Ärsyttävimmät mainokset?
Tällaista ketjua ei ole tainnut vähään aikaan olla. Eli mitkä mainokset teitä ärsyttää?
Olen huono aloittaja kun en nyt itse keksi mitään :D
Kommentit (170)
Haluatko pitsaa? Käytä kännykkääsi, no ei aivan näin . Ärsyttää se kännykällä läträily. En vahingossakaan tilaa mitään siitä firmasta.
Se paskapaperi mainos missä se penikkä ja joku rölli hihhuloi mehtässä ja käyvät yhessä huussissa
Vierailija kirjoitti:
Se paskapaperi mainos missä se penikkä ja joku rölli hihhuloi mehtässä ja käyvät yhessä huussissa
Se rölli on epäilyttävän näköinen.
Ei tuore, mutta tuli flashback 90-luvulle tästä hieman tuoreemmasta Äiti, tää yskänlääke kaatuu-mainoksesta.
Eli mainos missä teinipoika makaa tylsistyneenä huoneensa sängyllä ja muistaakseni heittelee välillä papereita roskikseen ja lopulta sitten alkaa täyttä kurkkua karjumaan, että Äitiii!!!!
En vaan muista mitä mainostettiin eikä löydy Youtubesta. Olisiko sitten karkkimainos ollut? Aikanaan ärsytti kun varsinkin itse tuohon aikaan ala-asteikäisenä luokan pojat tuota huutelivat ympäriinsä.
Jälkkärimaha,yök yök yök!Teennäistä paskaa.
Lidl featuring Maaret Kallio. Niin pitkä(piimäinen) että tuntuu kuin vanhenisi vuodella sitä katsoessaan.
Fairy mainokset. Vuosikymmenestä toiseen tuota tuotetta mainostetaan valheellisesti. Miten muka tuo pesuteho testataan oikeasti? Miten tuo riittoisuus toimii käytännössä? Kukaan ei todellisuudessa käytä tiskiainetta noin laimeana liuoksena. Kannattaa ottaa halvempi vaihtoehto, koska joka tapauksessa sitä ainetta ruutataan ihan tarpeettoman paljon.
Vierailija kirjoitti:
"LUULEN ETTÄ MUNASTA TULEE KANA, JOKA TANSSII MINUN VATSASSA!! POPOOTPOTPOOT"
Saanko repiä silmät päästä?
Tämä. En ikinä enää osta Hariboa.
Siksi kun Kalle Kustaa on ruotsinkielinen.
Nykyyään on menossa oikea "värisuora" ärsyttävien mainosten sarjassa. Pahimmillaan ne tulevat peräjälkeen saman mainoskatkon aikana. En ole järjestänyt näitä mihinkään järjestykseen, mutta tässä ne tulee. Telian mainos, jossa poika rääkyy "kuka on netissä". Fatzerin juuresleipä mainos, jossa poika selittää puhelimessa "vetelällä" äänellä mitä ovat syöneet. Vippi.fi mainos, missä tyyppi hetkuu ja vääntelee kummallisesti naamaansa ja selittää miten helppoa rahan saaminen on. Sama on tämä Saldo mainos, missä vosu pohtii mahtaakö jätkällä olla saldoa. Tuo saldo mainos on jo lähes Veetuilua, koska tuollaisia voisi oikeasti tapahtua. Kinderin mainokset ovat myös tosi ärsyttäviä ja niitä on useita myös DNA:n Trivagon ja Lidl mainokset tökkivät pahasti.
Hyviä mainoksia on loppujen lopuksi aika vähän.
KUKA SIIN NETIS ON!!!
Pää räjähtää.
Löysimme Lohikäärmemaahan whoooah!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se rölli on epäilyttävän näköinen.
Ja aina niiden leikeissä tarvitaan paperia.
Tulee metafora pedarista ja uhrista 😰
Prisman missä näytellään ruotsin kuninkaallisia. naurerttavaa ja noloa
Se jäätelömainos, jossa äiti, lapset ja myöhemmin naapurin vanhempi pariskunta PINGVIINIKÄVELEVÄT HASSUNHAUSKASTI aiheuttaa mussa MURHANHIMOA, ja olen sentään lempeä keski-ikäinen täti.
Lidln Viivi ja Wagner -mainokset on plääh. Sen sijaan Lidln Hans Välimäen pääsiirrännäiset on hauskoja.
Eniten kuitenkin ärsyttää pikavippi- ja kulutusluottofirmojen mainokset. Vippi.fi, Lendo, Rahalaitos, jne. Kaveri velkaantui pahasti ja joutui ulosottoon, joten ahdistaa, että ihmisiä houkutellaan vippifirmojen mainoksilla ylivelkaantumaan. Moiset mainokset pitäisi kieltää.
Se jossa poika menee lainaamaan naapurinsedältä 2 riittoisaa tippaa Fairyä. Ja nämä dubatut mainokset, joissa on värikylläisyysasetukset vedetty tappiin.
Periaatteessa kaikki ärsyttävät, mutta tällä hetkellä suosikki-inhokki on ne Haribon mainokset, joissa aikuiset puhuvat lasten äänellä. En osta enää Haribon nallekarkkeja.