Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Köyhän perheen vappu.

Vierailija
23.04.2017 |

Me vietämme vapun kokonaan taas kotona. Ehkä munkkeja ja simaa ostetaan. Mites muut köyhät vappuna?

Kommentit (310)

Vierailija
301/310 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama homma. Helium pallon ostan lapselle.

Heliumia muodostuu plutoniumin alfa-hajoamisessa. Yhden pallon oikea hinta on 100 dollaria.

Helium on tämän maailmankaikkeuden toiseksi yleisin alkuaine. Pitäisi olla sen perusteella edukasta.

Vierailija
302/310 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/310 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla köyhiä, mutta vappua vietetään pihatöissä ja autojen renkaiden vaihdossa kotona. Toppavaatteetkin uskaltaa ehkä jo pestä varastoon. Nakkeja, perunasalaattia, munkkeja, herkkuja ja heliumpallot toki lapsille. 

Vierailija
304/310 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät ihmiset, älkää kotona yksin istuko. Lähtekää ulos  ihmisten sekaaan, katsottavaa riittää ja ihan ilmaiseksikin. Aurinko paistaa nyt meille jokaiselle ja luo ihanaa lämpöään! Terveiset kaikille Turusta.

Vierailija
305/310 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keskituloinen, mutta kuulostaa ihan normaalilta vapulta. En oikein tiedä mitä ap olettaa rikkaiden vapun olevan?

Vierailija
306/310 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä missä muualla mun pitäis olla vappuna kuin kotona. Syödään vapun peruseväitä; nakkeja, lihapullia, perunasalaattia, nachoja, kurkku ja porkkanatikkuja, munkkeja ja simaa.

Vierailija
307/310 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vietän köyhän vappua menemällä töihin ja lapset päiväkotiin syömään munkkeja.

Vierailija
308/310 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin mittarin mukaan lukeudun kai köyhäksi: opiskelen yliopisto-tutkintoa työmarkkinatuella loppuun ja asutaan vuokralla.

Tänään meidän leikki-ikäiset lapset vapaalla päiväkodista. Laitetaan kotona serpentiiniä ja kangasviirit koristeeksi. Mennään perhekerhon vappujuhlaan, siitä pienempi päiväunille ja sitten kaupungille ihmettelemään hulinaa. Otetaan ehkä vappupallot mukaan bussiretkelle. Iltapäivällä toiseen lasten vapputapahtumaan. Illalla menen ystävän kanssa monen vuoden tauon jälkeen juhlimaan vappua myös ihan aikuisten kesken illanvieton merkeissä. Huomenna syödään vappuisempaa ruokaa ja herkkuja, ulkoillaan ja pidetään lapsille pieni vappudisco. Minusta oikein kiva vappu tulossa, lapset myös innoissaan!

Vierailija
309/310 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät ihmiset, älkää kotona yksin istuko. Lähtekää ulos  ihmisten sekaaan, katsottavaa riittää ja ihan ilmaiseksikin. Aurinko paistaa nyt meille jokaiselle ja luo ihanaa lämpöään! Terveiset kaikille Turusta.

Mihin maaseudulla pitäisi mennä edes Vappua viettämään? Ei täällä ole mitään joukkokokoontumisia.

Vierailija
310/310 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vappuaattonne meni. Itse olin vaan kotona ,join iltakahvin munkin kera, tänään teen lasagnen, poika toi tarpeet kun tuli kylään.