro vain se onko sinulla 2-vuorotyö vai 3-vuorotyö, ja paljon siinä tienaat.
Kiitoksia etukäteen :)
Kommentit (26)
Voisi olla paremmatkin palkat. Ite keskeytin sh opinnot kun ei pää enää kestänyt. Vasta siellä koulussa ja harjoittelussa oikeasti tajuaa työn vastuuden ja kaiken muunkin. Ei sitä todellakaan tajua, jos ei ole mitään kokemusta alalta.
Oli kyllä mahtavia ohjaajia mulla harjoittelussa ja kivoja opettajia koulussa, iso kiitos heille. Harmitti tosi paljon lähteä, mutta mun pää ei vaan kestänyt ja ala ei sopinut mulle. Nostan hattua kaikille hoitajille ja lääkäreille myös! Tosi hienoa työtä teette.
Lh
32000 2016
2 ikälisää
Yötyötä pääasiassa
80% työaika
lähihoitajana teen kolmivuorotyötä vanhuspuolella, viime kuussa taisi olla brutto 3200e :)
Sairaanhoitajana päivystyksessä, 2-vuorotyö, n. 40 000/v. Kokemuslisiä ei vielä ole.
Vierailija kirjoitti:
Sairaanhoitajana päivystyksessä, 2-vuorotyö, n. 40 000/v. Kokemuslisiä ei vielä ole.
Niin ja lähes kaikki pyhät töissä.
Vaihtelee mutta km 2700 ilman mitään ikälisiä kolmivuorotyö.