Mitä ajattelette parikymppisestä sinkkunaisesta, joka vaihtaa deittailee useita miehiä?
Onko paheksuttavaa tapailla useita miehiä samaan aikaan ja vaihtaa jatkuvasti uuteen? Pussailla ja harrastaa seksiä, mutta ei siis seurustella tai ilmaista aikeita sellaiseen.
Kommentit (16)
Enpä ajattele oikein mitään, ihan sama. Jos suttura on itse tyytyväinen ja onnellinen tilanteeseensa, niin sitten se on varmaan ihan ok. Jos taas hän on epätoivoinen ja masentunut, kun ei onnistu löytämään edes näin omaa sydänkäpyään, niin ehkä olisi hyvä kokeilla jotakin muuta kuin jakamista joka jampalle. Ihan sama.
Kuulostaa ihan fiksulta. Nainen hyödyntää korkean markkina-arvonsa täysimittaisesti.
Ihan ok niin kauan kun kaikki tietävät ettei kyseessä ole yhdenkään kanssa vakava parisuhde JA erityisesti niin kauan kuin naisella on asian kanssa kaikki ok.
Aina ollut hirveen vaikea ymmärtää irtosuhteiden harrastajia. Miten seksi voi tuntua miltään ellei siinä ole aitoja tunteita, tai toisen tuntemista, seksihän tapahtuu aivoissa! Eikö nämä ressut osaa itse itseään tyydyttää? Luulen että tollanen on kanssa jotain hyväksynnän hakemista. Mutta jos tykkää niin mikäs siinä!
Ei ole paheksuttavaa niin kauan, kuin osanottajia ei vedätetä, siis heille kerrotaan rehellisesti että nainen ei halua parisuhdetta ja tapailee muitakin. Mitäkö ajattelen tällaisesta naisesta? Että hän varmaankin elää elämänvaihetta jossa seurustelu ei tunnu ajankohtaiselta, ja tykkää seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole paheksuttavaa niin kauan, kuin osanottajia ei vedätetä, siis heille kerrotaan rehellisesti että nainen ei halua parisuhdetta ja tapailee muitakin. Mitäkö ajattelen tällaisesta naisesta? Että hän varmaankin elää elämänvaihetta jossa seurustelu ei tunnu ajankohtaiselta, ja tykkää seksistä.
Lisään vielä, että jos tällainen nainen toimii epärehellisesti, siis antaa miesten olla siinä uskossa että kyseessä on seurustelu, eikä kerro tapailevansa muita, niin ajattelen että hänellä on vaikeita vaurioita itsearvostuksessa ja hän kompensoi vajetta hakemalla kroonisesti hyväksyntää itsensä ulkopuolelta, keinolla millä hyvänsä ja muiden tunteista piittaamatta.
Lähinnä horo tulee mieleen näin ihan rehellisesti
Vierailija kirjoitti:
Aina ollut hirveen vaikea ymmärtää irtosuhteiden harrastajia. Miten seksi voi tuntua miltään ellei siinä ole aitoja tunteita, tai toisen tuntemista, seksihän tapahtuu aivoissa! Eikö nämä ressut osaa itse itseään tyydyttää? Luulen että tollanen on kanssa jotain hyväksynnän hakemista. Mutta jos tykkää niin mikäs siinä!
Pakko sanoa, että ei sitä ymmärräkään ellei ole itse kokenut. Voihan seksin toisaalta ajatella olevan vaan fyysisen mielihyvän saamista ja tuottamista. Kiihottuminen on fysikaalinen ilmiö, johon riittää toisen miellyttävä kroppa. Tietenkin seksi rakkaan ihmisen kanssa on eri tasolla, mutta muunkinlainen seksi voi tuntua älyttömän hyvältä.
Taitaa olla villi ja vapaa,ja halu kokeilla eri miehiä.Kun on vasta parikymppinen niin ei välttämättä haluta sitoutua parisuhteeseen ja ei vielä ymmärretä rakkauden päälle.Monesti suhteiden esikuvina on sinkkuelämää-ohjelman tyyliset hahmot joiden kautta eletään omaa elämääkin.
Usein moisilla on huono itsetunto, jota yrittävät pönkittää hakemalla hyväksyntää miehiltä. Voi sellaista pari kertaa sutaista, mutta pidempään parisuhteeseen en ottaisi.
Parempi että vaihtaa miestä nyt sinkkuna ollessaan, ei sitten parisuhteessa tarvitse vilkuilla vieraita.
Sama se kunhan on vanhempana sitten rehellinen historiastaan. En haluaisi alkaa millekään entisen kyläpyörän kanssa.
Tulee mieleen joku reppana, joka luulee elävänsä jotain Sinkkuelämää tai Kumman kaata. Kyllähän tuollaisesta alkaa puheet levitä isommassakin paikassa, ja mitäs sitten jos joskus oikeasti löytääkin sen ihanan miehen ja joka toinen vastaantuleva mies on joku entinen panopuu? Ehtii se juoru aikanaan miehenkin korvaan.
En minä olisi halunnut miestä, joka olisi uittanut vapaansa joka uomassa. Aiemmat suhteet on ok, myös seksisuhteet, mutta totaalijakaminen on huoramaista sekä miehessä että naisessa.
Kunhan on edes suurinpiirtein rehellinen kaikille osapuolille (myös itselleen) niin on ok. Ja muistaa sitten myös sen ettei ole mustasukkainen jos noilla miehillä joita tapailee on myös muita naisia.