Haaveillaan!! Mitä kaikenlaisia kauneusoperaatioita haluaisit teetättää itsellesi? :)
Minä olen 28 vuotias neljän lapsen äiti, olen mielestäni kaunis, enkä ole tarvinnut ikinä kokea itseäni rumaksi, mutta silti me jokainen näämme itsessämme jotain paranneltavaa :)
- Minä haluaisin tietyti rinnat ja vatsan uusiksi :)
- Hampaista haluaisin tosi kauniit kuorilla, tai edes valkaisun.
- Haluaisin pysyvästi karvat poistattaa kainaloista ja alapäästä (helpottaakseni arkeani) jopa hikirauhasista
päästä eroon, kun hikoilen ärsyttävän paljon
- Huuliin aivan aavistuksen täytettä, paksut huulet on omasta takaa, mut sellaisen muutoksen mitä muut
ihmiset ei välttämättä edes huomaisi, mutta itse huomaisin :)
- No sit tällänen turhempi, voisin haluta ihan vähän pienemmän nenän
- Suonikohjut tulenkin kyllä hoidattamaan joku päivä
- Vanhetessa varmasti tulen käyttämään naama ryppyihini botoxia tai kemiallista kuorintaa (mitään
naamaleikkauksi ei missään nimessä :o )
- Ehkäpä alapään vaalennus :D :D
- ja ainiin! selluliittihoitoja...
Niitä ku on nykyisin niin paljon kaikkea mitä voidaan tehdä, ja miksi ei ihminen tekisin jos siitä tulee elämä paremmaksi. Omaan hyvän itsetunnon, älkää siitä huolehtiko, tykkäisin olla vain huoliteltu :)
Kertokaas tekin!!
Kommentit (23)
Vastaan, vaikka ap onkin aika trolli.
Nenäleikkaukseen suunnittelen meneväni, kunhan saan rahat kokoon. Myös hampaiden valkaisu olisi tarpeen, sillä kahvi on värjännyt hampaitani melko kiitettävästi.
Minusta on tullut iän myötä selvästi kauniimpi kuin nuorena, koska minulla on ollut kasvoissa paljon rasvaa joka teki kasvoista muodottomat. Nykyään kun ne rasvat ovat lähteneet, kasvojen luusto näkyy paremmin ja olen tajunnut olevani itse asiassa ihan kaunis nainen! Mutta ongelmana on nyt se, että kasvojen iho roikkuu jonkin verran. Jos sen saisi kiristettyä luonnollisen näköisesti, olisin ihan älyttömän hyvännäköinen, vaikka itse sanonkin. Ensimmäistä kertaa elämässäni.
Pakko myöntää että harkitsisin varmaan ihan vakavasti tätä, jos olisi rahaa. Onneksi ei ole, niin ei tarvitse ottaa sitä riskiä että kiristelyt menisivätkin pieleen ja näyttäisin loppuelämäni luonnottomalta kuminaamalta. Tai vaihtoehtoisesti joutuisin uusimaan operaatiota lukemattomia kertoja ihon edelleen vanhetessa, kun se alkaisi varmaan myöhemmin roikkua paljon rumemmalla tavalla jos sitä olisi joistakin kohdista kiristelty. Kaikki säästöni hupenisivat vähitellen taisteluun luonnollista vanhenemista vastaan (taistelu, jota kukaan ei voi voittaa kuitenkaan), sen sijaan että voisin käyttää ne omaan viihtymiseeni sitten eläkkeellä. Ei kiitos!
Pelkkä ( löysän) vatsan nahan kiristys. Neljä raskautta jätti jälkeensä löysän röllykän. .