Itsepalvelukassat vievät työpaikat!
Älkää ihmiset hyvät olko tyhmiä käyttämällä itsepalvelukassoja! Totta kai kauppias haluaa kaikki kassat itsepalvelukassoiksi, koska niille ei tarvitse maksaa palkkaa. Häpeä nuo itsepalvelukassat koko Suomelle!
Seija, 57
Kommentit (69)
Onhan siinä myyjä kassojen päässä, jotain menee ketuiksi. Käytän vallan niitä kassoja, ei tartte jonottaa varsinkaan, jos ostaa vain pari tuotetta.
Samalla logiikalla pitäisi kieltää kaikenlaisten koneiden käyttö.
No totta kai, noinhan se on joka alalla nykyään. Halutaan eroon työntekijöistä ja ulkoistetaan homma asiakkaille, jotka ilmaiseksi palvelevat itse itseään.
Sitten alkaa miettiä, miksi maksan valtavasti rahaa huonosta ruoasta ja vielä siitä että palvelen itse itseäni. Hyöty ja voitto kun menevät niille kaupanpitäjille, kulut meille kuluttajille.
Luin: "Itsepalvelukissat vievät työpaikat."
Miksi haluaisin kauppiaan pitävän ihmisiä tekemässä turhaa työtä? Minähän ne palkat lopulta maksan, koska olen asiakas.
En käytäkään ja ihan mainitsemastasi syystä.
Kehitys kehittyy jne. Ja mä haluan olla siinä mukana. Sori.
Voitaisiin lusikoilla lapioda lumet talvella jne
Vierailija kirjoitti:
Onhan siinä myyjä kassojen päässä, jotain menee ketuiksi. Käytän vallan niitä kassoja, ei tartte jonottaa varsinkaan, jos ostaa vain pari tuotetta.
On siinä myyjä joo, vahtimassa 4-6 kassapistettä.
Vierailija kirjoitti:
Itsepalvelukassat on parhaita. Ei jonoja ja sujuva palvelu.
Älkää sitten haukkuko työttömiä.
Mutta onneksi on kiky niin kohta tulee työpaikkoja niin ettei ole tekijöitä. Yhyy, tulee kauhea työvoimapula.
Itsehän ajelen aina hevoskärryillä jotta hevoskuskeille riittäisi työtä.
Käytän, ei tarvitse jonottaa.Tosin viikonloppuisin Prismassa on jonoa myös itsepalvelukassoilla. On myyjä, jos tarvitsee myyjää.
Willy Loman kirjoitti:
Miksi haluaisin kauppiaan pitävän ihmisiä tekemässä turhaa työtä? Minähän ne palkat lopulta maksan, koska olen asiakas.
Luuletko oikeasti että hinnat laskee jos kassat poistuu?,taidat olla 10-vuotias
Pesukoneet vie pyykkäreiden työpaikat!
Maksava asiakas haluaa palvelua, ei itsepalvelua.
Nimenomaan kuuluu ja pitää koneistaa kaikki, mihin ei ihmistä oleellisesti tarvita. Työpaikkoja ja aloja on kadonnut ennenkin, niin se maailma silti jatkaa menoaan.
Seija jos haluat elää tulevaisuudessa, sun pitää muuttua ja joustaa! Robotiikka on jo täällä ja se pitää vaan hyväksyä. Minä rakastan itsepalvelukassoja ja odotan robotteja myös vanhustenhoitoon (laatu paranee).
Terveisin Anneli 50 vee
Kielletään traktorit ja käsketään kaikki työttömät peltohommiin. Ja miksi käytetään katujen siivoamiseen koneita, kun harjatkin on keksitty?
Itsepalvelukassat on parhaita. Ei jonoja ja sujuva palvelu.