Itsepalvelukassat vievät työpaikat!
Älkää ihmiset hyvät olko tyhmiä käyttämällä itsepalvelukassoja! Totta kai kauppias haluaa kaikki kassat itsepalvelukassoiksi, koska niille ei tarvitse maksaa palkkaa. Häpeä nuo itsepalvelukassat koko Suomelle!
Seija, 57
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Älkää ihmiset hyvät olko tyhmiä käyttämällä itsepalvelukassoja! Totta kai kauppias haluaa kaikki kassat itsepalvelukassoiksi, koska niille ei tarvitse maksaa palkkaa. Häpeä nuo itsepalvelukassat koko Suomelle!
Seija, 57
Rakastan itsepalvelukassoja, en muita käytäkään! Eipä ole ketään törppöjä edessä hidastelemassa.
Riitta, 71
Vierailija kirjoitti:
Perinteisen tytön kohtalon, halus välttää tyttö tuo. En koskaan osta itsepalvelukassalta, enkä ostaessa koskaan juo.
Muuten juon koko kassan!
Prototyyppi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan siinä myyjä kassojen päässä, jotain menee ketuiksi. Käytän vallan niitä kassoja, ei tartte jonottaa varsinkaan, jos ostaa vain pari tuotetta.
On siinä myyjä joo, vahtimassa 4-6 kassapistettä.
Hyvä puoli taas on se, että parin ihmiskassapisteen tilalle mahtuu monta itsepalvelukassaa = ruuhkat vähenevät.
Itse en ole koskaan käyttänyt koska aina ostan vähintään yhden -30% aletuotteen, ja niitä ei voi itsepalvelukassalla maksaa :(
Meillä paikallisesta pienen Prisman kokoisesta S-kaupasta juuri poistettiin itsepalvelukassat. harmi, kassat ovat selvästi ruuhkaisempia kuin ennen itsepalvelupisteen poistoa.
Vierailija kirjoitti:
Willy Loman kirjoitti:
Miksi haluaisin kauppiaan pitävän ihmisiä tekemässä turhaa työtä? Minähän ne palkat lopulta maksan, koska olen asiakas.
Luuletko oikeasti että hinnat laskee jos kassat poistuu?,taidat olla 10-vuotias
Ei se hintoja laske, mutta hidastaa hintojen nousua.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole koskaan käyttänyt koska aina ostan vähintään yhden -30% aletuotteen, ja niitä ei voi itsepalvelukassalla maksaa :(
Laskeeko kassa siis sen alennuksen manuaalisesti? Ainakin meidän S-Marketissa alennustuotteissa on ihan oma viivakoodinsa siinä oranssissa alennuslapussa.
Viimeksi työpaikat vei iha vaan Kesko. Lähes sata suljettua myymälää.