Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haaveillaan!! Mitä kaikenlaisia kauneusoperaatioita haluaisit teetättää itsellesi? :)

Vierailija
23.04.2017 |

Minä olen 28 vuotias neljän lapsen äiti, olen mielestäni kaunis, enkä ole tarvinnut ikinä kokea itseäni rumaksi, mutta silti me jokainen näämme itsessämme jotain paranneltavaa :)

- Minä haluaisin tietyti rinnat ja vatsan uusiksi :)
- Hampaista haluaisin tosi kauniit kuorilla, tai edes valkaisun.
- Haluaisin pysyvästi karvat poistattaa kainaloista ja alapäästä (helpottaakseni arkeani) jopa hikirauhasista
päästä eroon, kun hikoilen ärsyttävän paljon
- Huuliin aivan aavistuksen täytettä, paksut huulet on omasta takaa, mut sellaisen muutoksen mitä muut
ihmiset ei välttämättä edes huomaisi, mutta itse huomaisin :)
- No sit tällänen turhempi, voisin haluta ihan vähän pienemmän nenän
- Suonikohjut tulenkin kyllä hoidattamaan joku päivä
- Vanhetessa varmasti tulen käyttämään naama ryppyihini botoxia tai kemiallista kuorintaa (mitään
naamaleikkauksi ei missään nimessä :o )
- Ehkäpä alapään vaalennus :D :D
- ja ainiin! selluliittihoitoja...

Niitä ku on nykyisin niin paljon kaikkea mitä voidaan tehdä, ja miksi ei ihminen tekisin jos siitä tulee elämä paremmaksi. Omaan hyvän itsetunnon, älkää siitä huolehtiko, tykkäisin olla vain huoliteltu :)

Kertokaas tekin!!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua mitään koska en halua näyttää hermovammaiselta kuminaamalta tekovartalolla.

Vierailija
2/23 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo niin kaunis ettei maailma kestäisi sitä jos minusta tulisi vielä kauniimpi.

t. taviskeskiikäinenukko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, en minäkään, mutta asiat voi hoitaa niinkin ettei näytä sellaiselta :) Ap

Vierailija
4/23 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vatsan nahan kiristyttää ja hiukan toisenmallisen nenän.

Vierailija
5/23 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ostaa Helena Rubinsteinin ripsivärin.

Vierailija
6/23 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Nenäleikkaus (pottunenä pois), tähän olenkin menossa syksyllä

-Alahampaiden suoristus, kävisi nopeammin posliinikuorikoilla. Harkinnassa tämäkin.

Jo tehtyä: rintojen kohotus imetysten jälkeen. Miksi haaveilla, kun voi toteuttaa?

Vierailija
7/23 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olen minäkin kaunis, ja monelle naiselle minun ulkonäköni on jo nyt ongelma, mutta se ei ole minun ongelma, jos joku ei kestä minun kauneutta :) Ap

Vierailija
8/23 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään missään tapauksessa. Toi alapään vaalennus on kyllä älyttömyyden huippu

N49

Vierailija
9/23 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei 6! siksi puhun haaveilemisesta koska ei ole rahaa heti asioita toteuttaa, pikkuhiljaa tulevaisuudessa sitten :) Ap

Vierailija
10/23 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin olen minäkin kaunis, ja monelle naiselle minun ulkonäköni on jo nyt ongelma, mutta se ei ole minun ongelma, jos joku ei kestä minun kauneutta :) Ap

Tämä menee jo niin yli, että on pakko olla provo

Vierailija
11/23 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissileikkauksen. Haluaisin että rinnat näyttäisi samalta (tai edes lähes..) kuin olivat ennen imetyksiä.

3Dpigmentoisin kulmakarvat ettei tarvitsisi enää koskaan meikata.

Tukka voisi olla vähän tuuheampi ja pidempi mutta sillä ei niin suurta väliä.

Muusta en ole haaveillut.

Vierailija
12/23 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä on alapään vaalennus?

Vierailija
13/23 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaiden valkaisu hammaslääkärin vastaanotolla. Sitten jotain piikkiä/täytettä voimakkaisiin naso-labiaali-juonteisiini. Ihon kemiallinen kuorinta, kirkastaisi ihoa. Ei oikeastaan muuta listalla.. Tai no, ehkä pienet silikonirinnat. Minulla on a-kuppi ja olisi kiva kun olisi vähän isommat rinnat. En kuitenkaan ottaisi b-kuppia isompia, koska kroppa on siro ja suuret näyttäisivät oudolta .

Vierailija
14/23 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hampaita kirkastin ja valkasin hiilellä juuri pari viikkoa, joten purukalusto kiiltää. Vielä kun saisi noin 5 kiloa pois, niin kuulkaa olis täydellinen nainen. se on siinä.

Vierailija
15/23 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kulmakarvat. Sitten sellaisia säännöllisiä vartalo- ja kasvohoitoja, että näyttäisi aina hoidetulta, karvattomalta ja hehkuvalta. Leuan alusen muotoilu (valuvika, ei poistu laihtumalla). Pyllystä vois vähän imaista ylimääristä.

Vierailija
16/23 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo niin kaunis ettei maailma kestäisi sitä jos minusta tulisi vielä kauniimpi.

t. taviskeskiikäinenukko

Pusu tälle!

Vierailija
17/23 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat haluaisin laittaa, koska ovat oikeasti kauheat painonpudotuksen jäljiltä. Mitään muuta tuskin edes puoliksi tosissani harkitsen, mutta jos nyt leikisti haveillaan, niin kaulan ja vatsan ihon kiristys, kapeisiin huuliin täytettä ja kaikista hölmöimpänä pakaraimplantit :D

Vierailija
18/23 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut aina keltaiset hampaat vaikka kuinka olen harjaillu ja ties millä tahnoilla, olishan näistä ihan kiva saada valkoiset. Nenän vois suoristaa vaikka ei tämä perunakaan nyt niin karmiva ole. Mutta se minkä kaikista eniten haluaisin saada, olisi sileä ja vaalea iho. Eli varmaan jollain laaserilla poistattaisin nämä tuhannet kirkuvan punaiset finniarvet.

Vierailija
19/23 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajoita nyt edes vähän tuota vittuiluhymiön käyttöä :)!

Vierailija
20/23 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista ihokarvoista pääsisin mielelläni pysyvästi eroon, ettei tarvisi aina sheivailla. (Hiukset, kulmakarvat ja silmäripset saa jäädä.) Muuten en oikeastaan haluaisi muuttaa mitään. Tokihan sitä korjailtavaa minunkin naamastani ja kropastani löytyisi, mutta näillä kun on menty tähänkin asti, niin mennään jatkossakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä