Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3-vuorotyötä ja 2-vuorotyötä tekevät sairaanhoitajat ja muut hoitajat, paljon tienaatte?

Vierailija
23.04.2017 |

Kerro mikä hoitaja olet, ja paljon tienaat. Ja tosiaan siis lisien kanssa, nyt ei peruspalkasta tarvitse sanoa sanaakaan. Työpaikasta ei tarvitse mainita myöskään sanaakaan, kerro vain se onko sinulla 2-vuorotyö vai 3-vuorotyö, ja paljon siinä tienaat.

Kiitoksia etukäteen :)

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja puhutaan tietysti bruttopalkasta kuukaudessa. Nettopalkalla ei myöskään ole nyt merkitystä, siitä ei siis tarvitse mitään mainita. :)

Ap

Vierailija
2/26 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

3500-4000 kuussa. 3-vuorotyö, kaikki ikälisät, usein ylityötä ja pyhiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kakkonen siis sairaanhoitaja

Vierailija
4/26 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sh AMK, vuodeosasto 3-vuorotyö, vuosiansio n. 42 000

- täydet kokemuslisät

- 2 henk.koht lisää

- teen paljon pyhävuoroja

Vierailija
5/26 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon tienaan, mutta jos kysymys on paljonko? Sitä en kerro.

Vierailija
6/26 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

~3000e, välillä alle ja välillä yli. Sairaanhoitaja

Vierailija
7/26 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo sh, mut sairaanhoitajien keskiansio on yleensä jotain 3100e paikkeilla. Päivätyössä saa sen 2400-2500e (toki päivätyössä on valtavasti etuja) ja vuorotyössä lisillä sitten saa sen 3000e+, henk.koht lisillä, pyhävuoroilla ja täysillä kokemuslisillä voi sitten kivuta sinne lähemmäs 4000e.

Ei oo kyllä yhtään liian hyvä palkka, täysin sopiva tai voisi jopa olla parempikin. Sairaanhoitajien vuorotyö on kuitenkin todella rankkaa ja kunnon lisät siitä pitääkin ansaita.

Olen itse harkinnut alaa, mutta olen verikammoinen joten vielä en ole viitsinyt lähteä opiskelemaan. Tiedän, että valtaosa selättää koulutuksen aikana kammonsa, eikai sitä muuten voisi sh:n töitä tehdäkään?

Vierailija
8/26 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa oikeasti se palkoista kitiseminen, kun näytätte tienaavan paremmin kuin perusinsinööri.

Vierailija
9/26 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselen juuri sen takia, kun yleensä puhutaan vain sairaanhoitajien peruspalkasta. Suuri osa sairaanhoitajista tekee vuorotyötä, ja sen vuoksi olen kiinnostunut siitä ns "oikeasta" palkasta sairaanhoitajilla. :)

Kiitoksia paljon jo vastanneille! Jotain tuon suuntaista ajattelinkin :)

Ap

Vierailija
10/26 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lh, 2-vuorotyö, vuositulo 33t€.

Vierailija
11/26 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi myös tietää paljonko 2-vuorotyössä tienataan, siitä minulla ei ole aavistustakaan. Jos päivätyön palkka on ~2500 ja vuorotyön 3000+ niin jotain siltä väliltä? 2700-2800?

Ap

Vierailija
12/26 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten sairaanhoitajien palkkaa pidetään huonona?

Vierailija
13/26 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyppä samalla muiden vastaavien vuorotyöläisten ansioita ja huomioi insinöörivertauksessa se työaika. Mikä siis olisi inssin palkka yölisällä? Ovatko inssien palkat tiukasti tes:in määräämät (yleensä) minimit?

Vierailija
14/26 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosiansio 50000.

Kätilö. Kaikki ikälisät ja yövuoroja pääasiassa.

Vierailija
15/26 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on se sairaanhoitajan palkka noin niinku pelkkää euroa tuijotellen hyvä, MUTTA kun sen yhdistää siihen työhön ja vastuuseen!

Ja en ole edes hoitaja. Miettii vaikka hoitajien työtä teholla ja päivystyksessä... siellä työskentelevät vois mun puolesta saada vaikka 4 tonnia kuussa, ei oo helppoa duunia siellä ei...

terveisin farmasian opiskelija :D

Vierailija
16/26 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

3200 per kk yleensä ja joskus ollut 3400

Vierailija
17/26 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on tosiaan _vuorotyön_ palkkoja, kannattaa huomioida se. Moni tienaa 3000 ja reippaasti enemmän ihan vain päivätyössä 8-16.

Vierailija
18/26 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyppä samalla muiden vastaavien vuorotyöläisten ansioita ja huomioi insinöörivertauksessa se työaika. Mikä siis olisi inssin palkka yölisällä? Ovatko inssien palkat tiukasti tes:in määräämät (yleensä) minimit?

Peruspalkka 2550e/kk. Vuorotyössä iltalisä 2e/h ja yö alle 4e/h. Siitä voi jokainen laskea, että ihan linjassa sh palkkojen kanssa. Miehelläni tuon verran, joka työnjohtajana tehtaassa.

Vierailija
19/26 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä palkat on positiivista luettavaa. Hienoa että saadaan hyvin rahaa, kyllä tuosta työstä kuuluukin saada.

- Sosiaalialan opiskelija

Vierailija
20/26 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norjasta ja Hollannista löytyy sairaanhoitajien parhaimmat palkat.

Mun mielestä jotain muutoksia tulisi tehdä, esimerkiksi teholla ja päivystyksessä (joku jo mainitsikin?) voisi olla parempi palkka kun joissain muissa paikoissa. Mun mielestä myös anestesiahoitajalla vois olla parempi palkka.

En siis halua eriarvoistaa sairaanhoitajien työtä, sillä jokainen paikka on tärkeä ja jokaisessa paikassa tehdään tärkeää työtä. Silti sh:n työkenttä on todella laaja, ja on aivan faktaa, että toisaalla päästään huomattavasti helpommalla kun taas toisaalla. Silti peruspalkka sama?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan