Köyhän perheen vappu.
Me vietämme vapun kokonaan taas kotona. Ehkä munkkeja ja simaa ostetaan. Mites muut köyhät vappuna?
Kommentit (310)
Ei olla köyhiä, mutta vappua vietetään pihatöissä ja autojen renkaiden vaihdossa kotona. Toppavaatteetkin uskaltaa ehkä jo pestä varastoon. Nakkeja, perunasalaattia, munkkeja, herkkuja ja heliumpallot toki lapsille.
Hyvät ihmiset, älkää kotona yksin istuko. Lähtekää ulos ihmisten sekaaan, katsottavaa riittää ja ihan ilmaiseksikin. Aurinko paistaa nyt meille jokaiselle ja luo ihanaa lämpöään! Terveiset kaikille Turusta.
Olen keskituloinen, mutta kuulostaa ihan normaalilta vapulta. En oikein tiedä mitä ap olettaa rikkaiden vapun olevan?
En edes tiedä missä muualla mun pitäis olla vappuna kuin kotona. Syödään vapun peruseväitä; nakkeja, lihapullia, perunasalaattia, nachoja, kurkku ja porkkanatikkuja, munkkeja ja simaa.
Itse vietän köyhän vappua menemällä töihin ja lapset päiväkotiin syömään munkkeja.
Jonkin mittarin mukaan lukeudun kai köyhäksi: opiskelen yliopisto-tutkintoa työmarkkinatuella loppuun ja asutaan vuokralla.
Tänään meidän leikki-ikäiset lapset vapaalla päiväkodista. Laitetaan kotona serpentiiniä ja kangasviirit koristeeksi. Mennään perhekerhon vappujuhlaan, siitä pienempi päiväunille ja sitten kaupungille ihmettelemään hulinaa. Otetaan ehkä vappupallot mukaan bussiretkelle. Iltapäivällä toiseen lasten vapputapahtumaan. Illalla menen ystävän kanssa monen vuoden tauon jälkeen juhlimaan vappua myös ihan aikuisten kesken illanvieton merkeissä. Huomenna syödään vappuisempaa ruokaa ja herkkuja, ulkoillaan ja pidetään lapsille pieni vappudisco. Minusta oikein kiva vappu tulossa, lapset myös innoissaan!
Vierailija kirjoitti:
Hyvät ihmiset, älkää kotona yksin istuko. Lähtekää ulos ihmisten sekaaan, katsottavaa riittää ja ihan ilmaiseksikin. Aurinko paistaa nyt meille jokaiselle ja luo ihanaa lämpöään! Terveiset kaikille Turusta.
Mihin maaseudulla pitäisi mennä edes Vappua viettämään? Ei täällä ole mitään joukkokokoontumisia.
Miten vappuaattonne meni. Itse olin vaan kotona ,join iltakahvin munkin kera, tänään teen lasagnen, poika toi tarpeet kun tuli kylään.
Helium on tämän maailmankaikkeuden toiseksi yleisin alkuaine. Pitäisi olla sen perusteella edukasta.