Missä kaikki pienikokoiset naiset?
Tinderi ja baarit täynnä liian isoja naisia makuuni. Tykkäisin 150-165cm pitkistä naisista, joilla on painoa 40-55kg. Todella harvoin näkee tuollaisia naisia missään.
Ja tämä ei ole provo, eikä nuo painot ole mitään mahdottoman matalia. Ihan normaaleja painoja sirorakenteisille naisille.
Kommentit (262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No todella laihoja kuitenkin. Alakoulusta voit löytää enemmän tuon kokoisia.
Kyllä tuollaisia naisia toisinaan löytää, mutta harvassa ovat. Jos baarista sattuu löytymään, niin voit olla varma, että en ole ainoa heitä yrittämässä. Tämä selittää aasialaisten naisten suosiota. He ovat usein mukavan pienikokoisia, vaikka he eivät keskimäärin ole ehkä kasvoiltaan yhtä kauniita kuin pohjoismaalaiset.
Olen eri mieltä. Kyllä pitkät naiset kiinnittävät enemmän miesten huomiota kuin lyhyet. Kokemusta on.
160cm/50kg
No ei tosiaankaan kiinnitä.
t. Suurin osa miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen lyhyt, mutta en koe lyhyyttäni kauniiksi. Olen siis 150 cm. Ihailen pitkiä ja pitkäsäärisiä naisia. Menen tuohon painoluokkaankin mutta olen leveälanteinen ym niin en näytä kovin sirolta...
Sama täällä. Olen 155 cm ja nuorempana 48-52 kg. Yksin sain olla, ei miehet pörränneet perässä. Kyllä ne miehet katsoo muutakin kuin pituutta ja painoa, eli lähinnä naamaa. Nyt olenkin jo läski ja keski-ikäinen ja vieläkin yksin. Enää vaan ei haittaa, en mä edes haluaisi ketään.
Miksi täällä jauhetaan pelkästä pituudesta? Onko pelkkä lyhyys pienikokoisuutta? Kyllä mulle ainakin sopisi ennemmin pitkä ja hoikka, kun lihava ja lyhyt..
M27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuollaisia naisia toisinaan löytää, mutta harvassa ovat. Jos baarista sattuu löytymään, niin voit olla varma, että en ole ainoa heitä yrittämässä. Tämä selittää aasialaisten naisten suosiota. He ovat usein mukavan pienikokoisia, vaikka he eivät keskimäärin ole ehkä kasvoiltaan yhtä kauniita kuin pohjoismaalaiset.
Olen eri mieltä. Kyllä pitkät naiset kiinnittävät enemmän miesten huomiota kuin lyhyet. Kokemusta on.
160cm/50kg
t. Suurin osa miehistä.
Miksi sitten aina puhutaan esim. pitkistä sääristä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hitsi kun tuota painoa on päässyt kertymään 58kg!
Muuten olisin täyttänyt kriteerisi täysin.
Mä taas oon 166 cm/ 51 kg mitoiltani joten olen senttimetrin liian pitkä! Voi hitsin pimpula, enkö mä ookaan pieni 😮 nyt romuttu meikätytön maailmankuva!
Olet yli keskipituuden, joten ethän sinä pieni ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
160cm/50kg
t. Suurin osa miehistä.
Säärien pituudessa on kyse suhteellisesta pituudesta vartaloon, eikä absoluuttisesta pituudesta.
Pitkäkin voi olla persjalkainen.
hyrpeli kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
178 on normipituus miehelle, muistaakseni suomalaisten miesten keskipituus on juuri 178 cm. 190cm miehet eivät ole normipituisia vaan poikkeuksellisen pitkiä.
Eikös suomalaisten miesten keskipituus ole 181-182 cm? Eli siinä tapauksessa alle 180 cm mies on keskivertoa hiukan lyhyempi.
25–74-vuotiaiden suomalaisten miesten keskipituus on178 cm.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Ihmisen_pituus#Suomalaisten_pituus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
160cm/50kg
t. Suurin osa miehistä.
Säärien pituudessa on kyse suhteellisesta pituudesta vartaloon, eikä absoluuttisesta pituudesta.
Tätä en ole ennen kuullut, olen kuullut vain hehkutusta pitkistä sääristä. 160 cm pitkällä naisella ei voi olla huippumallin sääriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
160cm/50kg
t. Suurin osa miehistä.
Tätä en ole ennen kuullut, olen kuullut vain hehkutusta pitkistä sääristä. 160 cm pitkällä naisella ei voi olla huippumallin sääriä.
Huippumallit on naisten ja homomiesten ideaalien mukaisia. Heidän tehtävä on saada vaatteet hyvännäköisiksi, ja se on ilmeisesti helpompaa pitkällä varrella.
Katso fitness-malleja, koska muotiteollisuus ei valitse heitä, moni on 165 tai alle. Anna Nyström esimerkiksi on itse ilmoittanut pituudekseen 155cm https://www.instagram.com/p/BLJjw2KBhKh/, vaikka jotkut sivut väittävätkin pituudeksi 170cm.
160cm/48kg, joku tuolla aiemmin sanoi, että lyhyille ja siroille löytyy aina seuraa baarissa. Jaa mä oon kyllä ihan rauhassa saanut olla, vaikka naamasta ihan nätti olenkin. Samankokoisia ihmisiä tulee koko ajan vastaa kaduilla, tuskin kaikki varattuja on. Nyt oon varattu (tinderin kautta), mutta monta vuotta sain yksin olla eikä baareissa kukaan kiinnostunut missää mielessä.
N23
Jos pitää todella siroista naisista, niin suomalaiset ovat hankala kohde. Suurin osa on aika isoluisia, vaikka hoikkia olisivatkin.
Olen 152 cm pätkä. Koskaan ei pituus ole haitannut elämää. Olen oikein puhelias ja kuulema tosi mukavaa seuraa. Nykyisen mieheni kanssa olen ollut naimisissa jo 22 vuotta. Siitä huolimatta kysyntää olis muuallekin.
Eiköhän meille kaikille pitkille ja pätkille ole ottajansa. :) Jokainen on hyvä sellaisena kuin on.
Vierailija kirjoitti:
11-vuotiaani menisi tuohon alimpaan haarukkaan 150 cm ja 40 kg, luokkansa pienimpiä.
Meidän 10-vuotias kelpaisi juuri ja juuri ap:lle. Hän on 150cm ja 50kg :D Ja murrosikäkään ei ole vielä alkanut. Ap:lle ehdotan thainaisen ottamista. Suomalaiset on aika pitkää ja rotevaa kansaa, täällä lapsista löytää tuon kokoisia pikkuihmisiä.
Tää on kyl jännä kun tosi monelle pitää olla jotain erityistä (ulkonäön suhteen). Luulis ketä tahansa ensisijaisesti kiinnostavan tulevan puolisonsa luonne. Toki saa vaatia että puoliso miellyttää silmää, tuntuu kuitenkin että suurin osa naisista pitää monen näköisistä miehistä kun taas miehillä on näitä ihme vaatimuksia. Pitää olla kääpiö, luisevan laiha, pieniluinen, fitnessmalli, isotissinen, pienitissinen, silikoonia, pitkäjalkainen malli, kim kardashianin perse, superläski, brunetti yms yms. Ihan pimeetä, että tollaset jutut on deal breakereitä parisuhteen kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyl jännä kun tosi monelle pitää olla jotain erityistä (ulkonäön suhteen). Luulis ketä tahansa ensisijaisesti kiinnostavan tulevan puolisonsa luonne. Toki saa vaatia että puoliso miellyttää silmää, tuntuu kuitenkin että suurin osa naisista pitää monen näköisistä miehistä kun taas miehillä on näitä ihme vaatimuksia. Pitää olla kääpiö, luisevan laiha, pieniluinen, fitnessmalli, isotissinen, pienitissinen, silikoonia, pitkäjalkainen malli, kim kardashianin perse, superläski, brunetti yms yms. Ihan pimeetä, että tollaset jutut on deal breakereitä parisuhteen kannalta.
Ei siinä ole mitään pimeetä. Miehet kiihottuvat visuaalisesti. On se aikamoinen deal breaker, jos ei mikään mittari värähdä eikä näin ollen seksi toimi. Itse olen mies, joka on aina ollut kiinnostunut pienistä ja siroista naisista. Ja kyllä, olen kokeillut pari kertaa millaista se olisi pidemmän tai rotevamman kauniin naisen kanssa. Ei seksi oikein sujunut osaltani. Ei herättänyt intohimoa. Mutta pienikokoisen ja siron naisen kanssa onnistuu joka kerta, vaikkei nainen olisi mitenkään kaunis kasvoiltaan.
Kannattaisikohan epätoivoisen koon metsästämisen sijaista tälläisten miesten selvittää ensin että miksi kiinnostuu vain lasten kokoisista naisista ja miksi ei kykene aikuisen oloisen, samanvertaisen naisen kanssa olemaan.
Jos on alle 160cm mutta mitat ovat kuin 170cm missillä, niin onko nainen kenenkään mielestä oikeasti nätti? Miten on? Onko rotevuus isompi turn off kuin ylipaino?
Kyllä 165cm on aivan liian lyhyt nykyään.
168-175cm sirorakenteinen, pitkäsäärinen nainen on just täydellinen kunhan painoindeksi on alle 19 ja vyötärö max 62cm.
??
Leveä lantio ja kapea vyötärö ovat ideaaleja naiselle, miesten mielestä. 0.7 oli se kultainen ratio, suhde. Sitten on niitten muoto, vaikka luille ei voi juuri mitään niin lihaksilla voi pikkasen muokata oikeita kohtia.