Ärsyttävimmät mainokset?
Tällaista ketjua ei ole tainnut vähään aikaan olla. Eli mitkä mainokset teitä ärsyttää?
Olen huono aloittaja kun en nyt itse keksi mitään :D
Kommentit (170)
"Tänä syksynä mennään Poverparkkiin!"
Jos paikalle tai tuotteelle pitää ehdottomasti antaa "hienomman kuuloinen" englanninkielinen nimi, niin sitten jaksetaan myös ääntää se englanniksi.
Notkea asuntolaina....☠☠☠☠vtun notkea..
Sokoksen lupaan olla sun, olla sun... Aaaaarrrgghhh. Ärsy sössötys tunnari..
"Moro, Maikkarilta. Tiesitkö, että jo kolmella tonnilla saat tavoittavan mainoskamppanjan Pirkanmaalla"...ei jaksa kuunnella tätä mainosta koko ajan. Eivätkö ole saaneet mainoksia myydyksi kun koko ajan pitää samaa mainosta näyttää...
Nordax pankin radiomainos. Maailmalla riehuu koronapandemia, ja joku älypää tekee radiomainoksen, jossa joku korisee ja haukkoo henkeä kuin tukehtumaisillaan. En jaksa edes pahoittaa mieltä kun mainos on sellainen rimanalitus, ettei voisi huonompi olla.
Kaikki erotiikkaliikkeiden radiomainokset, kuten se Vuxenin, jossa ensin esitellään jotain ruotsalaista keksintöä, ja sitten se Kaalimadon hanurirenkutus, ja viettelevä naisääni. Aivan hirveä.
Hesburger ja mäkkäri. Ne hesen mä halloum sua, -ja vastaavanlaiset, joidenka perään aina ytimekäs Hesburger! -huuto, niin saavat kyllä aina ärsytyksen nousemaan. Ja sitten se mäkkärin pa paada da -rallatus on kans ihan hirveä.
Motonet. Se ylipirteä naisääni, ja aina lopussa se tunkkaavan, viileän tai milloin minkäkin ihmisen tavaratalo.
Abc arkijärki. Se tyhmää esittävä Raimo, ja sitten se "viisaampi" osapuoli, joka aina muistuttelee tätä Raimoa siitä arkijärjestä. Jotenkin vain niin teennäistä huumoria.
K-ryhmän oman kylän kauppa mainokset. Jotenkin vain se lässyttävä ja runoileva naisääni kuullostaa niin ärsyttävälle.
Cubus vaatemainos ja se ärsyttävä ulina siinä 🙄
Vierailija kirjoitti:
Cubus vaatemainos ja se ärsyttävä ulina siinä 🙄
Eli se Cubuksen naisten alusvaatemainos.
Toosa tvssä oli hyvä sketsi. "Ei voi laittaa p*rseeseen."