Ärsyttääkö teitäkin mässyttäminen?
En voi sietää mässyttämistä tai vaikka juoman ryystämistä. Mielestäni se kertoo todella huonoista tavoista. Onko muitakin jotka samaistuu, vai olenko vain liian herkkä ärsyyntymään? :D
Kommentit (11)
Kun kissa mässyttää on se söpöä . Joskus mässyttelee jotain jännettä tms ikenet irvallaan pää vinossa:)!
Mun mies mässyttää, ryystää, nuolee veitsen, ei kiitä noustessaan ruokapöydästä. Tämä kertoo sen, ettei lapsena ole opetettu tapoja. Mua ärsyttää ihan sairaasti.
Tohon on ihan diagnoosikin.
Tästä voitte päätellä, että onko se vika teissä vai muissa ihmisissä.
Toki jos oikeasti joku mässyttää suu auki ja ryystää kuuluvasti, se häiritsee normi-ihmistäkin. Mutta siinä vaiheessa kun lähes kaikkien syömisäänet häiritsevät, on vika muussa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies mässyttää, ryystää, nuolee veitsen, ei kiitä noustessaan ruokapöydästä. Tämä kertoo sen, ettei lapsena ole opetettu tapoja. Mua ärsyttää ihan sairaasti.
Miksi valitsit?
Vierailija kirjoitti:
Miten sä oot päätynyt tuommoisen miehen kanssa yhteen?
Mä en voi sietää mässytystä. Poistun pöydästä, jos sellaista kuuluu. Oksettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi sietää mässytystä. Poistun pöydästä, jos sellaista kuuluu. Oksettavaa.
Hyvä. Jää muille enemmän syötävää. :)
Vierailija kirjoitti:
Tohon on ihan diagnoosikin.
Tästä voitte päätellä, että onko se vika teissä vai muissa ihmisissä.
Toki jos oikeasti joku mässyttää suu auki ja ryystää kuuluvasti, se häiritsee normi-ihmistäkin. Mutta siinä vaiheessa kun lähes kaikkien syömisäänet häiritsevät, on vika muussa.
Misofonia (tunnetaan myös lyhenteellä SSSS, selective sound sensitivity syndrome eli 4S
Mulla on ollut toi noin kolmekymmentä vuotta, kymmenisen vuotta sitten mulle selvisi että se on sairaus. Ja vaikka tiedän että kyse on minun sairaudestani niin esimerkiksi veljeni syöminen .... mun on pakko poistua asunnosta ulos.
Täällä toinen. VIHAAN tuota ääntä!