Mies aina kotona, vaikea käydä vessassa
Mulla on aina ollut todella ujo vessahätä. En ikinä pystyisi käymään edes pissalla toisen edessä. Töissä menen lukkoon, jos joku tulee viereiseen loossiin.
Nyt aiheutan itselleni todella pahaa ummetusta, koska mies on aina samaan aikaan kotona kuin minä - istuu aivan vessan oven vieressä ja vessasta tulee kaikki äänet läpi..
Minulla on siis muutenkin vatsan kanssa ongelmia, ja nyt kun olemme pari vuotta asuneet yhdessä - ummetus lisääntynyt. Ei siinä muuta, voin kakata kyllä, mutta kun vatsa on jatkuvasti täynnä ILMAA tämän IBS:n seurauksena (vaikka en syö mitään ilmaa lisääviä ruokia tai juomia) ja vessassa käynti on yhtä meteliä..
Ahdistaa todella paljon, enkä halua käydä vessassa ikinä muuten kuin yksin, ja tuo ei nykyään käy missään!! + ollaan samaan aikaan töissä, eli kotona samaan aikaan.
Suihkun päälle laittaminen ei auta.. Äänet tulee silti läpi :(
Kenelläkään samaa ongelmaa?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Kyttäävälle miehelle korvatulpat ja kuulosuojaimet - tai mies kävelylle.
Outoa kytätä oven takana, kun toinen käy vessassa. Yäk...
Sano tilanteesta miehelle. Fiksu mies poistuu asunnosta vähäksi aikaa ja käy vaikka kaupassa.
Siinä se on, ettei se kyttää, vaan asunnon muoto on niin tyhmä (vessa ns. keskellä asuntoa) ja tuon työpiste on siinä hienosti vieressä.
Argh! Miksen voi olla niin kuin moni muu ja olla avoimempi näiden asioiden kanssa :(
Puhutaan kyllä vessa asioista, ja mies tietää kaikki ongelmani, muttamutta.
Pierujarruksi ehdotan että painat peräaukkoa paperilla ja otat pierut vastaan näin niin ei kuulu äänet. Tämä on oma kehittelemä kikka joka toimii.
Ulostamien on kyllä normaali toimitus joten sitä ei pitäisi ujostella, paskoo ne prinsessatkin.
Ulostamisen ääniä voi niin ikään jarruttaa että laittaa pönttöön paperia ettei molskahtele.
Toivon että vinkeistäni on sulle apua ja ehkä muillekin joilla ujo kakka.
Ollut joskus samanlainen tilanne kun poikaystävä oli mun luona yötä, niin en uskaltanut mennä vessaa kakkoshädälle jos kuuluu äänet. Poikaystävä sano ääneen "mä käyn paskalla" sitten tokaisin siitä vaa, sitten yhtenä päivänä poikaystävä kysyi multa milloin viimeksi kävin paskalla kun valitin maha on kipeä ja tuntuu on ilmaa vastassa. Sanoin on siitä aikaa ja kerroin en uskalla mennä paskalle, jos joku on täällä mun kaa poikaystävä sanoi "anna mennä vaa jos siltä tuntuu parempi olo mahassa kun päästää ulos" mua huvitti ja hävetti samaa aikaa. Nyt olemme oltu yhdessä 2 vuotta sanon miehelle käyn paskalla tai kusella, jos kusen ovi on auki tai mies on samaa aikaa vessassa. Sama juttu toistepäin. Meitä ei enään ujostuta pitää ovea auki tai olemme samaa aikaa vessassa, jos toinen vaikka ajaa partaa ja toinen istuu pöntöllä. Yhtä samaa ulostetta meiltä molemmilta tulee.
Voin kokemuksella sanoo älä pidättele kakkaa liian pitkää sisällä voi käydä silleen miten mulle kävi, että maha on kovana ja ei tuu ulos vaikka kuinka yrittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Sano tilanteesta miehelle. Fiksu mies poistuu asunnosta vähäksi aikaa ja käy vaikka kaupassa.
Et voi olla tosissasi. Asuvat yhdessä ja toisen pitäisi poistua siksi aikaa kun toinen on vessassa. Mitä seuraavaksi?
Vierailija kirjoitti:
Pierujarruksi ehdotan että painat peräaukkoa paperilla ja otat pierut vastaan näin niin ei kuulu äänet. Tämä on oma kehittelemä kikka joka toimii.
Ulostamien on kyllä normaali toimitus joten sitä ei pitäisi ujostella, paskoo ne prinsessatkin.
Ulostamisen ääniä voi niin ikään jarruttaa että laittaa pönttöön paperia ettei molskahtele.
Toivon että vinkeistäni on sulle apua ja ehkä muillekin joilla ujo kakka.
Kaikki kikat tiedän ja näitä teen, mutta en vaan saa tyhjennettyä itseäni kunnolla. En vain pysty siihen. Yksin ollessa ei mitään ongelmaa. Nytkään en pysty mennä vessaan vaikka todella haluaisin. En vaan pysty. Kohta ei ole enää tarvetta ja tulee taas ummetus. Mies ei vaan tänään lähde minnekään..
Kai mun pitäisi vaan erota tämän takia... Yksineläminen toisi helpostusta :D
Vierailija kirjoitti:
Ollut joskus samanlainen tilanne kun poikaystävä oli mun luona yötä, niin en uskaltanut mennä vessaa kakkoshädälle jos kuuluu äänet. Poikaystävä sano ääneen "mä käyn paskalla" sitten tokaisin siitä vaa, sitten yhtenä päivänä poikaystävä kysyi multa milloin viimeksi kävin paskalla kun valitin maha on kipeä ja tuntuu on ilmaa vastassa. Sanoin on siitä aikaa ja kerroin en uskalla mennä paskalle, jos joku on täällä mun kaa poikaystävä sanoi "anna mennä vaa jos siltä tuntuu parempi olo mahassa kun päästää ulos" mua huvitti ja hävetti samaa aikaa. Nyt olemme oltu yhdessä 2 vuotta sanon miehelle käyn paskalla tai kusella, jos kusen ovi on auki tai mies on samaa aikaa vessassa. Sama juttu toistepäin. Meitä ei enään ujostuta pitää ovea auki tai olemme samaa aikaa vessassa, jos toinen vaikka ajaa partaa ja toinen istuu pöntöllä. Yhtä samaa ulostetta meiltä molemmilta tulee.
Voin kokemuksella sanoo älä pidättele kakkaa liian pitkää sisällä voi käydä silleen miten mulle kävi, että maha on kovana ja ei tuu ulos vaikka kuinka yrittäisi.
Joo siis mulla on IBS ja ummetus ihan jokapäiväistä elämää.. Ei tämä helpota yhtään. Ja asuin edellisen miehen kanssa 6 vuotta, eikä asia muuttunut koskaan :( Ja kuitenkin näki 2 synnytystä. AP
Otat kännykän ja soitat siellä vessassa musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi olla tosissasi. Asuvat yhdessä ja toisen pitäisi poistua siksi aikaa kun toinen on vessassa. Mitä seuraavaksi?
Olen, koska aloittajalla on ongelma.
Pidän ääliöinä ihmisiä, joille vessa-asiat ovat yhteisiä. Jokaisella on oikeus yksityisyyteen.
Jos mies toteaisi minulle, että hän menee paskalle tai jättäisi oven auki vessakäynneillä, niin hän olisi eksä.
PS Jokainen normaali ihminen pesee kädet vedellä ja saippualla käytyään vessassa. Ihan kummalla asialla tahansa.
Sano miehelle, että olet raskaana hänelle ja ne ovat kaksoset. Mies ei kuule tai näe mitään seuraavaan viiten minuuttiin.
Vierailija kirjoitti:
Hyhhyh. Ei tulisi mieleenkään sanoa kenellekään "käyn paskalla" miksei voi omata edes käytöstapoja sen vertaa että sanoo käyvänsä vessassa, ei ketään kiinnosta mitä siellä teet.
Annat miehelle tuhkaluukkua nii se tyhjentyy aktin jälkee itestää.
Toivottavasti edes vähän lohduttaa tieto, että et ole ainut joka painii samojen ongelmien kanssa. Minäkin olen ujo vessassa kävijä. Pissaaminen vielä onnistuu, vaikka mies sattuisikin olemaan ihan oven takana, mutta kakkoshätä, varsinkin jos on ilmaa vatsassa... No, onneksi meillä vessan sijoittelu asunnossa vähän paremmalla tolalla.
Ja kaikille, jotka aikovat sanoa, että tyhmää ujostella ja että vessassa käynti on ihan luonnollinen juttu, niin kyllä, tiedän sen. Ja hyvin mielelläni pääsisin eroon näistä estoista, mutta kun se nyt vaan ei onnistu tuosta vain.
Mun mielestä pyyntö käydä vaikka kävelyllä kerran päivässä ei ole mitenkään kohtuutonta, kun suolistovaiva vaikeuttaa vessassakäyntiä. Ei kai se ole niitä ääniäkään kiva kuunnella.
Itse ainakin pyytäisin, koska jo sukulaisilla vierailu useamman päivän ajan on kauheaa, kun ei varsinkaan pyhäpäivinä viitsi kävellä kilometrien päähän etsimään tyhjää yleistä vessaa, ja olisi ikävää stressata samaa asiaa kotona. Olisi niin helppoa, jos pahin ääni jota tarvitsisi pelätä olisi se kakan tippuminen veteen.
Hanki vessaradio. Pistät sen aina päälle mennessäsi vessaan.
http://www.dreamproducts.com/media/catalog/product/cache/1/image/600x60…
Ymmärrän. Joskus sitä vain haluaisi paskoa ja pierrä ihan kunnolla eikä "sievistellen". Voisiko työpisteen siirtää toisaalle? Ihan muutoksenhalun verukkeella. Tai juttelet rehellisesti että joskus tarvitset omaa vessa-aikaa kun hän tietää ongelmistasi kuitenkin jonkin verran?
Jos ja kun asia hankaloittaa elämääsi noin paljon niin ainoa keino on terapia! Hakeudu vaikka nlp-terapeutin puheille. Ajattele nyt ihan järjellä - aivan luonnollinen juttu, jota kaikki maailman ihmiset tekee, vaikeuttaa elämääsi niin paljon ettet pysty elämään parisuhteessa: eikö se kannattaisi "parantaa"?
Joskus vuosia, vuosia sitten tutustuttuani uuteen naiseen ja vietettyämme ensimmäisen kiihkeän yön yhdessä minun asunnossani, menin aamupäivällä herättyäni, aamuröökin jälkeen krapularipulipaskalle. Kauhee haju ja se ääni... ripulipaska levis pitkin reunoja, taisi sitä olla palleissakin. No, tämä ei ollut tarinan pointti, vaan se että pidin vessan ovea sepposen selällään ja misukalla oli suora näköala toimitukseeni ja luonnollisesti myös tuoksu tavoitti neitokaisen herkän hajuaistin tuoreeltaan. Totesin vaan, että kyllä oma paskanhaju tuoksuu hyvältä.