Ärsyttävimmät mainokset?
Tällaista ketjua ei ole tainnut vähään aikaan olla. Eli mitkä mainokset teitä ärsyttää?
Olen huono aloittaja kun en nyt itse keksi mitään :D
Kommentit (170)
Vierailija kirjoitti:
"KUN AIIIIKA OOONN"
Oonko ainoa, jonka mielestä se mainos, jossa veljekset myy lapsuudenkodinsa, on ehkä kaunein mainos pitkään aikaan?
Miksi muuten tosi monissa mainoksissa on tunnettuja suomalaisia urheilijoita, joilla on aina todella outo/lässyttävä/muuten vaan ärsyttävä puhetapa :D
Oatly kaurajuoma mainos - wow wow no cow. Riipii mun korvia. Onneks ei oo näkyny vähään aikaan.
"Dängdiididiididiididängdiididiidi..."
Ei jumalauta en kestä
Vierailija kirjoitti:
Hukkasitko silmälasisi? Olisit käynyt Specsaversilla.
Estääkö se muka jotenkin silmälaseja hukkumasta, jos ne on ostettu Specsaversilta?
"Kahdet lasit yksien hinnalla"
Puu höhhöhöhhö puu höhhöhöhhö autsista
Volkswagenin mainos, jossa kersat tuijottaa autoja. Yks kävelee suoraan tielle ja uuden Golfin joku estehälytys jarruttaa automaattisesti. "Antaa lasten unelmoida"
Oikeasti kukaan kuski ei hymyilisi ymmärtäväisenä, vaan huutais pää punaisena.
Se ihme seat arona automainos. Yghh. Tai sitten se ihme sensodyne mainos mis se muija puhuu jotai "kylmä, kuuma juoma sattuu jäätelön syönti sattuu..." niin tylsä mainos. Tai sitten haribo mainos missä aikuiset puhuu lasten äänillä. Onneks sitä ei oo näkyny pitkää aikaa.
"LUULEN ETTÄ MUNASTA TULEE KANA, JOKA TANSSII MINUN VATSASSA!! POPOOTPOTPOOT"
Saanko repiä silmät päästä?
Joka ainoa mainos KUN se tulee jatkuvadsti ja joka välissä. Siitä seuraa vain se reaktio, että en ikinä osta ko. tuotetta tai matkaa.
Mainostajat miettikääpä miten yleisesti ihmiset alkavat "oksentaa" jo pelkästä maininnasta.
Tuskin lisää ostovoimaa.
Kermaa kermaa KERMAAAA KErmAAaaaAaa
Eikö se helkutin Trivago voisi jo hävitä lopullisesti? 😡
Lidlin uusin, voi helvetin helvetti näitä väkinäisiä mukahauskoja "kesähittejä". Se rotannäköinen, huonoryhtinen, laiha jätkä ja ärsyttävästi virnuileva omituinen lauta nainen. Ihme friikkejä molemmat, mistä nämä on revitty? Kanava vaihtuu heti kun näiden naamat tulee näkyviin.
Se tumma nainen on ihan älyttömän creepy hämähäkkijalkoineen 😐